Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Vyřízení reklamace
    • Komunikace

    Dne 6.1.2014 jsem zakoupil kryt na akvárium. Začátkem října 2015 mi přestal fungovat, je tedy stále v záruce. Rozhodl jsem se samozřejmě zboží reklamovat. Reklamace mi byla zamítnuta s tím, že jsem si zboží nezakoupil u této firmy, což pro mne bylo opravdu velkým překvapením. Když jsem začal prověřovat IČa a vlastníky, tak mi vše docvaklo. Nakoupil jsem u firmy paní Jany Čermákové (KRMIVASHOP-CZ), tato však ukončila činnost a webové stránky odkazují na KRMIVA-AZ.CZ, které vlastní paní Simona Čermáková. Shodou okolností sídla obou "podnikatelek" jsou v Bohuslavicích u Hlučína na ulici Polní (č.p. 414 a 478), což jsou dva domy za sebou na jedné parcele. Paní Simona Čermáková (tedy KRMIVA-AZ.CZ) se samozřejmě brání, že prakticky paní Janu Čermákovou nezná a za její podnikání v minulosti neodpovídá. S tím se nedá nic než souhlasit, když pomineme morální stránku věci. Já už tedy pravděpodobně svoje zboží v pořádku nikdy nedostanu, takže jediné co mohu, je varovat další. Prosím před objednáním siuvědomte, komu budete za rok reklamovat... paní Petře Čermákové Polní 514???
    hezký den

  • 10 %

    • ZÁSILKA NEDORUČENA
    • OBCHOD VŮBEC NEKOMUNIKUJE
    • PENÍZE DOSUD NEVRÁCENY
    • TELEFONNÍ ČÍSLO NA POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY NEPATŘÍ OBCHODU, ALE SOUKROMÉ OSOBĚ, KTERÁ S NIMI NEMÁ NIC SPOLEČNÉHO
    • PROSÍM V OBCHODĚ NENAKUPUJTE!!!

    V tomto obchodě už nikdy nenakoupím

  • 10 %

    • nic
    • Obchod nekomunikuje, na emaily, na SMS neodpovida
    • Tyden trvalo, nez jsem byl schopen se k nim dovolat
    • Az tehdy mi bylo sdeleno, ze zbozi vlastne neni k dispozici

    Zatim asi nejhorsi obchod, kde se mi kdy podarilo udelat objednavku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Široký sortiment
    • Slušné ceny
    • Využívá služeb dobré přepravní firmy
    • Slušné ceny poštovného
    • Výborná komunikace se zákazníkem
    • Nenašel jsem žádnou slabinu

    Jako jeden z mála měl tento obchod světelnou rampu nad akvárko, kterou jsem potřeboval. Jejich ceny byly přijatelné, široký sortiment zboží, přikoupil jsem si i pamlsky pro psa.
    Nejvíce mne zaujala vstřícnost a dobrá komunikace, kdy mi bylo předem sděleno, že dodací lhůta bude skoro 14.dní, neboť vybrané zboží není skladem. S tím jsem souhlasil a zboží přišlo přesně dle dohody.
    Obchod doporučuji všem, nedávají plané sliby, na nic si nehrají, co slíbí, to splní.
    Jsem spokojen a děkuji za nákup.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • vše ok..děkuji a doporučuji
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • nízké ceny
    • nevím

    vše OK,doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nízké ceny
    • slabší komunikace se zákazníkem - přijde jen potvrzovací e-mail o přijetí objednávky, následující informace o stavu objednávky a expedici nula
    • doručený produkt se neshodoval s vyobrazeným produktem na webu
    • při odstoupení od smlouvy nebylo vráceno poštovné, pouze cena produktu

    E-shop bych hodnotil jako malý "rodinný", kde je snaha vyhovět zákazníkovi (nebyl problém s odstoupením od smlouvy - bohužel byla vrácena pouze cena produktu bez poštovného) ale spousta věcí je nedotažených nebo zcela chybí (viz popsaná negativa). Např.: U produktu kde je stav dočasně nedostupné jsem vznesl dotaz kdy bude tedy dostupné. Odpověď:ano máte pravdu, máme klece dočasně nedostupné. Kdy opět budou Vám nesdělím... Úsměvná odpověď že :)? Naštěstí se ještě jedna klec našla "pod pultem", o to menší štěstí když doručená klec neodpovídala kleci na obrázku na webu. Uznávám, že eshop nabízí produkty za přijatelné ceny, nicméně z mého pohledu je to vykoupeno spoustou nedostatků, které byly na mě až moc. Takže další nákup zde neplánuji a celkově eshop nedoporučuji.

    Reakce obchodu KRMIVASHOP-CZ

    Vážená paní, děkuji za Vámi provedené ohodnocení, které však považuji za neobjektivní a zaujaté, nepřesné! Ano vznesla jste dotaz ohledně výrobku klece pro králíka, morče 80x45x40cm typ skládaná, kdy v době vznesení vašeho dotazu byla tato klec nedostupná. Na Váš dotaz jsem Vám odpověděla, že nevím, kdy budou skladem další kusy a nejsem v této chvíli schopná Vám sdělil přesné datum jejich naskladnění. Pokud Vám tato odpověď přijde úsměvná, prosím! Nenašla se pod pultem žádná další konkrétně pro Vás, jak jsem Vám na počátku naši vzájemné komunikace sdělila, že jedná klec skladem je, kdy tato je blokována pro jiného zákazníka, který následně svou rezervaci klece zrušil, proto jsem Vám následně sdělila, že klec je k dispozici o kterou jste projevila zájem. Tato Vám byla také zaslána. Dále vůbec nemohu souhlasit s vašim vyjádřením, že se klec neshoduje s vyobrazenou klecí na stránkách mého Shopu, toto považuji za nepravdu a lež. Zaslána Vám byla naprosto shodná klec s vyobrazenou, a to jak tvarem tak také provedením. To, že jste poukázala na skutečnost, že ke kleci byly přiloženy plastové rohy a spony, jenž nejsou vyobrazeny na obrázku, nelze považovat za neshodnost vyobrazeného produktu, jelikož vyobrazený produkt, je složeny s výše uvedenými a již se zakomponovanými prvky. Pak mi není vůbec jasné, jak jste vy sama případně pán došli k závěru, že klec má otevírací celou boční stěnu. Když si dobře prohlídnete obrázek vyobrazené klece, jenž Vám byla z mé strany dodána z ničeho toto není patrné, ba naopak je zřejmé, že kov klece je zasunut za lem plastové vany, tedy již z logiky věci vyplývá, že celá boční stěna v žádném případě nemůže být otevíratelná a ty malé boční dvířka na které jste poukazovala, jsou z vyobrazené fotografie patrné. Abych řekla pravdu sama jsem nikdy za celou dobu co se tímto sortimentem zabývám neviděla ani takovouto klec, jejíž provedením by toto dovolovalo.
    Co se týče komunikace jako takové. Nevím co si přestavujete, že bych Vám měla jako svému zákazníkovi sdělovat či zasílat prostřednictvím emailu. Pokud si potrpíte na krmení své emailové schránky nesmyslnými emaily, tak v tomto bohužel nemohu sloužit. Razím totiž přesvědčení, že v jednoduchosti je síla a krása. Sděluji toliko to podstatné. Mám za to, že je zcela zbytečné, abych Vám zasílá zprávy ve smyslu, klec se přemístila ze skladu „A“ do skladu „B“ kde bude probíhat balení klece, nebo právě proběhlo balení klece, klec čeká na vyzvednutí kurýrem. Takové informace si myslím, že jsou pro Vás jakožto pro konečného spotřebitele zcela bez významu. Pokud mám zboží skladem, tak jej expedujeme ihned, tedy bez větší prodlev či zdržení. V případě, že si někdo objedná zboží jenž je skladem u dodavatele, tak tohoto informujeme individuálně v závislosti na objednaném zboží. To, že Vám nepřišlo potvrzení o expedici, je špatně. Toto nechám prověřit. O tuto službu se stará přepravce, se kterým mám toto smluvně dojednáno a je to záležitost právě jeho.
    Co se týče částky za dopravu, tuto Vám vrátím, nemám s tím problém, jen mi z Vaší strany schází doloženy účet či potvrzení na částku spojenou s úhradou dopravy zásilky při vrácení zboží. Ono to vaše odstoupení od smlouvy nese spousty chyb a zákonných nepřesnosti. Již jen to, že odstupujete podle Občanského zákoníku č. 40/1964 Sb. jenž v současné době není platný, respektive není platný již několik let. V současné době, přesněji od 1.1.2014 je účinný nový Občanský zákoník č. 89/2012 Sb., který doznal spousty změn, také v tom, že peníze Vám musí být vráceny do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy, nikoliv jak uvádíte 30 dnů, což v daném případě bylo z mé strany splněno. Toto ovšem také vypovídá o tom, jak jste si četli obchodní podmínky, dle mého stejně jak jste si prohlíželi produkt klece, před jeho zakoupením. Bez dalších náležitostí, plnit další požadované, nelze!
    Mám-li se vyjádřit k Vám jako k zákazníkovi, tak určitě Vás nedoporučuji ani pro další možné své konkurenty a sama doufám, že se mi takovíto zákazníci jako jste vy do budoucna vyhnou a raději nakoupí v jiném obchodě. Upřímně jsem ráda, že další nákup u mne v Shopu neplánujete.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé zpracování objednávky.
    • Dobré ceny.
    • Přehledné stránky

    Mohu doporučit

  • Doporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    problém s obchodem nebyl, problém byl s Českou poštou

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobré ceny
    • při zaslání objednávky nepřijde potvrzovací email

    doporučuji

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost

    mohu jen doporučit

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Výborná komunikace s obchodem při vyřízení poškozeného zboží, které způsobila přepravní společnost.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Spolehlivost
    • Žádné

    100%

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Byl to můj první nákup a byla jsem spokojená.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • cena
    • nevím o ničem
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • přehlednost
    • v kamenném obchůdku to nemají
    • nevím o žádné

    prostě dobrý

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    velký výběr
    nízké ceny

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Ceny, spolehlivost, výborná komunikace
    • O žádných nevím

    perfektní

  • Doporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • cena, kvalita zboží
    • žádné neznám

    dobrá komunikace s dodavatelem, rychlé dodání zboží, dobrá cena výrobků

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Sortiment