• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ŠPATNÝ PŘÍSTUP

    POSLÁNO NEKVALITNÍ ZBOŽÍ A JINÉ NEŽ JSEM CHTĚL A NEŽ JE UVEDENO NA STRÁNKÁCH SHOPU.NEOCHOTA ZAMĚSTNANCŮ,NEBO PRODAVAČŮ.STÍMTO SHOPEM JSEM SKONČIL

    Reakce obchodu Klečka shop

    Dobrý den.
    Vaše nespokojenost a jasné rozhořčení mne velmi mrzí. Již 22 let je mou prioritou, abychom zákazníkům poskytovali prvotřídní služby. Byl bych vděčný za podrobnější informace v čem jsme u Vaší objednávky selhali a jsem připraven Vám Vaši špatnou zkušenost kompenzovat a pokusit se vše uvést do uspokojivého stavu. Pokus se zbožím nejste spokojen tak Vám uhrazenou částku vrátíme zpět. Pokud naši zaměstnanci selhali v komunikaci tak mne podrobnosti také velmi zajímají. Pokud máte zájem situaci řešit tak se prosím obraťte přímo na mě.
    Richard Klečka (majitel) [email protected] nebo 603452966.

  • Bohužel velká nespokojenost, objednala jsem si 7 zapalovačů, dorazilo jen 5 (později v emailu jsem našla zprávu, že objednávka odchází nekompletní) a 1ks z 5ti doručených je nefunkční.... Pardon, díky, ale never more :(

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobrý shop.
    • Dlouhá dodací lhůta.

    Za zkoušku to stojí jen se obrňte velkou trpělivostí.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Klečka shop

    Dobrý den.
    Na základě Vašeho hodnocení jsem provedl analýzu Vaší objednávky a musím Vám dát za pravdu, že zde došlo k pochybení v komunikaci a to zcela zásadním způsobem. Velice se za to omlouvám. A v případě, že by jste měl zájem ještě jednou naše služby vyzkoušet Vám jako omluvu nabízím 20% slevu na celý nákup.
    Richard Klečka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • . přesto, že potvrzení objednávky č. 2014001742 bylo na 548,- Kč včetně uloženky (+69,-Kč) faktura přišla na 668,- Kč bez jakéhokoliv vysvětlení navýšení ceny.
    • . přesto, že jsem jeden den objednal dvě položky a požádal o jejich sločení nebylo mně vyhověno a položky byly odeslány samostatně.

    Nakupujte velmi obezřetně a vždy se nejprve dotažte kolik budete platit celkově na dobírku (a nebo jiný způsob platby)než obchod uskutečníte.
    Buďte také opatrní pokud si objednáte dvakrát v krátce po sobě (např. v jeden den), nebude Vám vyhověno ani odpovězeno zda nemohou nebo to technicky nejde apod.

    Reakce obchodu Klečka shop

    Dobrý den.
    Máte naprostou pravdu, že došlo k pochybení a velice se Vám za to omlouváme. Samozřejmě vše uvedeme do stavu, aby jste byl s výsledkem spokojen. Ke sloučení objednávek nedošlo, protože Vaše první objednávka byla na zboží, které bylo skladově nedostupné a jeho dodání bylo předpokládáno asi za měsíc, na což jsme Vás e-mailem upozornili. Proto jsme usoudili, že přivítáte druhou objednávku bez čekání na tu první. Bohužel došlo k chybnému nápočtu jak dopravy tak ceny, která byla na eshopu akční a při práci se zakázkami to kolega přehlídl. Velmi se za toto omlouváme. Přeplatek samozřejmě můžeme zaslat na účet. Pokud máte stále zájem o druhou objednávku, bude Vám od ní odpočítána celá cena (899.-) jako omluva. V případě zájmu mne můžete kontaktovat klidně na osobním telefonu 603452966 a můžeme najít společně řešení, které Vám bude nejvíce vyhovovat. Ještě jednou se velice omlouvám za naše pochybení. Nebylo to úmyslné.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízí sortiment, který jsme potřebovali. U zboží byl příznak "skladem" - jaké překvapení, když po potvrzení objednávky přišel mail s informací, že zboží bude naskladněno začátkem příštího týdne...
    • Pokud u zboží obchodník píše, že je skladem, očekával bych, že je skutečně skladem, ne že bude skladem někdy příští týden. Pro mě důvod, abych zde příště nenakupoval.

    Nakoupili jsme zboží, které jsme na obci chtěli pro úpravu postřikovače na chodníky.

    U zboží byl příznak "skladem", což byl hlavní důvod uskutečnění objednávky.

    Po objednání přišla mailem zpráva, že zboží bude skladem "začátkem příštího týdne", což beru jako podraz, a to ať se na mě nikdo nezlobí. Z toho důvodu - příště radši jinde.

    Reakce obchodu Klečka shop

    Dobrý den.
    Velmi nás vzniklá situace mrzí. Jelikož jako zákazník eshopů také nesnáším český nešvar nesprávných skladových dostupností, dáváme si u nás záležet aby skladová dostupnost na našem eshopu byla správná. Aktualizace skladu probíhá minimálně jednou za hodinu a tak jen mimořádně se může stát, že něco co se doprodalo v naší kamenné prodejně má na pár minut nesprávný stav. Ovšem Vámi zvolený produkt měl chybu v databázi a nebyl správně aktualizován. Děkujeme za upozornění, chyba již byla odstraněna. Velmi se omlouváme a Vaši zakázku Vám dodáme jako omluvu zdarma.
    Richard Klečka (tel. 603452966)