• Nedoporučuje obchod

    70 %

    • nemohu posoudit z jednoho nezdařeného nákupu
    • podle zkušenosti lépe dbát na výstupní kontrolu odesílaného zboží a kvalitu zabalení

    nikdy zákazník neví,jak objednávku prodejce vyřídí, i přesto, že s Vámi e-shop komunikuje, může se stát, že zabalí nekvalitní zboží a vy pak musíte pracně vše balit, musíte strávit hodně času u PC nebo u telefonu a písemně zaslat další vysvětlení pro dodavatele, musíte si najít čas a odeslat balík. Následně čekáte jak vše dopadne a začnete věřit, že zboží z e-shopu je vlastně podraz

    Reakce obchodu KING Hoff

    Dobrý den,
    bohužel sa stává, že někdy není vyrobené zboží ve 100% stavu a vznikají tyto obtíže. K rychlejšímu vyřízení reklamace Vám bylo nabídnuto předání na našich provozovnách v Praze, Plzni nebo Kladně. Pokud tato varianta není pro Vás výhodnější je nutno vrátit zboží poštou. Samozřejmostí je, že Vám uhradíme zboží včetně poštovného.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • To fakt nevím,zboží které jsem si objednala nedorazilo a odpověd kdy a jestli vůbec dorazí byla naprosto nic neříkající-není vyrobeno,uvidíme ,co dojde koncem listopadu...
    • Nemá nabízené zboží

    Reakce obchodu KING Hoff

    Dobrý den, Vámi napsaný text zní poněkud jinak, než jste obdržel. V danou dobu byl produkt ozn s dostupností NA DOTAZ. Následně Vám přišla odpověď s OMLUVOU, že v tuto chvíli zboží není vyrobeno a proto nechceme a nemůžeme slibovat dodání. Bohužel není v naší moci ovlivňovat výrobu.