Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Krachujici obchod
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Podvodné jednání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • POZOR!!! Firma Koupelny Pegas je v INSOLVENCI!
    • Rozhodně nemůžu doporučit obchod, který ví několik týdnů, že se dostal do potíží a není schopen uspokojit objednávky zakázníků, a přesto dál objednávky přijímá a vědomě okrádá lidi!!!
    • Kladné recenze na tento obchod je opět PODVOD, kdy si vynucují dobré hodnocení rádoby dárkem a poskytují slevu při platbě předem!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Uplynul týden od objednávky, zboží nemám. Teprve na základě mého telefonického dotazu mi bylo sděleno, že zásilka byla cestou poškozena. Prý snad dorazí do konce týdne. Určitě by bylo lepší, kdyby obchod reagoval sám a včas mě upozornil na vzniklý problém.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tragická komunikace. Telefony mi nezvedali, na emaily odpovídali se zpožděním, lhali.
    • Nabízí zboží, které není skladem ani u dodavatele.
    • Na vrácení předem zaplacené objednávky (skoro 7 tisíc) jsem čekal 2 měsíce! Urgence z mé strany byla třeba pravidelně, jinak bych se peněz nedočkal.

    Pokud si chcete ušetřit nervy a nechcete mít obavy, že jste přišli o své peníze, objednejte raději jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Už jsem se s tím dlouho nesetkal .. Prodejce uvádí , že má zboží skladem.
    Po objednání vám přijde zpráva , že zboží bude za 3 dny expedováno. Z toho vyplívá , že zboží nemá skladem a někde ho musí objednat. V té době , pořád na stránkách prodejce má to samé zboží status - skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží ani po 8 dnech nedodáno

    zaručený nákup na Heurece? tam po zkušenostech nekoupim už nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zcela neochotný řidič i spolujezdec, NEROZUMĚLI ČESKY!

    zcela neochotný řidič i spolujezdec, NEROZUMĚLI ČESKY!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široká nabídka
    • sleva při platbě převodem
    • Dlouhá dodací lhůta, nepřesná informace o skladové zásobě
    • Po stornování objednávky, na základě dodané informace o dodání za několik týdnů, bylo nutné mnohokrát urgovat zaslání zpět zaplacenou částku. I přes urgence peníze vrácené až skoro po měsíci.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ochotné jednání.
    • Chybný obrázek vanové zástěny na webu obchodu.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Chcete hodnotit nákup zboží, které nemáte a mylně jste informovali o termínu dodání?

    Reakce obchodu Koupelny Pegas

    Dobrý den,
    o termínu dodání jsme Vás mylně neinformovali. Ihned po vytvoření Vaší objednávky, jsme Vás písemně informovali, že je u Vámi objednaného zboží obvyklý termín dodání přibližně 30 dnů a že dotazník o spokojenosti s nákupem zasílá automaticky nákupní portál Heureka, nikoliv naše společnost, bez ohledu na termín dodání. O stavu Vaší objednávky Vás navíc průběžně písemně informujeme prostřednictvím e-mailu, který jste zadal ve Vaší objednávce.

    S pozdravem
    KOUPELNY PEGAS

  • V nabídce obchod uvádí nepravdivé údaje o dostupnosti zboží.

    Reakce obchodu Koupelny Pegas

    Dobrý den,
    v den expedice zboží jsme Vás písemně informovali, že při výstupní kontrole bylo zjištěno poškození těla baterie s tím, že stejný typ již bohužel na skladě nemáme a další kusy od výrobce obdržíme 10.2.2022. Na tento e-mail jste nám dne 26.1.2022 odpověděl s informací, že na produkt počkáte. Údaje o dostupnosti jsou v našem e-shopu aktualizované několikrát denně a jsou zcela v pořádku. Zboží před nakládkou na dopravce kontrolujeme z toho důvodu, abychom předešli případným reklamacím a zákazníkovi tak odpadla starost s jejím vyřizováním.

    S pozdravem
    KOUPELNY PEGAS

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží bylo na objednávku a po 37 dnech nemám stále žádnou informaci.

    Reakce obchodu Koupelny Pegas

    Dobrý den,
    jak jsme Vás informovali po vytvoření Vaší objednávky, je u Vámi objednaného produktu přibližný termín dodání 1 měsíc. Vzhledem k vánočním svátkům a inventurám u výrobce byl však tento termín bohužel posunut. Informace o novém termínu dodání jsme Vám zaslali na e-mail uvedený ve Vaší objednávce.
    Za prodloužení termínu dodání se Vám velice omlouváme.

    Vaše
    KOUPELNY PEGAS

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací doba, zboží jsem si objednal a zaplatil 26.1.2021. Až v potvrzení objednávky jsem dověděl že zboží bude doručeno až za víc než 7 dní, objednávku jsem chtěl telefonicky zrušit ale na telefonní číslo PEGASU jsem se nemohl dovolat. 2.2.2021 jsem dostal oznámení o předání objednávky přepravci. Znovu jsem skoušel volat ale zase to nikdo nebral.
    Asi za 10 min. mě volal někdo z Pegasu, mluvil se mnou moc arogantně a vůbec mě nenechal mu něco říct, proč jsem já volal, tak jsem hovor ukončil.
    Zboží bylo doručeno za 8 dní od objednávky 3.2.2021 v 16 hod. Jednalo se o kuchyňskou dřezovou baterii kterou jsem co nejrychleji potřeboval nainstalovat, protože stará se nedala opravit a používat.

    Reakce obchodu Koupelny Pegas

    Dobrý den,

    objednal jste si baterii, kterou jak uvádíme v našem obchodu, standardně skladem nedržíme. Při přijetí Vaši objednávky jsme Vás na tuto skutečnost ještě jednou upozornili, což potvrzujete i ve Vaši recenzi. Objednávku jste mohl kdykoliv zrušit a objednat si jinou z více jak tisíce baterií, které držíme skladem. To jste však neučinil a objednávku jste u nás ponechal. Místo toho jste nám neustále dokola volal a při telefonickém rozhovoru, jste nás urážel. Tak zlého zákazníka jsme už dlouho nezažili. Námi avizovaný termín dodání, v délce 8 dnů, jsme splnili.

    Vaše
    Koupelny Pegas

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    NEJDE MI O OBCHOD,TEN PRODEJNÍ SLUŽBY SPLNIL NA VÝBORNOU ,ALE VÝROBEK JE TZV ČÍNA"OSAZENÝ ARMATUROU TJ BATERIÍ KTERÁ MŮŽE NEVYDRŽET TLAKY V POTRUBÍ ČESKÝCH DOMÁCNOSTÍ ,NECHÁPU KDYŽ TO JDE NA NÁŠ TRH TAK PROČ JE TAM DODÁVÁNA HADICE KTERÁ MÁ NIŽŽŠÍ TLAKOVÝ LIMIT NEŽ MŮŽE BĚŽNĚ BÝT,VYSVĚTLENO VÝROBCEM ŽE ZA TO MŮŽE NAŘÍZENÍ EU COŽ JE DLE MÉHO NÁZORU BLBOST,DÁLE NÁVOD NA MONTÁŽ SE VÍCE PODOBÁ DĚTTKSÉ OMALOVÁNCE NEBO KVÍZU TJ NAPROSTO NEVYHOVUJÍCÍ A NEDOSTATEČNÉ OBRÁZKOVÉ NÁKRESY ZE KTERÝCH NENI PATRNO SKORO VŠE PODSTATNÉ ABY SE PAK TENTO RÉBUS"DAL SLOŽIT,SAMOTNÝ TECHNIK VÝROBCE MI ŘEKL ŽE TO MŮŽE MONTOVAT JEN PROŠKOLENÝ MONTÉR ,HRŮZA TAK PROČ TO HNED NENAPÍŠÍ V TOM TOTÁLNĚ NEÚPLNÉM NÁVODU KTERÝ VLASTNĚ NÁVODEM NEJNI NEBOT TAM CHYBÍ I JEN STRUČNÉ POPISKY TOHO CO SE MÁ JAK SKLÁDAT SESTAVOVAT PO SOBĚ,NEUVĚŘITELNÝ ŠLENDRIÁN,VARUJI VŠECHNY OSTATNÍ PŘED TÍMTO VÝROBKEM RESP TĚMITO VÝROBKY,KDYSI JSEM MĚL 8 LET OBCHOD NA VYBAVENÍ KOUPELEN A TAK JSEM DOPORUČIL FIRMU ROLTECHNIK,BOHUŽEL TATO JAK JSEM ZJISTIL JIŽ NEEKSISTUJE A JMENUJE SE JINAK PODLE VLASTNÍKA COŽ NEVÍM KDO JE ALE SOUDIL BYL ŽE TO BUDE NĚJAKÝ ČÍNAN PODLE TOHO JAKOU MÁM ZKUŠENOST,PRODEJCE SE STAL JEN OBĚTÍ TOHO ŽE PRODÁVÁ TYTO ATRAPY BEZ PROFI NÁVODU JEN BROŽURKOU KTERÁ JE JAKO NÁVOD NA PRDLASJS...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příliš dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu Koupelny Pegas

    Dobrý den,

    dne 7.9. jste si v našem obchodu objednala zboží, které standardně skladem nedržíme. Ihned druhý den jsme Vás písemně informovali, že Vámi objednané produkty, výrobce dodá na náš sklad 14.9. Následující den 15.9. Vám bylo zboží doručeno. U zboží, které skladem nedržíme a i přesto ho dokážeme zákazníkovi dodat do 1 týdne, nám nepřijde jako příliš dlouhá doba doručení. Velice nás mrzí Vaše negativní recenze, nicméně z naší strany jsme se pro Vás snažili opravdu udělat maximum.

    Vaše
    Koupelny Pegas

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zasilka doposud nedorazila,zatim pouze sliby.Ulozenka je spatny partner.To si to radsi koupim jinde a tohle si nechte,nebudu cekat mesic na tak beznou vec jako je vanova baterie.

    Reakce obchodu Koupelny Pegas

    Dobrý den,

    Ve Vaší objednávce jste si zvolil službu ULOŽENKA, u které převoz zásilky z podací pobočky, na výdejní pobočku, trvá až 5 pracovních dnů. Na skutečnost o převozu zásilky, jste byl od nás předem písemně upozorněn. Jestliže na zboží spěcháte, mohl jste si zvolit běžnou přepravní službu, kterou jsou zásilky doručovány nejpozději do 48 hodin.
    Výběr způsobu dopravy si určuje zákazník sám, při vytvoření objednávky a je pouze na rozhodnutí zákazníka, jaký způsob dopravy si zvolí.

    Vaše
    KOUPELNY PEGAS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji!!! Skříňka přišla úplně rozsekaná- sklo i korpus. Zajímavé je, že obalový materiál nebyl porušen. Spíše to vypadalo, že skříňka už poškozená do krabice byla vložena. stát se to může, ale dodavatel by se měl k tomu postavit tak, aby vše bylo co nejdříve vyřízeno. Reklamace trvala cca 2,5 měsíce, teprve teď mi vrátili peníze! A to ještě na základě urgencí. Neuvěřitelné protahování, komunikace o ničem. O ochraně spotřebitele nemá firma PEGAS ani ponětí. Už jsem byla připravena dát podnět tento týden ČOI. Naštěstí peníze konečně přišly. Pan majitel arogantní, ještě drze napíše, že strávil mou reklamací neděli a místo toho se mohl věnovat dětem. Ať si názor udělá každý sám...

    Reakce obchodu Koupelny Pegas

    Dobrý den,

    pro ostatní nakupující, bych rád výše uvedenou recenzi, uvedl na pravou míru:
    1, Zrcadlová skříňka, byla zákaznici doručena 25.2. V den odeslání, byly zákaznici zaslány 2 výzvy o nutnosti kontroly zboží a případném nahlášení poškození výrobku do 48h, od jeho doručení. První výzva uvedena přímo na výrobku, druhá zaslána písemně na její email.
    2, Obě výzvy zákaznice ignorovala a zboží zkontrolovala až v pátek 9.3. (13 dnů po doručení), kdy nás také o poškození informovala.
    3, Ihned následující pracovní den (pondělí 11.3.), jsme zákaznici poprosili o zaslání fotografií poškozeného dílu, tak abychom mohli reklamaci vyřešit s výrobcem, popř. přepravní službou. Zároveň jsme se paní ptali, zda je opravdu rozbité pouze zrcadlo, které v reklamaci uvedla, nebo je poškozená celá zrcadlová skříňka. Dne 12.3., nás zákaznice informovala, že je prasklé pouze zrcadlo a skříňka je v pořádku.
    4, Po uplynutí dalších 10 dnů, jsme dne 20.3., obdrželi od zákaznice požadované fotografie, ze kterých bylo patrné, že je poškozená celá zrcadlová skříňka včetně korpusu.
    5, Kompletní podklady pro dořešení reklamace, včetně dodání poškozeného výrobku, jsme od zákaznice obdrželi až 26.3., tedy více jak měsíc po doručení zboží. Vzhledem k této skutečnosti, nám přepravní společnost i výrobce reklamaci zamítl.
    6, Jelikož se pro naše zákazníky snažíme dělat opravdu maximum, a to i nad rámec našich zákonných povinností, dohodl jsem se s vedením přepravní společnosti a výrobce, na mimořádné schůzce za účelem jejich přehodnocení celé situace a to i navzdory nesplnění standardních podmínek, pro úspěšné vyřešení reklamace ze strany zákazníka.
    7, Výsledkem této schůzky (která, jak uvádí zákaznice, proběhla opravdu v neděli) bylo, že si výrobce dne 3.4., poškozenou skříňku odveze a pro zákazníka nám dodá nový výrobek zdarma. Zákaznici jsem následně o této schůzce a návrhu řešení informoval.
    8, Místo očekávaného vděku, jsem však od paní obdržel pouze arogantní a urážlivé emaily s informací, že ona nemá povinnosti žádné, zatímco řešení její reklamace v neděli na úkor mé rodiny, je samozřejmostí.
    9, Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem a na základě zákazníkem, písemně odsouhlaseného dobropisu, jsem paní vrátil peníze zpět na její účet.

    Kontrola zásilky do 2 dnů od doručení je velice důležitá, pro plynulé a kladné řešení případné reklamace.

    David Heger
    jednatel společnosti