Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Tragédie

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo na e-shopu uvedeno jako skladem - ihned k odeslání, ale posléze přišel e-mail, že zboží již není. Objednávka byla tedy zrušena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi přišlo nekompletní, chybí baterie
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereagují na maily, dotazy. Zboží jsem pro jejich netečnost zrušila, číslo účtu jiné. Přesto že se nákup neuskutečnil mi za něj děkují?

    Nereagují na maily, dotazy. Zboží jsem pro jejich netečnost zrušila, číslo účtu jiné. Přesto že se nákup neuskutečnil mi za něj děkují?

    Reakce obchodu kamerov.cz

    Dobrý den,

    u Vaší objednávky nám systém hlásí, že se čeká na online platbu, kterou jste si zadala v objednávce. Na emailu bohužel nevidím Váš dotaz ohledně platby. Nemáme od Vás tedy ani zprávu o zrušení objednávky. Pro více informací Vás poprosím, abyste napsala na [email protected], vše můžeme vyřešit. :)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost dodání
    • U výrobku nebyl český návod, pouze elektronicky na shopu
    • Návod kamery se neshodoval s výrobkem
    • V popisu na shopu je, že kamera má HDMI, ale nemá

    U výrobku má zavádějící informace

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Odlišná od objednané barva a žádný návod.

    Reakce obchodu kamerov.cz

    Velice se za to omlouvám, ale jsme jen lidé a občas se stane, že kolegyně omylem zabalí jinou barvu zboží, než si zákazník objedná. Ale v tomto případě jsme maximálně vstřícní k zákazníkovi a ihned tuto situaci řešíme. Proto stačilo napsat nebo zavolat a my bychom Vám okamžitě zaslali zboží v barvě, ve které jste si ho také objednala.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dostanete zboží, které jste zaplatili.
    • Nekomunikují.
    • Na dotazy ke koupenému zboží nereagují.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Objednána kamera, následovně jsem požádal o přidání náhradní baterie do objednávky, e-shop potvrdit. Následovně jim trvalo týden, než poslali fakturu za baterii, kterou poslali s chybou. Mezi tím přišel e-mail, že kamera byla expedována, což nebyla. Fakturu po opravě jsem zaplatil obratem, další 2 dny trvalo vyexpedování zásilky. České poště trvalo téměř týden, než balík doručily na poštu do balíkovny!!! a nakonec po 3 týdnech od objednání kamera přišla bez zplacené náhradní baterie!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po potvrzeni objednavky , ze zbozi je na sklade, jsem po tydnu, kdy jsem se dotazovala , kdy byla objednavka realizovana , zjistila, ze nic na sklade neni. Cekali na dodavku. Zrusila jsem tedy nakup sama.

    Reakce obchodu kamerov.cz

    Dobry den,

    v dobe, kdy jste zbozi objednavala jiz skladem nebylo. Velmi se omlouvame, ze jsme nebyli schopni Vam objednavku expedovat hned od objednani, ale cekali jsme, az nam zbozi dorazí od dodavatele. Moc nas mrzí toto hodnocení, ale jako obchod jsem byli pouze vázáni na dodávku od dodavatele a nemohli jsme s tím nic udelat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Krabice mi dorazila s poškozeným doživotním kódem.. který už očividně někdo použil. Na mou stížnost mi bylo odpovězeno, ze s tim nemá kamerov nic společného a jedna se o vadu přímo od výrobce.. potom nechápu proč reklamaci ihned neuplatnil kamerov.cz, který balík balil a zasilal. Celý problém vyřešil naštěstí výrobce nikoliv tento e-shop, takže takovéto jednání nedoporučuji!

    Reakce obchodu kamerov.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se, nevšimli jsme si při expedici Vaší objednávky natrženého papírku na krabici. Avšak jak jsme psali v emailu, natržení kódu by v případě reklamace nehrálo roli. Koupila jste si sluchátka s doživotní zárukou a tu Vám jako obchod samozřejmě garantujeme, nehledě na to, jestli je kód natržený nebo ne.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • po potvrzení objednávky,za 3 dny zrušili objednávku,protože zboží co nabízí prý nemají-krajně nesolidní jednání!!!

    Reakce obchodu kamerov.cz

    Dobrý den,

    ve chvíli, kdy jste zboží objednával již skladem nebylo. Je nám líto, že jsme Vám objednávku nebyli schopni poslat. Bohužel bylo zboží vyprodané u dodavatele, tudíž jsme neměli možnost zboží naskladnit.

  • Zboží mělo být dodáno firmou PPL. Bohužel dovozci se zachovali zcela neprofesionálně. Zazvonili na správné adrese a ihned (!!!) odjeli. Musela jsem zjišťovat, kde zboží je (přišly 2 vzájemně si odporující SMS ). Potom jezdit po Brně, abych zboží ve výdejně odebrala. Procházková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je velmi hrubý a neprofesionální prodávající

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nebyl dodán manuál v češtině. Ten byl sice po telefonickém kontaktu slíben, ale tím vše skončilo. Nakonec jsem si musel návod opatřit svépomocí.

    Reakce obchodu kamerov.cz

    Dobrý den, čekali jsme na návod od českého dodavatele, od kterého zboží nakupujeme. Rychlost reakce byla pomalá, máte pravdu, omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo ale SKORO vůbec nepasuje na go pro , bohužel nakoupil jsem naposledy

    Reakce obchodu kamerov.cz

    Dobrý den, sice nevíme o jakém produktu z 130ks příslušenství pro akční kamery, které prodáváme, mluvíte, ale pokud někdo do 14 dní vrátí do našeho obchodu zboží, bez probému mu vrátíme peníze. :) Vždy vycházíme zákazníkům vstříc, škoda že jste to nezkusil. :)

    • Rychla dodací lhůta
    • Niceboy produkty jsou absolutně nekvalitní snad kromě kamery. Urcite nekupujte selfie tyč niceboy, pokud nechcete přijít o kameru.

    Reakce obchodu kamerov.cz

    Dobrý den, monopodů Niceboy jsme prodali stovky a kromě pár reklamací, které jsme bez problému vyřídili výměnou jsme žádné problémy nezaznamenali. Je nám líto, že jste byl nespokojený a kvůli tomu nedoporučujete náš obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Asi poslední nákup,špatná komunikace,paní mi nebyla schopna pomoci s tím ze tam nemá kolegyni

    Reakce obchodu kamerov.cz

    Dobrý den, jen nám líto, že jsme Vám nedokázali lépe poradit, ale i dobré obchody občas příjmou nové kolegy a ti zkušení občas mají dovolenou. Pokud naše služby někdy v budoucnu využijete, věřím, že budete velmi spokojen, stejně tak, jako drtivá většina našich klientů. :) Krásný den

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přehledný web
    • Rychlost dodání
    • Neumí odstoupit od smlouvy při nákupu přes internet
    • Nekomunikuje se zákazníkem při reklamaci

    Reakce obchodu kamerov.cz

    Dobry den, Lubosi, moznost vratit zbozi do 14 dnu samozrejme vzdy respektujeme. Vasi kameru Lamax jste nevracel, ale reklamoval a vyrobce, diky nasi rychle reakci, reklamaci vyridil vymenou za novy kus behem cca 14dni. Opravdu nevime co bychom jako obchod mohli udelat vice.