Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Velka spokojenost s obchodem. Rychle doruceni zbozi, vstricny a osobni pristup obchodu. Pani byla velmi mila, vstricna a ochotna. Detske potreby nakupuji pouze v tomto obchode. Velky vyber samozrejmosti.

  • NEDOPORUČUJI! Udělali chybu ve výdeji objednávky, zjistila jsem až doma. Dle Googlu mají mít v sobotu otevřeno 9-12, tak jsem tam jela zboží vyměnit. Ve skutečnosti ale mají celý víkend zavřeno. Jednoduchá objednávka, 1ks zboží a velmi otravné komplikace kolem.

  • Rychlé dodání, vstřícná a kvalitní komunikace, velmi dobrá cena.

    Doporučuji!!!

  • NEKUPOVAT! AK STE ZVYKNUTI NA NORMALNE KOMUNIKUJUCE E-SHOPY - ZDALEKA OBIST.

    Dna 20.3.2021 sme si v e-shope Kocarek.cz objednali auto sedacku Cybex a k nej letny potah. V ten isty den sme objednavku aj uhradili.
    26.3. nam kurier dorucil riadne zabalenu zasielku - nepreberali sme ju my, ale manzelkini rodicia, lebo sme akurat cestovali.
    Ked sme docestovali a rozbalili zasielku, nasli sme v nej sedacku a drobne darceky, ale letny potah chybal. Hned sme obchod informovali emailom a pre istotu aj telefonicky. Pani reagovala - Ano, mohlo sa stat, potah Vam posielame.
    Dva dni neskor som sa informoval mailom, ci doslo k nejakemu pokroku - odpoved ziadna.
    Ked sa dalsich par dni nic nedialo, zavolal som e-shop opat - pani hned vedela o co ide - vraj cakaju na naskladnenie potahov z Nemecka, hned ako ich naskladnia mi bude volat ohladom adresy dorucenia.
    Dalsi tyzden uplynul - ziadny telefonat, ziadny email z e-shopu. Opat som poslal email so strucnym opisom toho, co sa objednalo a nedodalo - reakcia ziadna.
    O tyzden som poslal dalsi mail s obrazkom stranky e-shopu, kde je objednany ale nedodany potah zobrazeny ako SKLADOM a s otazkou V com je problem? Staci zabalit a poslat. Reakcia opat ziadna.
    Nedodany potah sme e-shopu oznamili pred 38 dnami. Ako citam ostatne prispevky / negativne recenzie tak lzi a zavadzanie ohladom tovaru skladom, vymysly a NEkomunikacia sa zdaju beznou pracovnou metodou.
    NAKUP NEDOPORUCUJEM!
    Opisane konanie obchodu povazujem za nekale obchodne praktiky a klamanie spotrebitela - v najblizsich dnoch sa obraciam na autority dohliadajuce na prava spotrebitelov.

    • Nasledovny den po pridani mojho prispevku (vid vyssie) sa mi pani z obchodu ozvala s ospravedlnenim a v snahe doriesit nedodany potah. V priebehu par dni bol potah (7.5.2021) aj doruceny ...

      Koniec snad dobry, blby pocit ale zostal.

  • Zboží, které se zdá být na skladě, vůbec na skladě není. Paní mi po týdnu od objednání zavolala, že zboží se "zaseklo někde na reklamačním oddělení" a že se k němu nikdo tak 3 týdny nedostane. Ale že když počkám 3 týdny, tak mi odešle zboží nové, které dorazí na sklad. Už 4 dny se snažím dopátrat, jak to vypadá s mou objednávkou. Každý den mi tvrdí, že je zboží odesláno, ale nějak zřejmě není podací číslo. Nedostala jsem ani potvrzení od přepravní společnosti, že by zásilku převzali. Bohužel za měsíc čekání se v jiných obchodech zboží vyprodalo, nebo byla nepřiměřeně navýšena cena, takže dcera si pod stromečkem rozbalí asi dopis od Ježíška, že se zasekl někde na "reklamačním". Beru to jako velmi neprofesionální jednání/klamání spotřebitele - kdyby rovnou řekli, že zboží nemají, dalo se bez problémů objednat jinde. Ještě ke všemu musí člověk neustále urgovat a se slovy "určitě Vám dám dnes ještě vědět" si udělá poznámku, že tam musí druhý den znovu zavolat. Opravdu NEDOPORUČUJI !!!!! Sorryjako

  • V sobotu 1.8.2020 jsem objednala kočárek (dodání do týdne), během pár minut přišlo potvrzení objednávky.
    V úterý ráno volala velmi milá paní a oznámila mi, že ve středu budou kočárek expedovat a ve čtvrtek mi jej PPL doručí.
    Jak řekla, tak se i stalo...Kočárek nepoškozený, kompletní vč. příslušenství, dobře zabalený a navíc za bezkonkurenční cenu...
    Bohužel mi nepřišel formulář z heureky, proto hodnotím v diskuzi..5 hvězd..

    Děkuji Julie Latochová

  • Objednala jsem si kočárek a druhý den jsem ho tu měla, dodání je velmi rychlé. Co je ale velmi špatné, je komunikace. Ke kočárku mi chyběli krytky k zadním kolům, volala jsem hned po vybalení kočárku (v pátek) a paní mi řekla, že je příští týden odešlou. Ve středu jsem volala a ptala se jich zda odeslali a že chci číslo zásilky. Volala jsem 4x během dne. Poprvé mi paní řekla, že už mi to už odeslali v pondělí nebo úterý a že mi do mailu pošle číslo zásilky. Po x hodinách číslo stále nikde, volám znovu a paní říká že ho hned pošle.. stále nic.. Po třetí říká ano už sedím u mailiku do deseti minutek to tam máte..po hodině zase nic.. Volám počtvrté už naštvaná a paní říká ale už byste to tam měla mít, řekla jsem děvčatům aby vám to poslali ono vám to nepřišlo? Tak já si to teda vyřeším sama a pošlu vám to, do minutky to tam máte.. Konečně jsem dostala číslo zásilky, ale podle sledování PPL, paní balíček teprve zadala do systému PPL..A to mi říkala, že už to dávno odeslali.. Celý den mi lhala..Obchod nedoporučuji

    • Ještě doplním, kamarádka si koupila stejný kočárek a té v krabici chyběla pláštěnka.. zvláštní

  • 3. 3. bylo firmě doručeno zboží včetně odstoupení od smlouvy, vyjádření mi nebylo zasláno žádné, až na můj mail přišla strohá odpověď, že peníze budou zasílat v týdnu. Samozřejmě žádné nepřišly! Na mail nereagují, telefon nezvedají, pevná linka, uvedena na faktuře, pro jistotu ani nefunguje.
    Za mě jedním slovem KATASTROFA! Jsem zvědavá jestli peníze obdržím zpět, nebo budu muset přistoupit k nějakému ráznějšímu řešení.

    • NEDOPORUČUJI

    • OK, doplnim moji zkusenost. Vcera jsem zkousela nekolikrat volat, nikdo nezvedal. Zahadne po napsani prispevku sem do diskuze mi pani okamzite telefon zvedla. Okamzite bez jakehokoliv vysvetleni mi oznamila, ze penize byly odesilany uz v patek, okamzite bez jakekoliv omluvy, ci vysvetleni hovor ukoncila, nestihla jsem se ani nadechnout. Jelikoz ma firma i ja stejnou banku a platba nebyla pripsana ani cely vcerejsi den, usuzuji, ze pani lhala!
      Nic mene nemusim nic resit, jelikoz penize dnes dorazily a ja mam zase o starost na materake min.
      Opakuji, ze obchod NEDOPORUCUJI, i z toho duvodu, ze jako matka na materske se domnivam, ze mi tento obchod vzal cas a kdybych se neozvala, tak i penize.
      Upozorneni pro obchod - prispevek neminim mazat, i kdyz nakonec vse dobre dopadlo. Chci upozornit ostatni potencionalni zakazniky, ze pri koupi problem neni, ovsem jakmile se neco deje, je komunikace na dnesni dobu vazne neprofesionalni.

  • Když chcete reklamovat tak vám buď nikdo nebere telefon nebo paní tvrdí že není na firmě ale ozve se,stále nic. Opravdu lituju že sem kočárek objednala právě tady.reklamuju po týdnu. Podle paní si pro kočárek měli přijet v pátek ale služba ppl o ničem nevěděla.

  • To, že obchod nedává vědět, že zboží odesílá, je to nejmenší.
    Bohužel jsme autosedačku, na kterou byla prodloužená tříletá záruka a v případě reklamace měla být poskytnuta náhradní, museli opravdu reklamovat. Náhradní autosedačku zrovna měli prý půjčenou a čekali bychom na ní tudíž měsíc, to byla první věc. Reklamovaná autosedačka pak přišla přesně po měsíci, kdy jsme předtím urgovali opakovaně po telefonu její odvoz, protože na email nikdo pořádně nereagoval. Vrátili starou poškozenou sedačku jako Reklamace neuznána a fleky na potahu po odkapávajícím lepidle z vnitřku sedačky vyčištěny " V RÁMCI MOŽNOSTÍ"!! Tak od nich popsáno. Při opakovaném pokusu toto řádně vyřešit v rámci tříleté záruky není s obchodem žádná řeč.
    Obchod nedoporučuji, pozor na slib prodloužené záruky a půjčení náhradní sedačky. Za mě klamání spotřebitele a nedodržení obchodních podmínek. A v případě reklamace máte prostě smůlu.

  • Dobrý den,
    dne 6.9.2018 jsem si na tomto internetovém obchodě objednala kočárek. Ten byl během dvou týdnu doručen, což jsem velmi kladně hodnotila. Bohužel při rozbalení jsem zjsitila, že přišla jiná kola a jiný podvozek, než jsem chtěla. Toto ale byla má chyba, jelikož jsem špatně objednala. Paní na telefonu byla velmi příjemná, a se slovy, že vyměníme pouze podvozek a kola, jsme se rozloučily.
    Dnes je 9.10.2018 a stále se nic neděje. NĚKOLIKRÁT TÝDNĚ MILÉ PANÍ TELEFONUJI, ALE VŽDY ZŮSTÁVÁ JEN U SLIBŮ A VÝMLUV, TYPU: dnes přiveze dodavatel, do konce týdne odesílám. Nebo ještě dnes vám zavolám.
    PANÍ NEZAVOLALA ANI JEDNOU A NA MAILY NEREAGUJE!!!!!!!

    TENTO OBCHOD ROZHODNĚ NEMOHU DOPORUČIT. SNAD JEN V PŘÍPADĚ, ŽE VŠE PROBĚHNE HLADCE A VY MÁTE TO ŠTĚSTÍ, ŽE NIC VÍC NEPOTŘEBUJETE. CELÁ ZÁLEŽITOST JE STÁLE OTEVŘENÁ A JÁ PANÍ NEUSTÁLE KONTAKTUJI. DNES RÁNO TA SAMÁ VÝMLUVA. Pokud se nic nezmění, musím volit zcela jinou cestu.
    Andrea Vachtová

  • Dobrý den,
    chtěl bych všechny potenciální nakupující varovat před tímto obchodem. Zboží jsem obdržel, ale až o zhruba týden později, než bylo telefonicky přislíbeno obchodem. Zboží jsem při převzetí pochopitelně uhradil. Samo převzetí též nebylo bez potíží (nahánění kurýra po městě), ale z toho lze vinit spíš styl práce PPL než tento obchod.
    Nicméně, po obdžení zboží jsem dostal email s dotazníkem k vyplnění od Heureka - takže jsem tento dotazník pravdivě vypnil. Pravdivě znamená, že jsem obchod nedoporučil. Posléze jsem se nestačil divit - v SOBOTU VEČER v cca. 19:30 mi zvoní telefon a paní (jméno si nepamatuji) z obchodu se na mě osočuje, že by ode mě CHTĚLA VYSVĚTLIT, PROČ JSEM JEJÍ OBCHOD NEDOPORUČIL.
    Zcela jsem nepochopil, zda paní čekala omluvu či chtěla vyhrožovat, neb jsem byl příliš zmaten. Takže závěrem - já v tomto obchodě již rozhodně nikdy nakupovat nebudu a nikomu ani nemohu doporučit místo, kde vás svévolně obtěžují v naprosto nevhodném čase, zneužívají vaše osobní údaje (moje telefonní číslo jsem obchodu sdělil za účelem komunikace ohledně mé objednávky, ne za účelem podávání nějakého vysvětlení) a navíc klienty neinformují pravdivě o dodacích lhůtách.

    Petr Fiala

  • DŮRAZNĚ VARUJI PŘED NÁKUPEM!!!!!Stránky obchodu jsou naprsto k ničemu. Objednala jsem si zboží ale nebylo xtýdnů. Nakonec jsem musela zvolit jinou alternativu, kde mi nabídli slevu kvůli předchozím problémům. Nakonec sleva započítána nebyla a prosblém s přepravou a nedoručitelností byl stále. Zboží stále nebylo, stále se na něj čekalo. Třešinkou na dortu byla komunikace obchodu. Vždy jsem je musel několikrát uhánět, byli neochotní, nepříjemní....Už nikdy nic ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI! Upozorňuji že hodnocení dávám až po týdnech nákupu, takže ty nejhorší emoce opadly.
    DODÁVÁM ŽE OBCHOD KLAME!!!Mám PrtSc obrazovky kde je vidět že jsem objednávala v době,
    kdy měli uvedeno že je koník skladem. Ještě jsem o tom s nimi mluvila ať si to laskavě opraví.