• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bohatý sortiment zboží
    • Špatná/žádná komunikace se zákazníkem

    V obchodě jsem v minulosti nakupoval a fungovalo to, po delší době jsem objednal další zboží a došlo k výraznému zhoršení - poslal jsem platbu předem a nemám ani zboží, ani žádnou zprávu o stavu objednávky. Doporučuji tedy všem platbu až při převzetí zboží.

    Reakce obchodu Kávovary online

    Dobrý den, pane Mrázek,

    děkujeme za Vaší reakci a omlouváme se za prodlevu v dodání zboží, která byla způsobena aktuálním vyprodáním čistícího prostředku.
    Zboží je však již na cestě k Vám a zítra, nejpozději ve středu, by mělo být u Vás.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    tým kávovary-online

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží nedorazilo kompletní, až po následné reklamaci. To však s fakturou, kde bylo uvedeno, že zbývá uhradit celou původní částku znovu - poněkud zmatečné. Vše jsme vyřešili, ale nakupovat zde již pravděpodobně nebudeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrá nabídka sortimentu
    • Zboží nemusí být k dostání i když je vystaveno

    Zboží již nedokáže sehnat, ale je vystaveno na e-shopu.
    Nabídnutá alternativa absolutně neadekvátní.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží jsem objednal před dvěma týdny, stále nedorazilo a z obchodu mi ani nedali nijak vědět

    Reakce obchodu Kávovary online

    Dobrý den,

    Omlouváme se za komplikace, zboží by již mělo být v pořádku u Vás.

    S pozdravem,
    Tým kavovary-online.cz

  • Nebyl jsem doposud kontaktován ani informován o tom, zda je zboží skladem či bylo objednáno a kdy ho obdržím. Jen info v objednávce na stránkách eshopu "vyřizuje se". Chápu, že rozsah objednávky není nijak zajímavý pro ekonomickou činnost obchodníka, ale informace o dodání zboží jsou bohužel 0.

    Reakce obchodu Kávovary online

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaší reakci, zboží je však již na cestě k Vám. Omlouváme se za zdržení a přejeme příjemný den.

    Tým kávovary-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 5-ti dnech v obchodě zjistili, že jedno objednané zboží nemají skladem a po dalších 11-ti dnech mi bylo oznámeno, že nemají ani zbytek objednaného zboží. Absolutně nepoužitelný obchod !!!

    Reakce obchodu Kávovary online

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Nepříjemnosti byly bohužel způsobeny nedostupností zboží ze strany dodavatele. Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem,
    tým kávovary-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • - vyhovující nabídka zboží
    • - nekomunikují!
    • - zaplatila jsem zboží převodem a nic se nedělo, až když jsem se zeptala mailem, tak mi odpověděli, že zboží není k dispozici, že si mám vybrat jinou kávu. Na další dotaz doposud neodpověděli, zásila nedorazila, takže opravdu těžko hodnotit.

    -nedoporučuji. Naprosto nedostatečná komunikace s klientem.
    - zvažovali jsme je jako dodavatele do firmy a po této zkušenosti opravdu ne.

    Reakce obchodu Kávovary online

    Dobrý den, mrzí nás Vaše rozhořčení způsobené nedostupností vybrané kávy u dodavatele, nicméně zboží již bylo odesláno a věříme, že vše již proběhne v pořádku.

    Omlouvám se za komplikace a přejeme příjemný den.
    Tým kávovary-online.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uváděno na stránkách skladem.
    • NA SKLADĚ NENÍ.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerují zboží které nemají a nedokážou sehnat.
    • Přes telefonickou urgenci jsem do dnešního dne neobdržela žádnou odpověď,proto jsem objednávku zrušila a koupím jinde

    Reakce obchodu Kávovary online

    Dobrý den, můžete nám prosím sdělit o jakou objednávku jde? Máme všechny objednávky vyřízené.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhé dodací lhůty

    Bez komentáře

  • Když je zboží již vyprodané, namají ho nabízet.

    • žádné
    • nabízí co nemůže dodat

    po týdnu objednávka zrušena

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Poslali tovar mesiac pred expiráciou. Dátum expirácie už raz predlžovali oficiálnou nálepkou. Mala som vysoké náklady na poštovné späť zo Slovenska do Čiech. Obchod neodporúčam, určite mali pred odoslaním konzultovať, či mám záujem o kávu po záruke v plnej cene. Ich akcie typu "pridáme Vám krabicu kapsúl zdarma" sa jednoznačne rovná "predávame tovar po záruke"

    • pozdní komunikace
    • není uvedeno zda je zboží skladem

    nekvalitní internetový obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • specializovaný sortiment
    • chybí jakákoliv informace o dostupnosti zboží
    • nelze třídit zboží jinak než podle výrobce
    • na doplňující dotazy mailem nikdo nereaguje

    Po více jak deseti dnech od objednávky stav - zanesena do systému. Žádná informace kdy bude zboží dodáno, jestli bude vůbec dodáno. Na e-maily se neobtěžují odpovídat. Naprosto nepoužitelné!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jedná se o nepoužitelný výrobek, bez jakohokoliv návodu. Jelikož se jednalo o plnící kapsle, byl u nich nedostatečný počet filtrů a kapsle se nedají opakovaně používat.¨je to nachytávka !!!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    - na designovem kavovaru byla oskliva zelena nalepka, ktera kazila celkovy dojem..
    - prilis vysoke postovne 200kc - realne postovne je jiste nizsi, tzn v postovnem je cast provize pro obchod a to nemam rad

    Reakce obchodu Kávovary online

    Dobrý den, jak jsem se Vám již snažila vysvětlit i po telefonu, nálepka, kterou lepíme na veškeré zboží, které odesíláme, je zárukou toho, že bylo zboží u nás na firmě překontrolováno. Chceme mít jistotu, že neodesíláme zboží nijak poškozené nebo nekompletní. Vy i my tak máme jistotu, že taková kontrola proběhla. Nálepka jde velmi snadno sloupnout a není samozřejmě podmínkou, aby na kávovaru zůstala.
    Co se týče ceny dopravného, usilovně pracujeme na snížení této částky a právě jednáme s novými dopravci.
    Děkujeme za pochopení.

    Karin Chládková