• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod má špatně velikosti pozor vše je menší když jsem koupil XXLkraťasy byly L a přítelkyně kraťasy XXL a bylo taktéž L!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednal jsem si tepláky velikost XL a došla mi velikost XXL
    • Tepláky mám na sobě jak loď
    • Nikdo mi neodepsal na reklamační email

    ŠPATNEJ OBCHOD

    Reakce obchodu Káčko Sport

    Dobrý den, bohužel nám ani žádný email nedorazil. Proto jsme nemohli odpovědět. Je možné, že spadl rovnou do spamu. Proto máme ale na stránkách uvedeny emaily rovnou 3 + telefonní číslo. Kam jste se mohl ihned obrátit. Pokud jsou tepláky nepoužité, můžete klidně zaslat zpět, pošleme správnou velikost.
    Velmi mě to samozřejmě mrzí, snažím se řešit vždy vše. Pokud ale nevím o ničem, nemohu věc řešit.
    Také jste mohl ihned poslat zpět, adresu máte jak na balíku tak ve faktuře.
    Pokud máte zájem věc i po 2 měs.řešit, napište přímo mě [email protected]
    Ještě jednou promiňte. Ale denně chodí okolo 50 spamů, nechápu proč to tak je, ale automaticky je hromadně mažu.
    Petříková

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • našla jsem zde zboží, které jinde nebylo
    • bohužel adventní kalendář dorazil uvnitř zcela rozbitý, zevně neporušený

    "křehké" zboží by bylo vhodné jinak zabalit, další náklady na vrácení zboží se mi nevyplatí, ani nevím, zda by to šlo, když obal byl zevně neporušený

    • problematické vracení zboží

    Velmi problematické vracení zboží.
    Neprofesionální komunikace.
    Nedostatečné a neprůhledné informace.

    Reakce obchodu Káčko Sport

    Vážená pí.Kameníková,
    po mém zjištění jste do dnes nezaslala na daný reklamační oddělení email o tom co potřebujete. Ačkoli jsme Vás o to dvakrát žádala! Nepravdivě se vyjadřujete o problematickém řešení. Nemáme žádný problém, ale vy ano, napsat si p.Krátké, která by Vám zaslala k podepsání a vypsání protokol. Ale psala jsem Vám to již několikrát.
    Bez podepsaného protokolu věc nebudeme řešit, tak jak je to ze zákona a uvádíme to v obch,podmínkách. Pro Vás je strašný problém napsat co potřebujete, ale nesmysli do hodnocení píšete? No nemám slov!
    Vrácené produkty jdou zpět do ciziny do skladů a je potřeba k faktuře přidat PODEPSANÝ protokol jak do daní tak i do skladu. Bohužel zákony jsou neoblomné....
    Vy nám chcete viditelně s velkým potěšením škodit a dělat nám holubník z daných věcí.
    Prosím vás příště si čtěte obch.podmínky u daných E-shopů než začnete posílat opravdu divné a nepochopitelné emaily.... Nám nikdo holubník v zavedených pravidlech dělat nebude.
    Děkuji za pochopení. A přeji Krásný Nový Rok

    p.Petříková majitelka obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • po obdržení platby bylo zboží expedováno až za 7 dní, což je sice podle podmínek obchodu, ale v dnešní době a dle zkušeností s jinými on-line nákupy je zboží tradičně expedováno ihned po obdržení platby, takže toto je pro mě velké mínus a z toho důvodu, nedoporučuji

    Reakce obchodu Káčko Sport

    Vážená paní Kopáčková, měla jste uvedeno celkem 3 krát, kdy Vám zboží dorazí.
    1) Hned u produktu, před zakoupením
    2) Po objednání v podmínkách
    3) Extra jsem Vám to po dotazu odepisovala
    Nerozumím tedy negativu? Vše proběhlo tak jak má. Měla jste tedy využít jiný E-shop, nerozumím tomu. Když se Vám to nelíbilo, proč jste vybrala náš E-shop? Zřejmě jste očekávala zázrak?? Bohužel nedokážu zboží ze Skotska či GB rychleji dovést ´, velice se omlouvám že nedisponuji extra leteckou soukromou dopravou....
    I tak přeji hezký den Petříková Káčko Sport

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

    • žádné
    • celkové

    Nabízí něco co vlastně ani nemají .
    Zboží objednáno 20.1. zaplaceno téhož dne.
    23.1. potvrzená platba během jedné minuty nabídnuta jiné zboží . Bez čekání na odpověď
    vraceny peníze zpět na účet. Vše v jedné minutě emailem.

    Reakce obchodu Káčko Sport

    Milý p.Novotný, nabídla jsem ihned alternativu. Načež jste neodpověděl. A až druhý den a tedy hrozné urážky. Nejsem onuce, raději jsem zvolila okamžité navrácení zaslané částky. Aby jste si raději zvolil jiný obchod a zkusil urážet jiné lidi a obchody. I když mě jste nás pomluvil dostatečně všechny.
    Upřímně občas nás lituji, že musíme jednat mile se zákazníky, kteří jsou arogantní a agresivní.
    S Pozdravem Petříková