• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku pán ani neodeslal, ani se neozval ze zapomněl,…

    Reakce obchodu Kamna-Grily.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouváme. Máte pravdu, chyba byla na naší straně. Objednal jste si zboží "na dotaz". V takovém případě musíme nejdříve zjistit dostupnost u dodavatele. Ten čekal také na naskladnění a přislíbil odpověď. Bohužel jsme Vám měli dát o této skutečnosti obratem vědět, ale nestalo se tak. Kolega Vám později volal a snažil se situaci vysvětlit. Opravdu ale došlo k prodlevě.
    Aby se situace neopakovala, není možné produkty, které jsou "Na dotaz" již vkládat do košíku. Nic jste předem neplatil, tedy v tomto ohledu jsme vyrovnaní a objednávku stornujeme.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.
    Tým
    kamna-grily.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I po 9 dnech zaplacené zboží nebylo doručeno.

    Reakce obchodu Kamna-Grily.cz

    Dobrý den, pane Babáčku,
    je nám líto, že jsme Vám pánev nedodali. Jak Vám nyní kolega vysvětlil, na e-shopu jsme měli informaci, že Zásilkovna bude k dispozici až od 8.1.2024, což je dnes. Objednávku jsme tedy po domluvě stornovali a peníze Vám vracíme na účet.
    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný rok 2024!
    Tým kamna-grily.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Bylo mne sdeleni, ze si zbozi nekdo zakoupil pred dvema hodinami a jine jiz nemaji. To si , ale musel nekdo privstat, kdyz jsem ja objednaval v 8.30

    Reakce obchodu Kamna-Grily.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že jsme Vám nemohli poslat již vyprodané zboží. Nemá už ji ani dovozce, proto jsme objednávku stornovali. Máme přes 700 položek skladem, ale ne vždy to stačí. O pánve je velký zájem a lidé na našem e-shopu běžně nakupují i ve 2 hodiny ráno. Narozdíl od kamených prodejen, kde je otvírací doba, na e-shopu je možné nakupovat 24 hodin denně.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

    Tým Kamna-grily.cz

    • špatná komunikace
    • uvádí nepravdivé informace o dostupnosti zboží

    Objednal jsem si zboží, u kterého bylo uvedeno dodání do týdne.
    Přestože je to již 10. den od objednávky, zboží nedorazilo a ani mě nikdo nekontaktoval - ani telefonicky, ani e-mailem. Žádné nepřijaté hovory z cizích čísel nemám a kontroloval jsem i adresář s nevyžádanou poštou, pokud by chtěl někdo tvrdit, že se mě snažili kontaktovat... Naopak jsem se několikrát snažil volat na kontaktní telefon, ale nikdy to nikdo nezvedl, ani nezavolal zpátky. Tento obchod jednoznačně nedoporučuji!

    Reakce obchodu Kamna-Grily.cz

    Dobrý den pane Lenzi,

    mrzí nás, že nejste spokojen s našimi službami. U pohrabáče, který jste objednal byla uvedena dostupnost "U dodavatele", tedy záleží na dodání dodavatele. Po každé objednávce od nás odchází automaticky e-mail se souhrnem objednávky. Ten Váš odešel 11.5. ve 13:05. Pokud Vám nedorazil, zřejmě se muselo jednat o technický problém někde "po cestě". Žádné nevyřízené zmeškané hovory nemáme a ani od Vás nepřišel žádný e-mail, který by dodávku urgoval.

    Vaši objednávku tedy stornujeme, protože přesný termín dodání nejsme schopni přislíbit. Platbu jste vybral dobírkou, vratku peněz tedy není třeba řešit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den

    Tým kamna-grily.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Komunikace od obchodníka
    • Zboží skladem dorazilo po 3 týdnech a v jiné barvě než v popisu produktu. Nakoupil bych jinde, kdybych to věděl před objednáním

    Reakce obchodu Kamna-Grily.cz

    Dobrý den pane Brabci,

    je nám velice líto, že jste nebyl s našimi službami spokojen. Bohužel v důsledku epidemiologické situace vázne doprava ze zahraničí, což nemohou naši dodavatelé nijak ovlivnit. Popelník ke grilu, který jste objednal jsme nebyli schopni dodat do týdne, proto jsme Vám volali a nabídli storno objednávky. S pozdějším dodáním jste souhlasil, tedy hned jak zboží přišlo, expresně jsme jej odeslali.

    Je pravda, že výrobce změnil barvu popelníku na černou a původní z roku 2015 již nevyrábí. Moc se omlouváme, že jsme si toho nevšimli. Můžete nám samozřejmě produkt vrátit a my Vám obratem vrátíme peníze. Abyste s tím měl co nejméně práce, jsme schopni si pro něj poslat dopravce. Stačí nám zavolat nebo napsat e-mail. Peníze samozřejmě obratem vrátíme.

    Věřte, že ani nás netěší současná situace se zpožděnými dodávkami, ale není v našich silách ji změnit. Vždy se snažíme vyjít zákazníkům maximálně vstříc.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme, že nebylo vše podle Vašich představ.

    Tým kamna-grily.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic ještě nepřišlo už je to 3 tyden

    Reakce obchodu Kamna-Grily.cz

    Dobrý den pane Skříšovský,
    je nám moc líto, že jsme Vám nedokázali zboží dodat.

    V této době bohužel vázne doprava, s čímž bojují všichni naši dodavatelé. Proto u produktů, u kterých nevíme dostupnost máme uvedeno "Na dotaz". Zjistíme u dodavatele, zda má produkt skladem a poté kontaktujeme zákazníka. Vám jsme se bohužel 2x nedovolali. Faktem je, že tento typ doplňkových produktů často dodavatel skladem nemá a jak jsme Vás již informovali e-mailem (s doporučením storna), pojízdný vozík bude až v červnu.

    Moc děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

    Tým Kamna-Grily.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Fotky na e-shopu jsou dle jejich slov "pouze ilustracni", na coz se odvolavaji, kdyz vam poslou neco jineho, nez co maji na fotce ‍♂️

    Reakce obchodu Kamna-Grily.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že jste nebyl s objednávkou spokojen a máte samozřejmě dle zákona právo zboží vrátit. Silikonové madlo na litinovou pánev, které jsme vám poslali je opravdu trošku jiné, než jaké máme na ilustrační fotografii. Výrobce zachoval barvu, ale logo umístil na jiné místo. Také produkt je nyní upraven tak, aby jeho údržba byla snazší. Ale chápeme, že jste očekával madlo z ilustrační fotografie a máte samozřejmě právo jej vrátit i bez udání důvodu.

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Budeme se snažit být ještě lepší.

    Tým kamna-grily.cz

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Zboží jsem objednal dorazilo vše ,bohužel dárek který jsem si za nákup cca za 5000,-Kč objednal,nedorazil.O dárek mi vůbec nejde jde spíše o princip.

    Reakce obchodu Kamna-Grily.cz

    Dobrý den,
    velmi se Vám omlouváme, že jsme zapomněli přibalit vybraný dárek k zásilce. Škoda, že jste nás ihned nekontaktoval, okamžitě bychom dárek doposlali. Právě nyní jej kolega balí a odešle.

    Velmi se Vám za tento omyl omlouváme.

    S přátelským pozdravem

    Tým kamna-grily.cz