• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod sice nabízel zboží skladem a v akci za nejlepší cenu, ale po objednání mi napsali "Je nám líto ale vámi objednané zboží již není skladem. Vámi požadované zboží si objednal jiný zákazník těsně před vaší objednávkou. Je nám to líto, ale jsme nuceni vaši objednávku stornovat."
    Což mě nepotěšilo, musela jsem hledat znovu a jinde. Ale třeba to bylo výjimečné, objednávala jsem u nich poprvé, jen nevím li to budu zkoušet někdy znovu :(

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Se zbožím nejsem spokojena, přišlo poškrabané (prý se dá přeleštit) a od nějaké barvy (prý dobrá cena/kvalita, ale špatná výstupní kontrola). Jako zakázníka mne uvedené důvody neuspokojili.

    Reakce obchodu Sport KAMZÍK

    Zákaznice má pravdu v tom, že boty jevily drobné známky zkoušení na prodejně a měly snadno přehlédnutelnou, nepatrnou tmavě hnědou skvrnku na tmavě hnědé podrážce. V žádném případě jsme nezpochybňovali jakékoli právo zboží vrátit nebo vyměnit.
    Snažili jsme se ji v emailu pouze vysvětlit že na tomto druhu zpracování kůže je vidět každý dotek např. dotek nehtem při zkoušení. Také jsme se snažili vysvětlit proč, i přes tyto kosmetické vady, tuto značku GRISPORT už přes dvacet let prodáváme (výborné dlouhodobé zkušenosti a skvělý poměr cena/kvalita). Kvalitu výstupní kontroly výrobce jsme zmínili pouze ve srovnání s těmi nejlepšími světovými výrobci (např. LOWA), kde jsou ovšem výrobky významně dražší.
    Vše co jsme napsali pak zákaznice použila v její výše uvedené reakci.
    K doplnění kontextu je nutné uvést, že si přes výše uvedené výhrady přeje zboží vyměnit za jinou velikost a nikoli pouze vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali jste mi velikost xl místo l

    Reakce obchodu Sport KAMZÍK

    To je nám líto. Chyba se občas stane. O problému se ovšem dozvídáme až z této reakce. Je zvláštní, že se zákazník neozval. Pokud by se tak stalo pak by nebyl problém chybu okamžitě napravit a náklady spojené s vrácením zboží zákazníkovi uhradit. Tak jak to v těchto ojedinělých případech děláváme.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Vše super, rychlost zaslání mě překvapila.

    Tento obchod neznám, ale podle kladných recenzí je to dobrý obchod a to i za mě. Můžu jedině doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Poskozeny obal zbozi
    • Poskozene zbozi
    • Problemy s dopravcem
    • Komunikace
    • Zaslane zbozi neodpovida obrazkum inzerovaneho zbozi

    Objednal jsem si Platypus Shutoff Valve. Podle telefonu jenz jsem obdrzel hned po dokonceni objednavky, melo byt zbozi odeslano nasledujici den. Po par dnech kdy jsem nedostal zadnou zpravu a ani dopravce nevolal (uvedl jsem do poznamky, aby volal) jsem se emailem obratil na prodejce a zadal vysvetleni. Zbozi jim bylo vraceno od dopravce. Dopravce nevolal (Geis) a ani obchod mi nedal vedet, ze zbozi jim bylo vraceno.
    Byla mi nabidnuta moznost obdrzet penize nazpet a nebo nechat znova odeslat zasilku. Valve potrebuji, tak jsem souhlasil s opetovnym zaslanim. Na zbozi mela osobne dohlednou slecna/pani s niz jsem komunikoval. Zbozi tedy konecne dorazilo po 10ti dnech. I dopravce tentokrat volal, ze je na miste se zasilkou. S radosti jsem tedy balicek prebral s chuti jit rychle novy valve (uzaver) namontovat na camelback. Ovsem po otevreni balicku jsem zjistil ze plastova krabice/obal v niz byl umisten uzaver byla neskutecnym zpusobem defomovana, to by nebyl zadny problem, ale obdrzene zbozi vubec neodpovidalo zbozi jenz jsem si podle obrazku objednal a navic bylo poskozeno. Momentalne cekam na vyjadreni obchodu.

    Reakce obchodu Sport KAMZÍK

    Tohle se prostě nepovedlo. Zákazníkovi jsme se omluvili a věc je již dořešena. Při administraci byly omylem zadány chybné kontaktní údaje a proto nebyl zákazník vyrozuměn a zboží se vrátilo. Nešlo o jiné zboží, ale jen o loňskou verzi ventilu který výrobce expeduje se stejným produktovým číslem i EAN . Prodejce není nijak varován, že se výrobek změnil a je tedy nutné změnit produktové foto na eshopu. To je velmi častý problém (způsobený výrobci) se kterým se potýkají všechny eshopy. Chybu jsme udělali, ale jako vždy se ji snažili řešit ihned jakmile vznikla. Nu.....jsme také jen lidé.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mi stornoval objednávku přes internet. Uvedená sleva se prý vztahovala jen na výrobky skladem, i když se spacák stále zobrazoval skladem na jejich stránkách. Bohužel nemohu hodnotit pozitivně.

    Reakce obchodu Sport KAMZÍK

    U každého výrobku je jasně zobrazena dostupnost i aktuální cena. V podmínkách akce, kdy zákazníci mohou nakupovat za výrazně nižší cenu než u konkurence, byla jasně deklarována podmínka, že tato, výrazná, sleva se vztahuje pouze na zboží skladem. Chápu zákazníka, který chce vždy vše se slevou ale podmínky slevových akcí si vždy určuje prodávající a vždy mají jistá omezení.
    Ojedinělé chyby v zobrazení dostupnosti nelze úplně vyloučit ale objevují se velmi zřídka. Zároveň se může stát že zboží za skvělou cenu je velmi rychle vyprodáno a na poslední zájemce se prostě nedostane. Ti jsou pak zklamaní a zlobí se na obchodníka.....

  • Při platbě kartou online selhal platební portál. Díky tomu jsem na mail nedostala žádné potvrzení ani pokyny k platbě. Den na to jsme se domluvili, že peníze pošlu převodem. O osm dní později jsem se musela sama ozvat a konečně mi přišla sms, že byla platba přijata. Nyní dva dny čekám na balíček.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dostupnost
    • komunikace se zákazníkem
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Značková bunda Sir Joseph vyrobená v Číne miesto Českej republiky,s nevzhladne poprešívaným rukávom za 195€,hodnotím ako 3 akostnú triedu.Ak by som vedela o tom,že tovar bude čínsky a takej kvality,určite ho neobjednám.

    Reakce obchodu Sport KAMZÍK

    Mrzí nás že zákaznice není spokojena. Necítíme se ale být zodpovědni za to, že výrobek nesplnil její očekávání.
    Nikde neuvádíme že firma Sir Joseph vyrábí 100% své produkce v České republice. V současné době je cca. 80% jejich výrobků vyrobeno kompletně v Čechách. Některé modely se pak v první fázi rozešívají v Číně za přísného dohledu zaměstnanců firmy. Plnění peřím a kompletace se pak již opět odehrává výhradně v Čechách. Výrobce garantuje, že kvalita takto vyrobených modelů je úplně totožná jako u výrobků vyrobených v Čechách. Tyto informace jsou veřejné a jsou obsaženy v prohlášení majitele firmy z 1.6.2015.
    Způsob prošití je standartní a je pozitivně hodnocen širokou zákaznickou klientelou. Subjektivně se ovšem nemusí líbit každému.
    Zákaznice pak může využít práva reklamovat nebo vrátit zboží, ať už s udáním důvodů nebo bez nich.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží celkem kvalitní
    • Ne moc ochotný přístup, při placení se mě prodavač nezeptal na kartičku, já si na ni nevzpomněla a nevyužila jsem 10% slevy, což mě mrzí......

    Chodím zde jen když nemohu sehnat jinde (Hudy, Sport A3, Sportisimo). Tam je všude lepší komunikace.....

    Reakce obchodu Sport KAMZÍK

    Mrzí nás že zákaznice nebyla spokojena se slevou 29% (z 2799 Kč na 1990 Kč). Považujeme za obvyklé, že u zboží, které je jasně označeno jako výprodej, již žádná další sleva není možná.
    Paní navíc není naším registrovaným klubovým zákazníkem a tak je mi záhadou kde nabyla přesvědčení že má právo na dalších 10% slevy.
    Co se týká obsluhy setkáváme se téměř výhradně s velmi kladnými ohlasy (téměř 100% spokojených zákazníků zde na Heurece). Nedá se ale vyloučit, že si někdy zákazník a obsluha prostě nesednou.
    Pokud se paní cítí lépe u konkurence, nás to sice mrzí, ale i tak jí přejeme hodně spokojenosti jinde.

    • -nevím, zda zboží bylo odesláno, nepodařilo se mi dokončit nákup
    • - na můj email jsem do dnešního dne nedostala odpověď
    • - zatím stále čekám, zda zboží dorazí nebo ne
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • tak to je mi záhadou!
    • nekomunikuje

    proenzym

    Reakce obchodu Sport KAMZÍK

    Zákazník si 12.1. objednal zboží které nebylo skladem s tím, že ho chce až v květnu !!!!!.
    Tento požadavek uvedl do poznámky k objednávce.
    O tom že objednává zboží které není skladem byl standartně informován při vkládání zboží do košíku.
    Přestože je takový požadavek velmi nestandartní, několik dní jsme se pokoušeli zboží sehnat u výrobce v Itálii.
    16.1.2014 mu odešel email tohoto znění:
    -----------
    Vážený zákazníku.
    Děkujeme za objednávku.

    Vámi objednané zboží není skladem
    (o čemž jste byl informovám systémem při vkládání zboží do košíku)

    Protože toto zboží již nebude k dispozici, jsme nuceni vaši objednávku stornovat.
    V následující sezoně bude model Zen nahrazen novým modelem "Zen Pro"
    http://vimeo.com/74104635

    Tento nový model pravděpodobně najdete v letní nabídce naší prodejny.

    Děkuji za pochopení.

    Hezký den.
    --------------------------------------------------------------------
    Tento email se nám nevrátil. Je tedy velmi pravděpodobné že skončil v e-mailové schránce tohoto zákazníka.
    To jsou fakta.
    Obrázek o našem přístupu k zákazníkovi nechť si udělá případný čtenář sám........

    • Zboží jsem objednal a chtěl zaplatit kartou podle výběru v menu, nicméně nedošlo k žádnému přesměrování na platební portál a nákup byl tím ukončen. Nedotažené stránky, jejich škoda...

    Reakce obchodu Sport KAMZÍK

    Zákazníkovi se omlouváme.
    K podobné situaci dochází jen vyjímečně a vůbec to nemusí souviset s nedotažeností stránek.
    Stačí aby měl chvilkový výpadek server banky na kterou je přesměrováváno. V našem případě je to Česká spořitelna se kterou jsme dlouhodobě spokojeni.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • standartní e-shop. našel jsem co jsem hledal
    • doba dodání byla strašně dlouhá, ještě den a chtěl jsem objednávku zrušit

    Obchod ničím nevyčnívá,ani nezrazuje. jen ta doba dodání

    Reakce obchodu Sport KAMZÍK

    Škoda, že si zákazník nepřečetl garantované dodací lhůty u jednotlivých způsobů platby a dopravy. Dozvěděl by se, že kombinace bankovního převodu a obyčejného balíku České pošty je ten časově nejméně vhodný způsob. Peníze z banky do banky mohou jít i čtyři dny a u Obyčejného balíku negarantuje Česká pošta vůbec žádnou dobu dodání. Někdy se ale může protáhnout i na 10 dní.
    Z naší strany nedošlo k žádnému prodlení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 1. dodává zboží (v mém případě treková obuv) v jiné barvě než bylo inzerováno a následně poptáváno;
    • 2. konkurence levnější

    1. nabídka obchodu nekoresponduje s reálným stavem na skladě;
    2. konkurence levnější

    Reakce obchodu Sport KAMZÍK

    Tak toto hodnocení od zákazníka je nezasloužené.
    Opravdu jsme mu poslali boty v jiném odstínu hnědé.
    Okamžitě jsme nabídli zákazníkovi vrácení i výměnu zboží.
    Této možnosti nevyužil.
    Požadoval cenu kterou nabízela konkurence (jednalo se o výprodej v omezeném sortimentu velikostí z loňské kolekce a jiné barvě) v čemž jsme mu nemohli vyhovět, vzhledem k tomu, že námi nabízené zboží bylo z aktuální kolekce v aktuálních barvách.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Snad uz to dneska dojde:-)

    Reakce obchodu Sport KAMZÍK

    Zákazníkovi jsme dlužni omluvu.
    Jeho platba byla připsána na náš účet ještě týž den kdy byla učiněna objednávka což je tak vyjímečné, že to ušlo našemu účetnímu a ten stále čekal na platbu v dalších dnech.
    Někdy prostě překvapí když věci (v tomto případě banka) fungují rychle a spolehlivě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost
    • zbozi dorazilo neposkozene,ale slo poznat ze jiz bylo pouzivane a to me velice zklamalo na tomto obchode!!!

    jiz bych si nic v tomto obchode neobjednal

    Reakce obchodu Sport KAMZÍK

    Naprosto oprávněná reakce.
    Bohužel se i přes veškerou snahu občas vloudí lidský faktor.
    Zaměstnanci dobře neprohlédli zboží které balí a poslali kus, který používá naše firma při prezentaci na různých akcích. Škoda že nás zákazník hned nekontaktoval. Problém bychom urychleně vyřešili.
    V této chvíli jsme již se zákazníkem v kontaktu.
    Obdrží nové zboží i s dárkem v hodnotě 460 Kč jako projev naší lítosti.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • široký sortiment

    zatím nevím, až zda zboží dorazí

    Reakce obchodu Sport KAMZÍK

    Z naší strany vše zafungovalo na 100%
    Zákaznice si vybrala platbu převodem a doručení Obyčejným balíkem České Pošty.
    Výzvu k úhradě zákaznice dostala hodinu a půl po uskutečnění objednávky.
    Dalších šest dní jsme čekali na uhrazení.
    V den kdy jsme měli peníze na účtě, jsme objednávku vyexpedovali.
    Zákaznice si bohužel vybrala doručení Obyčejným balíkem České Pošty.
    U tohoto způsobu dopravy není garantována rychlost doručení.
    Pro případy, kdy je rychlost důležitá, nabízíme garantované doručení do druhého dne Obchodním balíkem České pošty nebo službou PPL.
    To, že o vánocích "Česká pošta" letos doručuje obyčejné balíky 10 dní, je pro nás také nepříjemným překvapením.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • výborná komunikace
    • skvělá cena poštovného
    • bylo mi dodáno úplně jiné zboží (Tatonka Ilium S místo L - o 132 Kč levnější) než jsem si objednal a to včetně barvy, zaměstnanci tohoto obchodu asi nečtou co mají zabalit.

    Mám za sebou stovky nákupů v různých eshopech a nikdy se mi ještě nestalo, a pouze 1 se mi předtím stalo, že by mi přišlo jiné zboží. Kupodivu taky v jiném "outdorovém" eshopu...
    Nakonec jsem si zboží ponechal, protože jsem zjistil, že mi také vyhovuje a vyřešil to po telefonu tím, že mi vrátí cenový rozdíl. Alespoň komunikace s tímto eshopem je na špičkové úrovni, ale jinak nevím, jestli doporučit...

    Reakce obchodu Sport KAMZÍK

    Přes veškerou snahu se v záplavě vánočních objednávek lidský faktor projeví.
    V podnikání není nic těžšího než zajistit spolehlivost personálu...
    V každém případě jsme ale schopni naše chyby rychle napravit a vzdát se v takových případech zisku ve prospěch zákazníka (poskytnout slevu) pokud o to zákazník stojí.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • záměnu zboží chápu, ale měla by se změnit v lepší

    Reakce obchodu Sport KAMZÍK

    Tohle se nám opravdu nepovedlo !!!!
    Příčinou pozdržení odeslání zboží byl problém s identifikací příchozí platby, částečně způsobené zmatečnými údaji zadanými zákazníkem do platebního příkazu (variabilní symbol, zpráva pro příjemce).
    Záměna zboží pak už cele v naší režii (nepozornost našeho personálu).
    Řešení:
    Zákazníkovi odešlo správné zboží s tím, že to které už má, si může PONECHAT !!!!! + slevový kupon v hodnotě 120Kč
    Chceme být věrni našemu krédu:
    "Když uděláme chybu, náš zákazník na ní musí vydělat."