Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Paní mi sice zavolala druhý den po objednávce, že zboží nemají skladem a nejspíš dojde až příští týden, ale už je to skoro 3. týdny a pořád se nic neděje ‍♂️

  • Jak můžu hodnotit, když jsem nakupoval poprvé? To je přece nesmysl, takže jsem dal nedoporučeno. Budu hodnotit po více nákupech přece.

    Reakce obchodu KOSMETICKÝ SVĚT

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    pokud bylo s Vaší objednávkou vše v pořádku a byl jste spokojen s nákupen v našem e-shopu, pak nás mrzí Vaše negativní hodnocení, které může ovlivnit naše budoucí zákazníky.
    Děkuji Marešová

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Paní byla sice velmi milá ,omlouvala se ,že produkt nemá a čeká zboží,myslím,že by na e shopu nemělo byt něco ,co nemá.Prosila jsem aby mi zavolala hned druhy den,zda zboží opravdu bude mít, abych nečekala 14 dni a ono pak nebude, vzhledem k tomu že se jedna o končící referenci potřebuji řešit produkt případně jinde.Bohužel se k dnešnímu dni stále neozvala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    doporučuji jiné nastavení automatické žádosti o doporučení. u zrušených objednávek vám to bude jen dělat mínusové body.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemáte posílat dotazník, když nemáte zboží. Ptát se na spokojenost, když jste nic nedodali hraničí s drzostí!

    Reakce obchodu KOSMETICKÝ SVĚT

    Dobrý den vážený zákazníku,

    u Vámi objednaného produktu bylo uvedeno, že není skladem. Byl jste kontaktován telefonicky, kdy Vám byl sdělen předpokládaný termín doručení. Dle poznámky na objednávce jste uvedl, že si na produkt počkáte. Objednávku vedeme jako zpracovávanou.
    Ohledně dotazníků spokojenosti, bohužel nemůžeme ovlivnit jeho rozesílání. Tento dotazník rozesílá přímo Heureka, termín jeho odeslání nemůžeme nijak ovlivnit, je odesílán automaticky všem zákazníků, kteří dají povolení.

    S pozdravem

    Kateřina Marešová
    Kosmetický svět

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nabizi co nemaji, nemají to ani ověřené že se to už nevyrábí
    • obtěžují zbytečnýma dotazama (několikrát) po telefonu, zastaralý zkostnatělí způsob, stačilo by poslat mail.

    obtěžují zbytečnýma dotazama (několikrát) po telefonu, zastaralý zkostnatělí způsob, stačilo by poslat mail.

    Reakce obchodu KOSMETICKÝ SVĚT

    Vážený zákazníku,

    produkt, který jste si objednal, jsme měli objednaný u zahraničního dodavatele. Dodovatel nás posléze informoval, že u tohoto produktu je již ukončena výroba. V dobrém úmyslu jsem Vás ihned chtěla kontaktovat a informovat o této situaci a eventuélně Vám nabídnout adekvátní náhradu za tento produkt. Informace o stornu objednáky samozřejmě dostáváte standardně prostřednictvím emailu.
    Našim zákazníkům poskytujeme ne jenom prodej, ale zároveň poradenskou službu, která je oceňována našimi stálými zákazníky. Chápu, že Vám to nemusí vyhovovat.

    Přeji příjemný den

    Květoslava Brožová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    inzeruji zbozi, ktere nemaji skladem a mozna nekdy prijde na Svateho dyndy....

    Reakce obchodu KOSMETICKÝ SVĚT

    Vážený zákazníku,

    objednával jste produkt, který byl označen na e-shopu, že není skladem. V den Vašeho objednání jste byl telefonicky kontaktován a byl Vám sdělen možný termín dodání v následujícím týdnu, kdy měl být naskladněn ze zahraničí Váš objednaný produkt.
    Navíc Vaší objednávku jste zaslal v pátek, s tím, že potřebujete objednaný produkt na víkend. I kdybychom měli produkt skladem, termín dodání by byl až v pondělí/úterý. Bohužel Česká pošta by Vám o víkendu zásilku stejně nestihla doručit.

    S pozdravem

    Květoslava Brožová

  • Zboží neměli na skladě

    Reakce obchodu KOSMETICKÝ SVĚT

    Dobrý den,

    u Vámi objednaného produktu bylo uvedeno, že není skladem a je objednáno u dodavatele.

    S pozdravem

    Kateřina Marešová Kosmetický svět

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišla úplně jiná barva než byla na obrázku, která se mi nelíbí.

    Reakce obchodu KOSMETICKÝ SVĚT

    Dobrý den vážená zákaznice, velice nás mrzí, že jste byla nespokojena s odstínem rtěnky kterou jste si objednala, posílali jsme číslo odstínu z Vaší objednávky, pokud jste nebyla spokojena, mohla jste nás kontaktovat a rtěnku jsme Vám mohli vyměnit za jiný odstín, jiné zboží nebo vrátit peníze.
    Kosmetický svět - Kateřina Marešová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V internetové nabídce byl produkt, který obchod již delší dobu nemá skladem a již mít nebude.

    Reakce obchodu KOSMETICKÝ SVĚT

    Dobrý den vážená paní Vendy,
    je nám líto, že jsme Vám nemohli vyhovět s objednávkou. Produkt stále objednáváme u zahraničních dodavatelů, ale bohužel ani jeden z nich Vámi požadovaný produkt nenaskladnil.

    Děkujeme za pochopení

    Kateřina Marešová
    Kosmeticky svět

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Firma uváděla zboží skladem, což nebyla pravda. Doposud nevím ,zda a kdy zboží obdržím.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • naprosto nekomunikují
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Přišel mi úplně jiný parfém

    Reakce obchodu KOSMETICKÝ SVĚT

    Dobrý den vážená paní, parfém jsme posílali přesně dle Vaší objednávky, znovu jsem Vám poslala Vaší objednávku do emailu, kde si můžete zkontrolovat, že jste objednala parfém, který jsme Vám zaslali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali jine zbozi nez bylo objednano

    Radsi se tomuto obchodu vyhnout

    Reakce obchodu KOSMETICKÝ SVĚT

    Dobrý den vážený pane, změna objednávky s Vámi byla konzultována telefonicky a Vámi odsouhlasena. U produktu, který jste objednal, byla již ukončena výroba a byl nahrazen produktem, který jsme Vám zaslali ve stejné cenové relaci. Celou záležitost jsme mohli vyřešit vrácením zboží a zrušení objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Fakt nevím...
    • Na zboží "skladem" čekáte 3 týdny.

    Takové zpoždění u zboží objednaného skladem bych opravdu nečekal. Co bych však naopak čekal je to, že jako omluva bude přibaleno něco víc, než jeden mikrovzorek parfému. Tak na toto si fakt v tomto "světě" zvykat nehodlám. Dárek dorazil přesně den po termínu, na který byl určen.

    • Je nabízeno zboží,které několik měsíců nemají na skladě.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pozdní informace o tom, že zboží není na skladě.
    • Až třetí den info, že není na skladě.
    • Nemožnost sledovat zboží při odeslání.

    Obchod naprosto nedoporučuji!
    Nekomunikace se zákazníkem!
    Dala jsem na doporučení Heueky, nepřečetla jsem si recenze, za co obchod dostal hvězdičky.
    Trapná zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal jsem si parfém a hned druhý den mi paní volola celá ochotná, že ho bohužel nemají skladem, ale že mi může nabídnout jiný což jsem odmítl. Po dalších čtyřech dnech jsem to raděj celé zrušil, tak doufám, že mi pošlou aspoň zpět peníze. Tento obchod z mé zkušenosti teda rozhodně nedoporočuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příjemná paní, která vysvětlí, že zboží není a nebude.
    • Neaktualizované skladové zásoby.