Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Naprosto nevyhovující požadavek, abych zboží rozbalování za přítomnosti zástupce predávajíci doručovací firmy.Zboží mi předali před domem,velice pečlivě zabalené v několika vrstvách obalu. Rozbalení vyžadovalo delší čas, takže eventuálně sepsat protokol o event.škodě není možné. Zjistili jsme,že jedno sklo u skříňky.je prasklé a zástupce firmy byl už samozřejmě dávno pryč. Takže teď máme doma poškozenou skříňku a neresitelnou situaci ( bez možnosti reklamace).

    Nevýhodný.požadavek firmy, rozbalit zboží před zástupcem přepravní firmy a event.sepsat protokol o škodě.

    Reakce obchodu Koupelny-eshop.com

    Dobrý den,
    děkujeme za váš čas a zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste měl nepříjemnou zkušenost s doručením zboží a omlouváme se za vzniklou situaci. Podmínky pro uplatnění reklamace při přepravě jsou převzaty od dopravce a je naší povinností s nimi zákazníka seznámit. Samozřejmě chápeme, že rozbalení zásilky a kontrola zboží ihned při doručení není vždy možná a právě proto jsme připraveni i na tyto situace. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis, kde Vám rádi pomůžeme s vyřešením vašemu problému a najít uspokojivé řešení.

  • Objednávku jsem zrušil z důvodu dlouhého čekání. Místo pěti nožiček mi chtěli poslat osm

    Reakce obchodu Koupelny-eshop.com

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše a hodnocení a mrzí nás, že tato transakce nebyla úspěšně dokončena.
    Výrobce nožiček stáhl z prodeje balení po pěti kusech a dodává již pouze sadu osmi kusů.
    Zboží je na objednávku a pokud již není v distribuci, nemůžeme z pozice prodejce bohužel tuto skutečnost nijak ovlivnit.
    Omlouváme se za způsobené komplikace a přejeme hezké dny.
    Koupelny- eshop.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Příliš dlouhá doba dodání.

    Reakce obchodu Koupelny-eshop.com

    Děkujeme za vaši reakci a mrzí nás, že jste nebyla s nákupem spokojena. Vaše objednávka obsahovala produkty, u nichž je uvedena dostupnost "do týdne". Takto označené zboží musíme nejprve naskladnit, což trvá obvykle 3-5 dnů a poté můžeme expedovat. Tento termín jsme dodrželi, ale chápeme, že pokud jste očekávala rychlejší dodání, které nabízíme u skladových produktů, mohla Vás doba doručení trochu zaskočit. I přesto věříme, že budete se zakoupenými výrobky spokojena.
    Přejeme hezký den.
    Koupelny-eshop.com

  • Hodnocení bylo odstraněno – zákazník hodnotí nákup v jiném eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatné jednání obchodu

    Tento obchod nedoporučuji! Zboží, které jsem si objednala, jsem zaplatila ihned při nákupu a už 2x mi obchod psal, že zboží nebylo zaplacené a chtějí po mně zaplatit znovu. Neskutečný, už si nikdy v tomto obchodě nic nekoupím. Zboží došlo v pořádku, ale nemíním ho platit několikrát.

    Reakce obchodu Koupelny-eshop.com

    Paní Hudecové se ještě jednou hluboce omlouváme za upomínku platby.
    Z platební brány nám bylo doručeno zamítnutí její transakce a proto jsme ji zaslali podklady pro platbu převodem.
    Chyba byla ale na straně zprostředkovatele platebních transakcí a proto námi zaslaná upomínka paní právem nazlobila.
    Děkujeme za váš názor.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Uvádí zboží do 6 dnů. Zboží je již 4 týdny zaplaceno. Po té co jsem se obchodu ozval jak to je se zásilkou omluvili se mi a prý ať počkám ještě 14 dní Když bych se o zásilku nestaral nikdo by se možná nikdy neozval.

    Reakce obchodu Koupelny-eshop.com

    Dobrý den, je nám velice líto, že došlo ke zdržení při výrobě vaší zakázky. Výrobce nám oznámil prodloužení dodacích lhůt z důvodu čerpání dovolených a rychlost dodání tak momentálně nemůžeme nijak urychlit. Za opomenutí avizace delší doby dodání se ještě jednou dodatečně omlouváme. Objednávku jsme omylem přesunuli mezi vyřízené a proto Vás už nikdo nekontaktoval.
    S pozdravem
    Koupelny-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zcela chápu situaci během mimořádný h událostí, ale zboží je skladem, nedorazilo ani do deseti dnů a komunikace obchodu je kromě potvrzení objednávky nulová.

    Reakce obchodu Koupelny-eshop.com

    Dobrý den,
    moc se za naši chybu omlouváme. Vše pramenilo z problému u dodavatele, u které vznikl problém s distribucí aktuálních dat, zřejmě i kvůli nastálé situaci. Takže jsme byli ve stejné situaci jako vy. Bohužel se stalo to, že naše kolegyně Vás neinformovala a nechala Vás bez odpovědi. Opravdu nás to mrzí a ještě jednou se za problém omlouváme.
    S pozdravem,
    Koupelny-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poté, co jsem zaplatila objednané zboží, mi bylo sděleno, že došlo ke změnám cen a bude téměř o 100% dražší. Takže jsem objednávku zrušila a už skoro měsíc marně čekám na vrácení peněz! Takže nákup zde rozhodně nedoporučuji!

    Reakce obchodu Koupelny-eshop.com

    Dobrý den,
    za změnu cen u dodavatele se omlouváme, ale bohužel to nedokážeme ovlivnit. Nicméně na peníze jste čekala, protože jste neposlala správné číslo účtu.
    S pozdravem,
    Koupelny-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem v úterý na dobírku sprchový masážní box , který byl uveden že je SKLADEM. Přišlo mi potvrzení objednávky. Ve středu jsem čekala email, že zboží odesílají, nic nepřišlo. Ve čtvrtek taky nic, tak tam volám a on se prý vyrábí. Pani se ani neobtěžovala mě informovat, že zboží, které mají uvedeno skladem se bude 5 dní vyrábět. Už si tam nikdy nic neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodržují termín dodání. Něco jiného je napsáno na webu a něco jiného je skutečnost.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nebyl jsem vůbec informován o nedodržení dodací lhůty a komunikace po telefonu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slibuji zbozi skladem, nakonec neni ani ve skladu u dodavatele!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • čarování s konečnou cenou, resp. dopočet ceny za dopravu a velice chabé vysvětlení
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Pristup personalu vcelku profesionalni
    • Je to 10 dni od objednani zbozi, ale zbozi jeste nebylo ani odeslano

    Reakce obchodu Koupelny-eshop.com

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za komplikace, které vznikly na straně dodavatele, který nám nedodal zboží ve standardním termínu. O tomto problému jsme Vás však včas a s omluvou informovali, zboží budeme expedovat zítra, o čemž Vás budeme ještě informovat.

    Věříme, že budete nakonec se zbožím a dodáním spokojen. S přáním hezkého dne

    Tým Koupelny-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Spolupracuje s firmou Geis

    Doručující firma Geis stanovila přesné dvouhodinové okno k doručení (dokonce na minutu přesně ve formátu 15:16 až 17:16). Nikdo nepřijel ani nezavolal s omluvou, číslo na řidiče uvedené v SMS oznámení bylo nedostupné, ani na SMS nereagoval. Infolinka funguje jen do pěti odpoledne. Žádná reakce ani z webové aplikace. Obdobná zkušenost s Geisem je u mě opakovaná.

    Reakce obchodu Koupelny-eshop.com

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za drobné komplikace na straně dopravce. Nicméně i přes tyto komplikace Vám byla zásilka doručena druhý pracovní den po odeslání, což bereme jako standardní dobu pro doručování a je tak z naší strany vše v pořádku.
    Z tohoto hlediska považujeme Vaši recenzi spíše za recenzi dopravce, se kterým jste již měl dříve špatné zkušenosti, ne však recenzi našeho obchodu a našich služeb.

    Samozřejmě nás v konečném důsledku těší, že jste zásilku obdržel v pořádku a v krátkém čase a doufáme, že Vám dodané zboží bude dobře sloužit.

    S přáním krásných dnů

    Tým Koupelny-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Přepravce měl problém doručit a eshop mu nepředal moje telefonní číslo

    Reakce obchodu Koupelny-eshop.com

    Vážený zákazníku,

    chybu u Váš objednávky zavinil dopravce, z naší strany byla vyřešena do druhého dne. Data s kontakty na zákazníky má od nás dopravce samozřejmě vždy k dispozici už při zadávání objednávky přepravy.

    Nicméně jsme komplikace vyřešili obratem a ke spokojenosti všech, doufáme tedy, že se k nám v budoucnu vrátíte :)

    Přejeme hezký den

    Tým Koupelny-eshop.com

  • Zboží bylo dodáno neúplné a pozdě. I přes urgence zatím chybějící koupelnovou skříňku po více než 14 dnech nemám i když vše bylo zaplaceno ihned po objednání.

    Reakce obchodu Koupelny-eshop.com

    Dobrý den,
    mrzí nás vzniklá situace kdy část objednávky nebyla dodáná. Situace vznikla jak skladovou nedostupností části objednávky konkrétně koupelnové skříňky, kdy vám byla hned zaslána hlavní část objednávky a to sprchový kout s tím že skříňku dopošleme poté. Dále pak vzhledem k přetíženosti dopravců v již už "předvánočním čase" kdy jednoduše nestíhají. Neustále urgujeme u dopravce svoz vašeho zboží, tak snad to dopadne dobře.
    Koupelny-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Reklamovala jsem VITRA LINE vanová zástěna 950mm. Cast mezi pevnou stenou a dveri netesni, je tam velka mezera ( cca 1 cm )
    Montaz byla provedena profesionalnim instalaterem ktery vse delal dle navodu .
    Dneska je to dva tydny po reklamaci a nemam zadnou informaci, jen ze informace dali vyrobce a ze dle zakona maji mesic na reakci . Prislo mi to ze zada snaha z jejich strany neni aby vyrobce to resil driv i kdyz jsem poprosila aby to urgovali

    Reakce obchodu Koupelny-eshop.com

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí nastalá situace, která ovšem vznikla na straně výrobce, který zaslal nekvalitní sklo vanové zástěny a tudíž nebylo možné ji kvalitně instalovat na vanu.

    Jak jsme Vás průběžně informovali o stavu reklamace, byla ihned předána výrobci a museli jsme vyčkat na jeho vyjádření, které jsme také ihned předali Vám. 30-ti denní lhůtu bohužel nemůžeme nijak obejít, je zákonem vymezená, ale i tak jsme se my i výrobce snažili reklamaci vyřešit co nejdříve, není však v našich silách vymoci na výrobci vyjádření dříve, než sám kvalitu zboží posoudí a vydá rozhodnutí.

    Včerejším dnem Vám byla zaslána zpráva s postupem řešení reklamace, kdy výrobce vymění vadný díl zástěny.

    Doufáme, že po obdržení bude zástěna fungovat na výbornou a budete s ní spokojena.

    Děkujeme za Váš nákup a přejeme hezký den

    Koupelny-eshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné

    tady již nakupovat nebudu

    Reakce obchodu Koupelny-eshop.com

    Dobrý den,

    tímto se omlouváme za komplikace, které ovšem vznikly na straně dopravce, kdy balíček doručil na jinou adresu, jinému zákazníkovi.

    Dle včerejší domluvy byl omyl napraven a balíček byl neprodleně zaslán na Vaši adresu. Doufáme, že zboží dorazí v pořádku.

    Děkujeme za nákup a přejeme hezký den

    Koupelny-eshop

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • že došlo