Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Doporučuji i nedoporučuji.
    1 za cenu, ale 3- až 4 za zboží a za jednání při reklamaci. Po stažení dat provozovnou Vodafon ze starého mobilu do nového od K-mobilu jsem až doma zjistil obrácené barvy, místo pozitivu všude negativ. V prodejně si neuměli s mou reklamací poradit, nabízeli nastavit do továrního nastavení s tím, že data si mám pohlídat nebo uhradit cenu za jejich nové přetažení nebo předpokládali, že je vadný displej. Přitom jde o vadu na straně prodejce, v tom případě nabízeli opravu nového mobilu, koupeného cca před týdnem..
    Znovu jsem navštívil pobočku Vodafonu kde mi technik během 4 minut nastavení opravil do správné verze.
    Obsluha v prodejně ve vestibulu Můstek mi připadala velice amatérská.
    Příště tuto firmu obloukem minu.
    Petr Rosendorf.e

    Reakce obchodu K-Mobil sro

    Vážený zákazníku, velice děkujeme za zpětné info. Z textu vyplývá, že jste si nechal do nového telefonu přetáhnout data od Vodafonu připomínám, že placeně. Problém, který jste popsal, vyřešila opět návštěva technika, který Vám data přetahoval a problém byl vyřešen. Tzn. telefon od nás žádnou vadu neměl a my neručíme za manipulaci s Vašimi osobními daty a chybným nastavením ve Vodafonu. Uvedením telefonu do továrního nastavení bychom vyloučili vadu na straně přístroje. Velice nás mrzí, že chybou v nastavení firmou Vodafone viníte nás.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Nic

    Musel jsem platit do predu aby mi zboží poslali, moc jsem sklamanej.

    Reakce obchodu K-Mobil sro

    Dobrý den - jen pro upřesnění: nic jste nezaplatil. Minule jste zásilku nepřevzal ani neuhradil náklady na dopravu.Byli jsme též moc zklamaní a vznikla nám škoda. Zařadili jsme Vás na blacklist-takovým zákazníkům potom posíláme zboží jen při platbě předem, abychom měli jistotu, že zboží tentokrát převezmou a nedělají si z nás legraci. Vy byste poslal někomu něco na dobírku, když předcházející zásilku nepřevzal a zboží se Vám vrátilo zpět? Asi ne že? Tak pak nechápeme, proč se divíte :)

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodané zboží v e-shopu
    • nikdo nedal vědět

    Nedoporučuji! Zboží prodané , nikdo nedal vědět , koupil jsem si k němu příslušenství a čekal na telefon který nikdy nedorazil! Zboží prý bylo prodáno i když v shopu bylo možno jej zakoupit

    Reakce obchodu K-Mobil sro

    Dobrý den. Omlouváme se ,měli jsme problém s nastavením administrace, která měla zákazníkovi vygenerovat, že zboží již není skladem. Chybu jsme již opravili. To, že je odeslán automatický email, neznamená, že je objednávka automaticky expedována. V době předvánočního shonu se může stát, že jeden produkt míněno jeden kus si objedná vícero zákazníků - všechny ale uspokojit nemůžeme. Toto se nestává ale pouze nám :)

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Zboží není možné odeslat jako balík na poštu na dobírku ...

    Zboží nelze poslat na dobírku a to balík na poštu pouze jedním způsobem to je kurýr, škoda, že nemají balík na poštu a to na dobírku.

    Reakce obchodu K-Mobil sro

    Zboží zasíláme na dobírku ale ne Českou poštou ale DPD. Českou poštu nemáme ve výběru dopravy. Měli jsme s ní špatné zkušenosti, až 10% balíků se vracelo, protože se pošťáci neobtěžovali ani vhodit lístek do schránky. Že mají na poště balík se zákazníci ani nedozvěděli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vůbec nic
    • nevychovanost perzonálu,povyšovaní nad kupujicími

    Můj první nákup nebyl dokončen,stačil jeden hovor s prodavačkou a bylo vše rozhodnuto,už nikdy více v tomto eshopu !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu K-Mobil sro

    Vážený pane,Myslím že 20 minut na telefonu je dostatečná doba.Objednávku jste ústě zrušil po 20 minutové debatě,kdy jste chtěl objednávku změnit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Vyhoda je dostupnost zboží a jeho kvantita
    • Ze prodavaji eu distribuci napriklad u me s5 ktera byla puvodem s Anglie jako cz distribuci se zarukou 24 mes ve finale eu distribuce drzi 12 mesicu a 12 mesicu obchod ale v obchode nic neuznaji dela to tak vetsina vyplaci se to pro obchodniky ale pro klientelu je to dost velikej hacek ...

    + Kvalita komunikace a dopravy
    Zbozi v naprostem poradku

    - prodavaji eu distribuci jako cz distribuci a se zarukou 24 mes ale velikej pozor, proto se zrejme neda verit eshopum

    Reakce obchodu K-Mobil sro

    To je nějaké nedorozumění. Asi jste si objednal jiný telefon i někde jinde a spletl jste si nás asi jiným e-shopem.Telefon má na krabici napsáno "Toto rádiové zařízení..." a navíc je v balení orig. český návod a telefon když zapnete naskočí hned v češtině jedná se o českou distribuci.Nabíječka z Anglie se nedá strčit do naší sítě.Dáváme záruku 24 měsíců s možností reklamovat přímo ve značkovém servisu nejenom u nás!!! Ověřte si tuto informaci v servise než bude psát takovéto recenze.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nemohu soudit-1.nákup
    • Uvidíme po čase.

    Momentálně obdržené zboží reklamuji,nevím zda k jeho poruše došlo vinou obchodu,či dopravy.Vyjádřím se až po skončení reklamačního řízení.Faktem však je,že od odeslání výrobku uplynulo 5 pracovních dní a obchod se neozývá,přesto,že jsem odeslal expresně.(do 24 hodin u adresáta-dle ujištění poštovní úřednice)

    Reakce obchodu K-Mobil sro

    Dobrý den,Pokud Vám došlo poškozené zboží tak to máte reklamovat u přepravce,což jste neudělal.A to je zásadní chyba,protože my jsem poslali zboží 100% nepoškozené.Poslal jste ho na sídlo byť máme uvedeno,že reklamace se mají posílat do provozovny jinak se lhůta vyřízení reklamace prodlužuje.K nám dorazilo zboží mechanicky poškozené což jsme reklamovali u pošty.Poštovní úředník nám ale sdělil že to nejspíš neuzná,že zboží bylo poškozené možná už při odesílání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Z tohoto obchodu mi dorazilo zánovní zboží(již použité), ačkoliv to nebyla nejlevnější nabídka.
    • příslušenství je drahé.

    Reakce obchodu K-Mobil sro

    Vážený zákazníku, název sice je zánovní (bylo to popsáno i v popisu produktu) ale jednalo se o nepoužité zboží - jestli jste si nevšiml bylo zataveno ve folii - co je na tom použitého? Byl k tomu pouze přiložen již oražený záruční list od O2. Záruka je stále 24 měsíců. Pokud je příslušenství drahé, proč jste si ho objednával? Nechápeme a mrzí nás, že nás pomlouváte...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dobrá cena
    • pochybný původ zboží
    • krátká doba na vyzvednutí zboží

    Když jsem si nestihl zboží vyzvednout cca do 7 hodin od potvrzení objednávky, tak mi poslali email, že ji ruší.

    Reakce obchodu K-Mobil sro

    Vážený zákazníku, je velice vtipné, že tvrdíte "pochybný způsob zboží"když jste se ani nestavil a neviděl zboží. Objednávku jste hned ráno potvrdil a řekl, že si ji ještě tentýž den vyzvednete. Zboží jsme tedy pro Vás rezervovali. Mezitím přišlo na prodejnu několik zákazníků, kteří by si bývali ono zboží rádi zakoupili. Vy jste se ani nenamáhal pro něj zajít, byť to máte k nám doslova ani ne 200 metrů!!!! Ani jste si nezavolal, že byste se zastavil následující den. Objednávka je rezervována na 1 pracovní den. Nikoliv na týden apod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obecně díky tomuto obchodu u mne vzrostla nedůvěra pro nákup na internetu. Objednal jsem mobil - Samsung Galaxy note3 - se zárukou na 24 měsíců a s českou distribucí. Při seznamování s funkcemi mobilu jsem zjistil, že nefunguje bezdotykové ovládání - tudím mi zaslali již poškozené zboží.
    • Vracet to poštou a čekat na vrácení peněz se mi už nechce, tak jsem to dal do opravy do Samsungu - takže výsledek je o tisícovku levnější nákup a o měsíc delší čekání na nový mobilní telefon.

    Reakce obchodu K-Mobil sro

    Pokud telefon nefungoval tak jste mohl poslat telefon zpět.
    Je nám to líto ale nemůžeme přeci zkoušet každý telefon než ho odešleme,to by už byli použité a nikdo by k tomu neměl důvěru.Schválně nefunkční telefony neposíláme nemáme proto důvod,už pro to že nám to zákazníci mohou poslat zpátky.Nic bychom tím nezískali.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zmatena Kombinace prodeje noveho a pouziteho zbozi.

    Reakce obchodu K-Mobil sro

    Vážený zákazníku, pro někoho je zmatená, stačí pouze pozorně číst a nemůžete tuto informaci minout.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

    • vůbec žádné narozdíl od konkurence v Praze
    • nesolidnost
    • nevhodné až drzé chování
    • neprofesionalita v daném oboru tj. mobily
    • nekontrolují zboží odkud pochází, databáze atd.
    • na použité zboží nedávají vůbec žádnou záruku

    bída, děs a utrpení
    ¨v žádném případě nedoporučuji

    Reakce obchodu K-Mobil sro

    Pomluva od někoho komu jsme stornovali objednávku

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchodník zřejmě není obeznám s faktem, že platba přes účet trvá déle než 1den a to i v případě stejného bankovního institutu.

    Pokud zde chcete nakupovat, tak doporučuji si zboží vyzvednout osobně a při té příležitosti i zaplatit, tak by mohl nákup proběhnout bez problémů.
    Jinak v případě, že chcete peníze poslat přes účet, učiňte tak okamžitě po obdržení proforma faktury a ještě dodavateli napište, že jste peníze již odeslali. V opačném případě vám bude druhý den objednávka dodavatelem zrušena.

    Reakce obchodu K-Mobil sro

    Vážený zákazníku, platba je většinou do dvou dnů. Upozorňujeme, že jsme Vám několikrát volali, telefon jste nezvedala. Objednávku jsme tedy zrušili - peníze jste neposlala a ani jste nekomunikovala. Kdybyste poslala peníze jak říkáte, asi byste nám to při stornování řekla že? Z TOHO PLYNE, ŽE JSTE ANI PENÍZE NEPOSLALA. Když jsme tedy sdělili, že objednávku tedy můžete ještě zaplatit, neučinila jste tak a ještě jste se urazila. Každý den si u nás neseriozní lidé objednávají zboží a pokud nekomunikují, jsme nuceni takto postupovat. Při omezeném počtu kusů ani jinak postupovat nelze. Doporučuje tedy zvedat telefon zvláště, když v objednávce zboží stojí :NÁŠ PRACOVNÍK VÁS BUDE KONTAKTOVAT PRO OVĚŘENÍ OBJEDNÁVKY !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pozor na tento obchod - nedodává objednané zboží!
    Případ jsem předal ČOI.

    Reakce obchodu K-Mobil sro

    Omlouváme se za nepříjemnosti.U akčního zboží ,které je skladem 1 kus za akční cenu systém neumí oddělit když si 2 zákazníci objednají stejné zboží současně.Toto se stane 2xaž 3x do roka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neprofesionální

    nedoporučil

    Reakce obchodu K-Mobil sro

    Omlouvám je to stejný případ. na všechny se nedostalo ,měli jsme jeden kus tohoto zboží a objednalo si ho asi 10 lidí.Bylo to o víkendu a nemohli jsem to na e-shopu upravit.Pracujeme od pondělí do pátku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zklamání...

    Reakce obchodu K-Mobil sro

    Omlouvám se ale na všechny se nedostalo ,měli jsme jeden kus tohoto zboží a objednalo si ho asi 10 lidí.Bylo to o víkendu a nemohli jsem to na e-shopu upravit.Pracujeme od pondělí do pátku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po této zkušnosti asi žádné
    • NEFUNGUJE!!!! Objednal jsem zboží... přišlo mi potvrzení objednávky s tím, že si ho musím vyzvednout do 24 hodin - jinak že objednávku stornují. Zajímavý systém, se kterým jsem se ještě nesetkal, ale budiž. To jsem nestihl a zboží plánoval vyzvednout až po několika dnech, proto jsem se v den kdy jsem se tam chystal s obchodem spojill e-mailem a POTVRDILI MI ŽE ZBOŽÍ MAJÍ PRO MĚ SKLADEM A ŽE SE TEDY MÁM ZASTAVIT. Uvedl jsem že se zastavím mezi 16.-18.hodinou. Jel jsem tam přes celou Prahu a do obchodu jsem vstoupil v 17:01 - řekl jsem co chci a prodavači mi řekli, že to už nemají, že to prodali někomu jinému. NEUVĚŘITELNÝ PŘÍSTUP. ANI SE NEOMLUVILI, JEN SE VYMLOUVALI, ŽE KOLEGA O TOM NEVĚDĚL ATD.

    Neskutečné jednání. Prodají mnou objednané a rezervované zboží někomu jinému, písemně mi navíc potvrdí, že zboží pro mě mají a že se mám zastavit a klidně mě nechají k nim do obchodu cestovat zbytečně. Samo o sobě, že zboží, které jsem si objednal a potvrdil, že si ho vyzvednu, prodali někomu jinému je drzost, ale to že to člověku ani nedají vědět a sdělí to až na místě, to už je vrchol. VELICE NEDOPORUČUJI JAKÉKOLIV NÁKUPY V TOMTO OBCHODĚ!!!!!

    Reakce obchodu K-Mobil sro

    Dobrý den,Vážený pane,neřekl jste co jste si objednal - pouzdro za 39,- kč.vyvádět kvůli pouzdru mi přijde nemístné.Zboží jste si objednal na osobní odběr do 24 hodin a zboží jste si včas nevyzvedl.Objednal jste si ho 29.8.JSTE VELICE NESPOLEHLIVÝ A VĚŘIT VÁM TUDÍŽ MOC NEJDE.6.9.2011 JSTE SI PSAL JESTLI SI HO MŮŽETE VYZVEDNOUT.Jestli se nemýlím po týdnu jste si vzpomněl že jste si něco někde objednal.Vaše objednávka potom byla stornována.Ano psal jste si že přijdete a zboží se prodalo,ale drzostí je Vaše chování přijít 7 dní po objednávce a vyvádět,vůbec už nebylo v rezervaci,Kdo dřív přijde toho je.
    Mimo jiné jsem se Vám i omluvili,ale Vy nám ne,že jdete pozdě a nazývat nás BUZETANTAMA to Vám jde dobře a co omluva? Omluvu můžeme chtít my!!! Navíc pouzdro bylo ve slevě a výprodeji!

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • popis výrobků vč. původu zboží

    obchod mi byl doporučen a byla jsem spokojená s komunikací

    Reakce obchodu K-Mobil sro

    Dobrý den,když jste byla spokojená ,proč nedoporučujete?