Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi nebylo doručeno, na můj dotaz mi nikdo neodpověděl.

  • Nabízí zboží které již není a to ještě také po delší době kdy mi oznámili že ho nemají.Ještě mají tu drzost posílat na můj mail další nabídky.

    Reakce obchodu Kimazu.cz

    Dobrý den,
    na našich webových stránkách transparentně ukazujeme jaké zboží máme skladem (přímo v našem skladu) a jaké skladem u dodavatele a kdy jsme schopni ho dodat. Bohužel u zboží skladem u dodavatele se občas stane, že ho vyhodí z naší objednávky a pak nejsme schopni splnit objednávku zákazníka.
    Newsletter dostáváte, protože jste v objednávce zaklikl, že ho chcete dostávat. V newsletteru dole je standardní odkaz na odhlášení.
    Pěkný den
    Kimazu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Model dost nekvalitne vyroben,zadek auta úplně jiný jak v reálu,trochu zklamaní. Na model se nejde ani podívat předem,než dokončím objednávku,žádné fotky modelu z jiných úhlů

    Reakce obchodu Kimazu.cz

    Dobrý den, kvalita výrobku odpovídá ceně (364,- Kč), pokud chcete opravdu pěkné modely, tak je potřeba investovat cca 1 tisíc Kč. Pěkný den Kimazu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nepřišla vybraná hračka. Firma sice poslala pro špatnou hračku kurýra, ale peníze zpět ještě nevyplatila.

    Reakce obchodu Kimazu.cz

    Dobrý den, prosím o kontrolu, protože velmi pravděpodobně se Vaše hodnocení netýká našeho obchodu. Žádného kurýra nikdy nikam neposíláme :-) Předem děkuji za opravu Kimazu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo psáno skladem,objednávka mi přišla potvrzena a za týden mi volal pan,ze už ho nemají :-(
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží je skladem a přes to vše trvá 3 týdny než dorazí zboží.

    Reakce obchodu Kimazu.cz

    Dobrý den, je mi líto, že došlo k nedorozumění.
    Od pondělí 14.8. jsme čerpali 2týdenní dovolenou a objednávky jsme znovu expedovali 28.8. S touto skutečností jste byla seznámena při objednávce zboží - sama jste musela tuto informaci potvrdit zaškrtnutím tlačítka, že ji berete na vědomí a souhlasíte s termínem expedice. Stejná informace Vám následně přišla emailem o průběhu vyřizování objednávky.
    Vaši objednávku (ze dne 13.8.) se nám nakonec podařilo expedovat již 25.8. a 28.8. jste ji měla na zvoleném cílovém místě. Celý průběh vyřizování tedy opravdu netrval Vámi zmiňované 3 týdny. Z výše uvedených důvodů se mi zdá Vaše negativní hodnocení jako nefér. Přesto věřím, že objednané zboží splnilo Vaše očekávání a jste s ním spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Celková hodnota objednávky přes tisíc Kč. V jedné krabici - Korálkové tetování (182,- Kč)byla otevřená tuba a třpytky vysypané. Zboží jsme vzhledem k výši poštovného nevraceli. Obchodem byl jako kompenzace nabídnutý kupón v hodnotě 50,- na novou objednávku v minimální hodnotě 500,- Kč.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodací lhůta - minulý pátek bylo slíbeno odeslání a po 10 dnech zaplcený balíček ještě nemám.