• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nefunkční e-shop bez aktualizace skladových zásob a ještě po objednání dělají z člověka blbce. Zásadně neobjednávám položky s dostupností "na dotaz" a neudělal bych to ani v případě objednaných kleští, i když se mě obsluha e-shopu snažila zpětně přesvědčit o opaku. Objednával jsem při dostupnosti "skladem" a evidentně až po kontrole skladu byla položka aktualizována na "na dotaz". Ale asi to byla moje chyba. Měl jsem zkontrolovat stránky výrobce KNIPEX a zjistil bych, že nepatří mezi autorizované zástupce této značky na Českém trhu. Už to mě mělo varovat před jejich přístupem, když bez prokazatelné vazby na výrobce používají jeho značku ve svém názvu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávku zrušili, prý klíč již nemají skladem, přesto, že ho stále nabízí
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nedoporučuji,objednávka na více zboží ,bez potvrzení změny poslána jen část
    • dodavatel si upravuje objednávku jak potřebuje sám.

    Reakce obchodu Knipex Kleště

    Dobrý den,
    od srpna je e-shop určen pouze k výprodeji skladových zásob, to je uvedeno na hlavní stránce. Proto při objednání zboží, u kterého je uvedeno "na dotaz" není dodání možné a je z objednávky automaticky vyřazeno.
    O každé úpravě objednávky je zákazník upozorněn mailem tohoto znění:


    KNIPEX-KLEŠTĚ.CZ - to nejkvalitnější nářadí na internetu!

    Ve Vaší objednávce z e-shopu knipex-kleste.cz byla změněna poznámka. Detail a stav objednávky najdete zde.
    O průběhu zpracování Vaší objednávky Vás budeme informovat v dalším e-mailu.

    Slůvko zde je prolink do Vaší objednávky, kde vidíte provedené změny.

    V případě, že zákazník na tuto změnu nereaguje, je automaticky objednávka zpracována.

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace

    Obchod je momentálně nepoužitelný pravděpodobně kvůli stěhování.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kde začít? Tak chronologicky:
    • Popis zboží neodpovídal obrázku. Měl jsem zájem o kleště určitého profilu čelistí.
    • "Zboží skladem" Ano, ale asi v jiném skladě v jiné zemi. Doba dodání tomu taky odpovídala - více než týden.
    • Cena za kterou jsem nakupoval a vytvořil objednávku byla podstatně nižší, než jakou mi obchod naúčtoval!!!
    • Cena dopravy Toptrans nesmyslně vysoká - tato obchodní politika (navyšování ceny zboží přes dopravu) patří spíše do východních zemí.
    • Na a závěrem: na mé prosby o výměnu zboží (dle špatné grafiky na e-shopu jsem si vybral zboží jiné, než mi obchod zaslal) nikdo nereaguje.
    • Přeposlal jsem tedy email s prosbou o výměnu zboží znovu - opět bez odpovědi.

    Jak bych shrnul nákup na tomto e-shopu? Hádejte. Doufám, že se mi odpovědi dostane a nebudu se muset obracet na příslušné úřady.

    Reakce obchodu Knipex Kleště

    Dobrý den,
    1) opravdu obrázek byl nahrán jako typ 4114250, ale údaje i název odpovídali typu 4104250.
    2) co se týče zboží skladem, opravdu skladem je, ale může se stát jako nyní, že je v onu chvíli vyprodáno, na to jste byl mailem upozorněn, že dodání zboží proběhne v 10. týdnu - mohl jste objednávku zrušit.
    3) cena kleští, je mojí chybou, že naskočila vyšší - maloobchodní, samozřejmě bude dobropisováno, na webu nyní probíhají změny, a musí se provádět za chodu.
    4) cena dopravy je takto nastavena od samého začátku provozu e-shopu, zahrnuje pojištění, balné, dobírečné, dopravné (nezáleží na vzdálenosti), a s ní v případě vytvoření objednávky souhlasíte
    5) zodpovědná osoba zapomněla v dobu své nepřítomnosti od 2. do 6.3. přesměrovat na zastupujícího kolegu

    Ještě jednou se omlouvám a doufám, že jsem Vám nezpůsobila závažné problémy, chyby napravím.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízí skvělou ZNAČKU....
    • Nedal vubec vedet, ze kleste KNIPEX XL dorazí nekdy POZDĚJI nebo NIKDY(?) :-(....

    Zatim 0....

    Reakce obchodu Knipex Kleště

    Vážený pane, z webu jste byl automaticky informován mailem, kde byl tento text: "8603400 - novinka, ve výrobě, dodací termín až v lednu 2014.
    Ostatní zboží odesíláme obratem. Děkujeme za pochopení." Pokud máte špatně nastaveného poštovního klienta, mail se dostane do spamu... nebylo by to poprvé.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena

    můj dojem je, že prodávají poškozené zboží, které neprošlo výstupní kontrolou a nabízejí na internetu nižší cenu než ostatní

    Reakce obchodu Knipex Kleště

    Zaslané zboží bylo vinou dopravce poškozeno, na tom jsme se dohodli a zboží jsme Vám neprodleně vyměnili a ustoupili i cenově, ačkoli na naší straně nebyla chyba. Skladová zásoba KNIPEXu činí něco kolem 300.000,-- jak jste se u nás sám přesvědčil. Nejsme jen weboví přeprodejci typu koupit-prodat. Naším cílem je dodávat kvalitu. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zatím nedorazilo nikdo mě zatím nekontaktoval což považuji za velke mínus!!!!

    Reakce obchodu Knipex Kleště

    Bohužel naše automatické odpovědi již několika zákazníkům skončili ve spamu, a to proto, že jsme užívali v názvu "info" ... na tomto už jsme zapracovali a adresu již změnili, standardně zákazníkovi netelefonujeme, je automaticky informován z webu, při dodání informuje dopravce. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Příliš dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Knipex Kleště

    V případě, že se s objednávkou trefíte, že je zboží ten den vyprodáno, čeká se na dodání s továrny, standardně vše, co je uvedeno na webu držíme skladem, u položek zde neuvedených je dodací doba 7 - 10 pracovních dní. Děkujeme