Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • požadované opakované zadávání platebních údajů mne odradilo. Tak se slušný e-shop schovat nemá !

    Reakce obchodu KERBO

    Vážená Milado,

    Děkujeme za Vaši recenzi.
    Je nám líto, že naše služby hodnotíte přes službu platební brány.
    Bohužel zadávání platebních údajů neprovádíte v našem eshopu, ale v platební bráně, která si v případě nejasností nebo i jen díky špatnému připojení může ověřovat opakovaně platební údaje.
    Přesto našeho poskytovatele platební brány považujeme za spolehlivou bankovní společnost, se kterou nemáme žádné problémy. Přesto si Vaši připomínku necháme prověřit.
    Těšíme se znovu na shledanou v eshopu http://www.kerbo.cz/, nebo v prodejně KERBO shop.

    Za KERBO team Jana

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ???
    • Objednala jsem si černý batůžek , trochu jiný typ. Přišel mi hnědý, větší, hadrový. Udělala jsem chybu. Příště ne.

    Reakce obchodu KERBO

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi, i když není taková jakou bychom si přáli.
    Vaše objednávka byla expedována přesně tak jak byla objednaná. V popisu batůžku je uvedeno, že se jedná o látkový batůžek v barvě khaki , včetně rozměrů a kompletního popisu.
    Pokud by jste s výrobkem neměla být spokojena, máte nárok jej bezplatně vyměnit za cokoli jiného nebo jej vrátit zpět a my bychom Vám obratem vrátili peníze.
    Bohužel žádné z těchto možností jste nevyužila, ani nám nedala vědět, abychom společně nalezli nějaké řešení.
    Mrzí nás že nejste s výrobkem spokojena.
    Zároveň nás mrzí, že nejste spokojena se službami, které pouze plní Vaše požadavky.

    Přejeme hezký den za KERBO team Jana

  • Objednaná velikost 33, dorazila velikost 32, a na na obalu byl štítek jiného zboží s velikostí M. Opravdu zvláštní - vracím zboží zpět.

    Reakce obchodu KERBO

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci, i když není ideální.
    Bohužel výrobek se nám vrátil bez originálních etiket, a tak není možné zjistit důvod, proč k chybě došlo.
    Přesto, pokud bychom se tom dozvěděli, umíme takovou věc obratem vyřešit okamžitou výměnou.
    Za KERBO team s omluvou Jana

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod velice rychle vyřídil mou objednávku, rychlé dodání i dobrá komunikace

    Reakce obchodu KERBO

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste nebyla s nákupem spokojena.

    Vaše objednávka byla odbavena cca 2 hodiny po objednání a dodání proběhlo do 24 hodin od objednání.
    Také vrácení objednávky včetně výplaty peněz proběhlo za 4 dny včetně víkendu.

    Přesto se budeme snažit, aby další nákup proběhl s lepším hodnocením.

    Za KERBO team Jana

    • nemáte požadované zboží

    Reakce obchodu KERBO

    Dobrý den,

    Vaše hodnocení velmi mrzí a asi nebylo určeno nám.
    Objednávka byla přijata 23.10. v 9:05 hod. a expedována přesně dle požadavků v 9:21 téhož dne i s potvrzením objednávky.
    Převzata byla v pořádku 26.10.20.
    Z toho důvodu nerozumíme výtce, že "nemáme požadované zboží".

    Škoda takových hodnocení bez důvodu.

    Kerbo team

  • Dvakrát jsem objednával, dvakrát jiná barva z obchodu jen výmluvy asi se potřebovali zbavit jiných barev. Už budu objednávat jinde

    Reakce obchodu KERBO

    Vážený zákazníku,

    je škoda, že zde nemůžeme rozepisovat vysvětlení, kterého se Vám z naší strany dostalo.
    Každá chyby zamrzí, ale je napravitelná, proto i s Vámi se těšíme na shledanou v eshopu http://www.kerbo.cz/, nebo v jakékoli z prodejen KERBO shop.

    KERBO team

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Levnější než jinde
    • Nekvalitní zboží?

    Nejdříve se balíček asi někde zasekl na poště, možná to bylo i tím že doprava byla zdarma při nákupu nad 2000kc, takže se na doručení nespechalo, předáno dopravci bylo 23/1, ale doručeno 28/1. Kabelka dorazila pěkně zabalená, ale jak jsem později zjistila je ulomeny název značky na ozdobe, myslela jsem že je tam jen zkratka značky, ale je tam vidět lom, nevím jestli to jen tak někdo zkusil poslat, ale co no, o ozdobu mi zase až tak nejde. Když si představím zaee posílat to zpátky a čekat tak to ozelim radši.

    Reakce obchodu KERBO

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme za Vaši reakci.

    Přesto musíme k Vaší reakci něco doplnit :
    Na www.kerbo.cz už neméně dva roky nakupují zákazníci vždy s DOPRAVOU ZDARMA. Tzn. ani Váš nákup nemohl být tedy žádnou dopravou limitován.

    Situaci s přívěškem bychom ihned vyřešili. Od nás odchází zboží zkontrolované a balené co nejlépe tak, aby je přeprava vybraného dopravce dodávaný výrobek nepoškodila. Pokud se tomu tak stalo , lze to reklamovat u dopravce nebo u nás a my si to s dopravcem vyřešíme.
    Termíny jednotlivých dopravců jsou opravu námi neovlivnitelné. Provedli jsme opakovanou kontrolu a Vaše Objednávka učiněná v ve čtvrtek 23.1. v 16.09 hodin byla předána dopravci v pátek 24.1.ráno , dodání zboží pak dopravce provedl "až" v úterý. Bohužel objednávky před víkendem nejsou k vině dopravci, protože ten standartně dopravuje do 24-48 hodin , ale víkend se do této doby dopravy nepočítá.

    Je škoda, že nám nenapíšete nebo nezavoláte osobně. Mrzí nás každý nespokojený zákazník.

    Na základě výše uvedeného Vám dnes zasíláme jiný přívěšek a věříme, že Váš další nákup napraví tuto zkušenost.

    Těšíme se na shledanou v eshopu http://www.kerbo.cz/, nebo v jakékoli z prodejen KERBO shop.

    KERBO team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neosobní, ale přitom arogantní jednání, jednotlivec se schovává za "team".

    Reakce obchodu KERBO

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za reakci, ale bohužel není z Vaší stany úplná.

    Pokud lidskou chybou vznikne sleva na výrobku 99,3% ( pro názornost původní cena 849,- cena po 99,3% slevě 6,-Kč) a Vy nejste ochoten přistoupit na rozumné vysvětlení nezbývá prodávajícímu než odstoupit od obchodu.
    A odstoupení od obchodu není a nemůže být projevem žádného arogantního jednání ze strany prodávajícího, ale odpovědným přístupem k hodnotám, kdy prodávající je podle zákona povinen vykázat zisk a z něj zaplatit daň státu, nikoli prodávat s nesmyslným a neopodstatněným prodělkem.

    KERBO "team"

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chtěl jsem zboží asi 30 min po vyzvednutí/zakoupení vrátit, ale už to nešlo.

    Způsob doručení a vyzvednutí v obchodě bych uz nezvolil. Zakoupil jsem, odvezl a odzkoušel doma synovi. Nebylo mu to, tak jsem jel s prosbou vracení .. neúspěšně, že neberou zpět zboží.

    Reakce obchodu KERBO

    Vážený pane Tomáši,

    prověřili jsme Váš případ a máte ve všem naprostou pravdu.
    Personál dané provozovny naprosto nesmyslně a zbytečně překročil veškerá vnitropodniková nařízení. Jako internetový zákazník máte automaticky nárok na 14 denní vrácení zboží a pokud jste registrován ve VIP klubu KERBO kamenné prodejny máte i další výhody.
    Za firmu KERBO se Vám tímto musím omluvit za nesmyslné jednání našich zaměstnanců a o to jednodušeji tedy i pochopíte důvod uzavření uvedené provozovny 24.9.2018.
    Budeme Vás kontaktovat s návrhem řešení provedeného nákupu tak, aby výsledek byl jako vždy spokojený zákazník.

    KERBO Michal Mučica
    ředitel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • výhody nejsou :-(
    • žádný výběr ve velikostech :-(

    nedoporučuji :-(

    Reakce obchodu KERBO

    Děkujeme za příspěvek.
    Je nám líto, že jste s nákupem nebyl spokojen.
    Zboží bylo dle Vašeho požadavku během jednoho dne dodáno do požadované prodejny k vyzkoušení a to ve všech požadovaných velikostech tak jak byly uvedeny v objednávce. Převozy jakéhokoli vybraného zboží je vždy zdarma a to samé platí na zkoušení těchto výrobků. Bohužel nejsme schopni zařídit, aby Vám vybrané velikosti seděly.
    Výhody pro zákazníky v kamenných prodejnách jsou v případě držitelů našich VIP Klub karet KERBO ihned a z každého nákupu u mnoho let zpět.
    Přesto věříme, že jsme schopni Vás do budoucna přesvědčit o kvalitě šíři námi nabízených značek a výhodách nákupů v našich prodejnách.
    KRB team

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si triko desigual ve sleve, ale desigual tto nebylo. Nebudu resit triko zza 400 Kc, ale seriozni to neni.

    Reakce obchodu KERBO

    Dobrý den,
    je nám líto, když náš zákazník není spokojen.
    Bohužel objednané triko bylo od známé německé značky Christa Probst a tímto logem i popisem bylo také správně označeno v eshopu.
    V každém případě nám jde především o spokojeného zákazníka a pokud bychom tuto informaci měli od zákazníka obratem bychom mohli zboží vyměnit nebo vrátit peníze.
    KERBO team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je mi líto ale svetr který jsem si objednala byl ve výstřihu roztřepený. Myslím si že u tak drahé značky by se to nemělo stávat.

    Reakce obchodu KERBO

    Bohužel neovlivňujeme kvalitu výrobků jednotlivých značek. Určitě se budeme snažit výrobek zákazníkovi vyměnit za bezvadný a určitě se zaměříme na zvýšení kontroly před expedicí. Ještě jednou se omlouváme .
    KERBO team Jbc

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží jsem objednala platbou přes účet, přesto balík přišel na dobírku. Platila jsem dvakrát. Po emailovém upozornění mi doposud platba nebyla vrácena.

    Reakce obchodu KERBO

    Tato recenze bohužel předběhla vyúčtování plateb našeho dopravce České pošty, podle nějž byla částka ihned vrácena na účet zákazníka. Za toto chybu se znovu omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzeruje zboží které nemá a tím klame zákazníka !

    Reakce obchodu KERBO

    Bohužel musíme zatím zopakovat , ža náš system je v současné chvíli aktualizován ručně a vzhledem k víkendovému prodeji našich prodejen tato situace může nastat tzn. objednávky z víkendu mohou obsahovat i již prodaný výrobek. Na nedostatku intenzivně pracujeme a zákazníkům se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží bylo napsáno skladem, po objednávce zjistili, že ho nemají.

    Reakce obchodu KERBO

    Bohužel náš system je v současné chvíli aktualizován ručně. Tzn. objednávky z víkendu mohou vyjimečně obsahovat i již prodaný výrobek. Na nedostatku pracujeme a zákazníkům se omlouváme. V nové verzi používané od léta by se to stát nemělo.