Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi špatná komunikace a pokud bych si nezavolal, nevěděl bych to...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Požadované zboží bylo mnou zakoupeno, ale obchodem nebylo dodáno.

    Reakce obchodu Kolokram.cz

    Dobrý den pane Peere,

    rád bych za Kolokrám reagoval na uvedenou recenzi a uvedl věc na pravou míru.

    Vaše objednávka byla přijata 5.1. a v pondělí 8.1. od nás expedována na Vámi zvolené výdejní místo. Od uvedeného dne byla v rukou přepravce, kde bohužel došlo ke zpoždění s doručováním. To jsme nebyli schopni ovlivnit.
    Zásilka byla po zjištění stavu reklamována u přepravce, načež byla 19.1. dodána na výdejní místo a připravena k vyzvednutí. Dodání pak proběhlo 23.1.

    V mezičase, během řešení reklamace dopravcem, Vám bylo nabídnuto odeslání dalšího páru treter. Byla pouze delší doba dodání, cca 10 dnů, jelikož bylo nejprve potřeba zajistit zboží od dodavatele.

    Za zpoždění dodání Vaší objednávky, způsobené přepravcem, se Vám omlouvám.
    Věřím, že po objasnění a způsobu řešení nastalé situace z naší strany, nám zachováte přízeň.

    S pozdravem,
    Jan Rokos

    • zboží celkem rychle přišlo

    Cyklotrenažer dorazil bez českého návodu, jen jiné jazyky.. Nikde, ani na webu není uvedeno upozornění na obezřetnost při nasazení pravé části držáku osy kola. Obrácené nasazení vedlo k pádu a vážnému úrazu!
    Gumová podložka cca 3 mm pod kolo nedokáže eliminovat hluk. Po vybalení se nikdy úplně nenarovnala. Tyto dvě věci mne poněkud rozladily. Proto varuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Odeslal jsem email o storno objednávky a přesto zboží bylo posláno takže za mě zklamani

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod má (asi) zboží, co potřebuji
    • Část objednávky byla zrušena, aniž by mi byla umožněna alternativa
    • I přes číslo objednávky nejsem schopen dohledat, v jakém stavu we zboží nachází

    Nevím, zda nevyužit jiného obchodu, některé věci mi obchod z objednávky zrušil, že už je mít nebudou, hlavně, že je eshop furt nabízí. Z jiných věcí ani nevím, kdy a zda je dostanu. Rozhodně nedoporučuji platit předem (což jsem naštěstí neudělal).

    Reakce obchodu Kolokram.cz

    Dobrý den pane Kalusi,

    reaguji na Vaši zpětnou vazbu týkající se objednávky v Kolokrámu. Rád bych uvedené upřesnil.

    U dvou položek z Vaší objednávky byl ve chvíli objednání uveden stav „není skladem“. V takovém případě dostupnost zboží prověřujeme u dodavatele. Pokud má skladem, objednáváme pro zákazníka, v případě nedostupnosti vždy informujeme zákazníka k dalšímu postupu.

    Objednané pláště, bohužel, již neměl dodavatel dostupné. Nebylo tedy možné Vám je dodat. O tomto stavu Vás kolega informoval e-mailem a došlo proto k úpravě Vaší objednávky.
    Následně byla tato položka stažena z nabídky našeho e-shopu.

    Druhá nedostupná položka, řetěz, byla již na cestě od dodavatele.
    Po naskladnění, Vám byla objednávka zkompletována a odeslána. Ke stavu objednávky Vám odešel informační e-mail.

    Z mého pohledu došlo k ne zcela přesné komunikaci ohledně dodání těchto neskladových položek, kdy jste včas neobdržel informaci o termínu expedice.

    Věřím, že i přes uvedené, budete se zbožím spokojen a zachováte nám přízeň.

    V případě zájmu mne můžete kontaktovat na e-mailu: [email protected]

    Děkuji a jsem s pozdravem,
    Jan Rokos

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Použité zboží posílají jako nové

    Objednal jsem si set předního světla se zadním. Zboží mi bylo doručeno již se známkami používání v roztrhaném originálním obalu a bylo poházené po krabici. E-shop ani neměl tu slušnost se omluvit,natož reagovat na e-mail. Zde už nikdy nic.

    Reakce obchodu Kolokram.cz

    Dobrý den pane Kala,

    rád bych doplnil vyjádření ze strany Kolokrámu k Vaší zpětné vazbě.

    Dle společné komunikace Vaší a mého kolegy jde o sadu světel Force. Na přiložených fotografiích, které jste zaslal, je patrné, že došlo k uvolnění světel uložených v originálním obalu. To způsobilo poškození slídy obalu a pohyb zboží uvnitř krabičky. Chápu, že to na Vás jako zákazníka nepůsobí dobře. S kolegy na expedici se proto na takovéto produkty a jejich balení více zaměříme.

    Jednoznačně však nejde o zboží použité, jak uvádíte, ale nové. Jak je u nás standardem.

    K reakci na Váš e-mail.
    Můj kolega na něj odpovídal následující den po jeho doručení. Tato prodleva byla způsobena jeho nepřítomností. Není tedy pravda, že by z naší strany nebyla na Vaši zpětnou vazbu žádná reakce.

    Na naši odpověď k uvedeném, jste již ale nereagoval.

    Pokud tedy máte zájem, kontaktujte mne prosím na e-mailu: [email protected] a uvedené můžeme společně dořešit k Vaší spokojenosti.

    Děkuji a jsem s pozdravem,
    Jan Rokos

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Špatny popis u produktu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží mi příšlo jiné než objednané, takže jsem ho vracel. K vracení má obchod podle jejich webu elektronický systém Retino, na který ovšem nikdo nereaguje. Doručení vráceného zboží musel obchod v systému hledat. Poté mi bylo nabídnuto buď vrácení peněz nebo počkání na správné zboží. Zvolil jsme správné zboží a po týdnu mi místo zboží přišly bez vysvětlení stejně peníze. Zřejmě byl problém s dodáním. Celý proces vrácení trval 3 týdny.

  • Katastrofální obchod----

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    po více jak týdnu po objednání a zaplacení nejen že zboží ještě nedorazilo, ale ani nemám žádnou zprávu kdy dorazí. POuze první den od objednání potvrzení přejetí objednávky a pokyny k placení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží v hodnotě 10tis. Kč doručeno v rozervané krabici, která byla dodatečně slepená izolační páskou s logem obchodu

    Po pár měsících od nákupu jsem zklamaný, zboží jsem nepřebíral přímo já osobně z důvodu pracovní vytíženosti, ale hodně bych si to rozmyslel. Silniční zapletená kola v hodnotě 10tis. Kč byla doručena v rozervané, zničené a opravované krabici pomocí izolační pásky s logem obchodu. S odstupem času musím konstatovat, že zadní kolo při jízdě, nebo roztočení na volno, hází a neodvaluje se bez chvění. Předpokládal jsem, že zničená krabice nebude mít dopad na kvalitu zboží uvnitř, ale pravděpodobně jsem se spletl a lituji nákupu v tomto obchodě.

    Reakce obchodu Kolokram.cz

    Dobrý den pane Krejzlíku,

    mrzí mě, že nejste spokojen s nákupem v našem e-shopu. Rád bych se k uvedenému vyjádřil za Kolokrám.

    Obtížně se mi nyní posuzuje stav odeslané zásilky a s ním spojené poškození obsahu, jelikož jde o dodávku zboží realizovanou skoro před třemi měsíci. Po takto dlouhé době od odeslání nemám už k dispozici kamerový záznam z naší expedice, abych mohl posoudit, v jakém stavu od nás byla zásilka odeslána.
    Nepředpokládám však, že by někdo z mých kolegů předal poškozenou zásilku přepravci. Pokud byla zásilka vně poškozena, šlo s největší pravděpodobností o chybu přepravce. V takovém případě lze vždy řešit reklamací dopravy, ať už hned při převzetí nebo následně s námi. To bohužel z Vaší strany nenastalo.

    Hodnotit, zda mohlo dojít k poškození zapleteného kola, když mi není znám rozsah poškození obalu je proto v takovém případě neobjektivní. Nemám bohužel jak posoudit.

    Pokud máte možnost doplnit např. foto zásilky či jiný detail stavu při převzetí, budu rád. V případě zájmu, mne proto prosím kontaktujte na e-mailové adrese [email protected] a společně dohodneme další kroky.

    Mohu Vám nyní nabídnout kontrolu uvedeného zapleteného kola a jeho případný servis.

    Samozřejmě, pokud máte pocit, že uvedené zapletené kolo vykazuje vadu, zahájíme s Vámi reklamační proces.

    Děkuji a jsem s pozdravem,
    Jan Rokos

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Lahlve na kolo ,menší než se uvadi v reklamě!

    Podvod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    již druhý dotaz na spokojenost ... zboží jsem stále neobdržela, ani žádná
    informace o stavu vyřízení objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když není zboží na skladě tak proč je to v nabídkách?

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Poškození ořechu v trenazeru, nešla utáhnout kazeta na trenažer.
    Než, abych vracel a čekal , tak mi kamarád pomohl a nějak jsme to upevnili.

    Reakce obchodu Kolokram.cz

    Dobrý den paní Boučková,
    pamatujeme si na Vás telefonát. Jistě je nepříjemné hned řešit problém na nové věci, nicméně byla jste požádána o jednoduchou prvotní součinnost spočívající v zaslání fotografie poškozeného dílu přes e-mail. To se nestalo, přičemž by Vám poslání zabralo zhruba stejně času jako napsat do éteru tento komentář, který nic neřeší. Nerozumíme, nechápeme...

    S pozdravem
    Ing. Josef Čambalík

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo skladem, ale expedováno až po 4 dnech.

    Reakce obchodu Kolokram.cz

    Dobrý den pane Kučero,
    mrzí mě, že nejste spokojený s dodací lhůtou. O víkendu na e-shopu bohužel nepracujeme, přičemž Vaše zboží bylo dostupné na druhé prodejně, kdy se lhůta pro vyřízení rovněž prodlužuje. Na Heurece tyto informace nezjistíte. Pokud byste si objednávku zadal na našem vlastním e-shopu, informace byste měl.

    S pozdravem
    Ing. Josef Čambalík

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem skladové zboží, které mělo byt další den doručeno. Komunikace nulová. Uplynulo 10 dnů a zboží nikde … žádná omluva prostě nic … utratil jsem u nich neskutečně moc peněz, když shrnu co jsem v minulosti zažil za přístup na jejich prodejně… Příště rozhodně nakoupím jinde …

    Reakce obchodu Kolokram.cz

    Dobrý den pane Kozáku,

    rád bych zde uvedl tuto záležitost na pravou míru. V momentě objednání nebylo zboží skladem, což lze samozřejmě z naší strany věrohodně doložit. Možná jste si nevšiml, nebo nedočetl do konce informaci o aktuální skladové dostupnosti. Občas se nám něco nepovede, ale v tomto případě nespatřuji u nás chybu. O tom, že bylo zboží objednáno, jsme Vás standardně informovali e-mailem.

    Dále se nemohu ztotožnit s Vaším tvrzením, že jste u nás údajně utratil v minulosti neskutečně moc peněz. Vážíme si každého zákazníka, i toho s malými objednávkami. Nicméně sídlíme na opačné straně republiky a na Vaše jméno jsem za poslední 2 roky nenašel jedinou realizovanou objednávku.

    S pozdravem
    Ing. Josef Čambalík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Přišel úplně jiný produkt, než byl inzerován

    Jak obrázky, tak popis odpovídaly jinému produktu, než jaký přišel. Poté, co jsem se to s prodejcem snažil řešit, bylo mi sděleno, že kód produktu na webu souhlasí s tím, co přišlo, takže chyba prý není na jejich straně. Nevím, jestli mají pocit, že před objednávkou budu googlit kód produktu, abych se přesvědčil, zda nemá obchodník chybu na stránce produktu, nebo co, ale obvykle vybírám podle popisu a fotek produktu a ne podle jeho kódu. Cena produktu nebyla tak vysoká na to, aby se mi vyplatilo něco poslat zpět a platit dvoje poštovné. Jde spíš o princip. Tady si už nic nekoupím.

    Reakce obchodu Kolokram.cz

    Vážený pane Kamenický,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí mě, že jste se s kolegou v mnoha aspektech špatně pochopili. Kolega se Vám snažil vysvětlit, kde vznikla chyba - což opravdu nebylo na naší straně, ale zároveň určitě nesvalujeme vinu na Vás a taktéž neočekáváme, že byste si cokoliv měl sám zjišťovat. Bylo Vám navrženo vrácení produktu - samozřejmě na naše náklady, nebo případné finanční vyrovnání. Snažili jsme se tedy vyjít Vám v této prekérní situaci maximálně vstříc.

    Přijměte tedy, prosím, ještě jednou upřímnou omluvu za celou tuto nešťastnou záležitost.

    S pozdravem,
    Lenka Dufková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlost
    • Lepicí fleky, nebyly v zásilce, na faktuře ovšem započítány jsou.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jeste nedorazil po týdnu od objednání

    Reakce obchodu Kolokram.cz

    Dobrý den pane Žatečko,

    Vaši objednávku, kterou jsme obdrželi v pátek 26.2. ve 14:57, jsme expedovali obratem v pondělí 28.2. - tedy v nejrychlejším možném termínu. Zásilka byla připravena k vyzvednutí hned druhý den a dle trasování byla zásilka od Vás vyzvednuta den následující - tedy 2.3.
    https://tracking.packeta.com/cs/?id=7720021017
    Domnívám se tedy, že jsme se nedopustili žádné chyby - naopak dodání proběhlo naprosto ukázkově a bez problému. Vaši recenzi tedy vnímám jako neopodstatněnou.

    Přeji hezký den,
    Lenka Dufková