• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • obchod zrušen, ale nikdo nedal vědět i když byla vystavena objednávka

    obchod zrušen

  • Objednala jsem si zboží i u dalších dvou obchodů, které karnevalové kostýmy prodávají a zboží již mám. pouze výše objednané kostýmy nedorazily.

    • -bez komunikácie
    • -nedodanie

    0bchod sľubuje dodanie do druhého dňa.Objednala som tovar 19.4.2016, do 3.5.2016 mi ho nedoručili,už ani nemusia potrebovala som ho 30.4.2016

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žadné
    • Vše

    Zaplatil jsem online a po dvou tydnech balik nedorazil. Neberou telefon ani nereagujou na email.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ---
    • Dlouhá dodací lhůta - dojde-li zboží vůbec

    Zboží údajně na skladě, po 12 dnech žádná odezva.

    • -objednávka potvrzena 14.4. 2016
    • -zboží nedorazilo, i přes to, že vše bylo psáno skladem
    • -psal jsem, volal jsem, nekomunikují

    -zruším objednávku-

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neodporúčam, nedvíhali telefón, neodpovedali na maily, neposlali tovar

    • Tovar dorazil rýchlo.
    • Prišiel mi úplne iný meč,ako som objednala.Na e-mail ohľadom reklamácie dodaného tovaru sa mi nikto z obchodu neozval.

    Radšej neobjednavat,neviete čo ku vám dorazí.

    • Zadne , spatna komunikace ! Spatne reseni reklamace !

    Nechte si vysvetlit podminky prodeje a reklamace zbozi !

    Reakce obchodu Karnevalové kostýmy a dekorace

    Dobrý den,
    bohužel nevíme a nemáme dokumentaci ohledně Vaší reklamace. Můžete se s námi spojit a řešit reklamaci s naší společností?
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem
    Kamila Mažgutová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • objednal jsem si zboží které přišlo neuplnné tak jsem volal prodavačka uznala chybu s tím že mě vše pošle ,já jsem si s tohoto hlediska doobědnal další zboží kdy mě toto bylo přislíbeno , ale ejhle přišlo vše ale i s balným i poštovným toto mě překvapilo tak si myslím že jsem určitě nevydělal na doodědnání zboží mám jiný názor než tato firma na zákazníka .

    Reakce obchodu Karnevalové kostýmy a dekorace

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme, došlo ke špatnému předání informace. Nyní je vše napraveno a přeplatek zaslán na Váš účet, dle telefonické domluvy.
    Ještě jednou se hluboce omlouváme.
    Hezký den
    Kamila Mažgutová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Sortiment zboží
    • Velmi špatná komunikace.

    Objednala jsem si tělový dres - kostým. Zcela neodpovídající číslování. Velikost M mi při mé výšce 170cm a 58 kg byla malá - krátká. (Velikostně seděl 8leté dceři). Rozhodla jsem se zboží vrátit. Nejdříve jsem se telefonicky informovala na kurýra, který má zboží za 50 Kč dopravit do obchodu. Prý je to zajištěno. Kurýr, ani nikdo jiný z obchodu se však neozval. Poslala jsem tedy zboží doporučeně poštou. Peníze zatím nedorazily a hlavně na vrácení zboží nikdo z obchodu doposud nereagoval (mailem ani telefonicky) Už je to měsíc!!!!

    Reakce obchodu Karnevalové kostýmy a dekorace

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí toto nedorozumění. Vaše odstoupení od kupní smlouvy jsme posalali na účetní oddělení a věříme, že dnes bude vše vyřešeno.
    Co se týče velikosti, jsme toto probírali po telefonu. Bohužel, pokud bychom věděli přesné míry, mohli jsme Vám toto změřit nebo vyměnit za větší velikost. Toto body si zde kupoval muž ve velikosti L a padlo mu jako ulité.
    Kurýrní služba zpětnou zásilkou, je trochu problém. Proto jsem Vás žádala, zda-li by jste mi poslala info, zda-li kurýr dorazil, abychom toto mohli urgovat. Je to poměrně nová služba ve které stále upravují implementaci a proto, žádáme každého zákazníka, aby zaslal info, zda-li data odešla v pořádku.
    Vyčkejte prosím na dobropis a oznámení o platbě. Jistě došlo pouze k chybě v komunikaci, která nás velmi mrzí.
    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem
    Kamila Mažgutová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • horší popsání samotného výrobku
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Lákavé obrázky
    • Lákavé obrázky, které nesouhlasí se skutečností.

    Zboží sice vracet nebudu, i když bych to nejradši udělala. Ztráta času.Ale místo krásného kostýmu kouzelné vily a nadýchané sukýnky jak pro baletku (takové bylo foto), přišla podivná mini sukně ze dvou vrstev tylu s utrhanýma kytickama.Hrůza. Nedoporučují.

    • material ktory opisujete ako kvalitny je otrasny, a sitie ?to by som v zivote nekupila, keby to bolo v obchode a mozem si tovar pozriet osobne, za tu cenu to vobec nestalo
    • zavadzanie kvalitou materialu

    Reakce obchodu Karnevalové kostýmy a dekorace

    Dobrý den pane Gabalo,
    tato objednávka byla na Vás, tudíž oslovuji přesně podle objednávky. Těchto kostýmů jsme prodali opravdu hodně a nikdo si nestěžoval. Tedy kromě Vás. Pokud se Vám po doručení zboží nezdálo, mohl jste okamžitě odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit.
    Nevylučuji, že mohl jeden kus být špatný. Celé balení ovšem určitě ne.
    Co se týče prohlédnutí zboží, mohli jsme se domluvit prostřednictvím, někoho z našich partnerů na Slovensku. Bohužel, nebylo využito nic, tak tuto recenzi nebereme jako relevantní.
    Přesto děkujeme i za tuto negativní recenzi.
    Zaměříme se a budeme rozbalovat každý kostým.
    S pozdravem
    Kamila Mažgutová
    jednatel

    PS: Byla jsem upozorněna na to, že kostým, který jste původně objednali byl s dodáním do 4 pracovních týdnů. Po telefonické dohodě, Vám byl zaslán levnější kostým, který byl skladem. Též jste byl upozorněn, že tento kostým je nižší kvality a nemá paruku ani vousy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nulová komunikace

    Reakce obchodu Karnevalové kostýmy a dekorace

    Dobrý den,
    je nám velice líto, že nás hodnotíte takto. Volali jsme Vám avšak bez odpovědi. Snažili jsme se Vás kontaktovat, zda-li zboží které jste objednal 30.10.2014 jste potřeboval prostřdnictvím Uloženky doručit 31.10.2014 a tímto Vám oznámit, že nejsme schopni tento termín dodržet. Bohužel nulová komunikace byl též z Vaší strany.
    Pokud Váš zájem trvá, upřednostňujeme komuniikaci protřednictvím e-mailu [email protected] nebo tel. 775 624 233.
    S pozdravem
    Mažgutová

    • nechapu ,pred nekolika dny jsem si zbozi objednala a jeste nic nedorazilo

    Reakce obchodu Karnevalové kostýmy a dekorace

    Dobrý den,
    bohužel zde byl podobný případ. Kontaktovali jsme všechny zákazníky, kteří 30.10.2014 objednali prostřednictvím Uloženky, že nejsme schopni stihnout termín dodání 31.10.2014.
    Zákazníkům, kterým jsme se dovolali zboží bylo odesláno a zákazníkům, kterým jsme se nedovolali zboží jsme neodesílali. Bohužel při nevyzvednutí objednávky, je velmi těžké vymáhat poplatek za dopravu a tohoto se chceme vyvarovat.
    Víše jsou napsané kontakty.
    S pozdravem
    Kamila Mažgutová

    • Na objednané zboží čekáme téměř dva měsíce - bez jakékoliv informace z obchodu !

    Reakce obchodu Karnevalové kostýmy a dekorace

    Dobrý den,
    bohužel, toto zboží nebylo skladem a čekali jsme na naskladnění od dodavatele.
    Nic méně, máte pravdu, nedali jsme vám vědět a za to se vám omlouváme.

    Momentálně máte zboží už doma, takže věříme, že budete spokojeni.

    Děkujeme za recenzi, která nám bude poučením.

    Přeji Vám hezký den.

    Petr Mažgut

    • Podle nabítky velice široký sortiment zboží,avšak co naplat,když obchod ani po 20 dnech není schopný dodat objednaný nákup.
    • Dlouhé dodací lhúty.

    Být velice opatrný a určitě neposílat peníze předem.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Styl komunikace

    Pokud budete zboží vracet, počítejte s tím, že si vrácené zboží buď vůbec nevyzvednou nebo bude následovat telefonát s velmi nepříjemným zástupcem prodejce (možná i majitelem), který vás doslova seřve, co si to dovolujete zboží vrátit v neoriginálním balení. Původní igelit se roztrhal, tak jsem dala do jiného.

    Reakce obchodu Karnevalové kostýmy a dekorace

    Dobrý den, mám takový dojem, že nás záměrně poškozujete svými recenzemi.
    Objednávku realizovala 19.11.2013 !!!!!!!, 9měsíců zpět, takže nechápu, co tímto sledujete.
    Na tento telefonát si přesně pamatuji. Osobně jsem to s vámi řešil.
    Jste zaměstnanec HOME CREDIT a jako takový by jste měla znát obchodní a občanský zákon - na to jsem se Vás ptal. A i přesto jste mne přesvědčovala o opaku, než je dáno zákonem.

    A V JAKÉM STAVU JSTE ZBOŽÍ VRÁTILA?
    Tento výrobek vámi objednaný je v pytli, který není možné roztrhat náhodně. Je to jen ochrana před prachem, nijak zalepená či zavařená, takže stačí z kostýmu stáhnout a pak nasadit.
    DÁLE JSTE POSLALA KOSTÝM ZA 1200KČ POUZE A JEN V PAPÍROVÉ OBÁLCE ZMUCHLANÝ DO KLUBKA BEZ JAKÉHO KOLIV OBALU ČI IGELITU.

    Vaše jednání se nám nelíbilo, proto jsme zásilku nafotili, takže pokud máte zájem, můžeme tuto záležitost vyřešit jinak.
    Pravděpodobně Vás asi psaní pomluv baví, ale i na tohle pamatuje zákon.

    DOPORUČUJI VÁM SE VĚNOVAT RADĚJI SVÉ PRÁCI A PŘESTAT OBTĚŽOVAT NESMYSLNÝMY VÝLEVY

    S pozdravem Petr Mažgut