• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nakonec neměli

    Zboží, ač v e-shopu nabízejí, nakonec nemají...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ač uvedeno, že je zboží skladem, dva výrobky skladem nebyly
    • Komunikace absolutně nedostačující

    Objednal jsem čtyři výrobky, u všech uvedeno skladem, ačkoliv dva skladem nebyly. OK, stát se to může. Ale když jsem se po týdnu zeptal, zdali již objednávku vyřídili, dostala se mi strohá odpověď z obchodu, že mě již údajně informovali, že není zboží skladem (nevím tedy jak, když mi žádný email nepřišel). Odpověděl jsem, že potřebuji především ty dva výrobky, co nemají, již mi nikdo nenapsal ani "trhni si". To že se chyba stane chápu, ale to že není snaha napsat alespoň omluvu emailem již ne. Za mě nedoporučuji, budu nakupovat tam, kde si zákazníků váží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží které nemají.A nebo inventura trvá již opravdu 14 dní.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zbozi objednano se statusem "skladem" po tydnu zjistovani kde je zbozi se zacali kroutit ze si nekdo jiny zbozi objednal a ze ho museli doobjednat a takove ty povidacky o chybe jejich rezevacniho systemu apod. coz se muze stat ale kdyz to vi ze nemaji momentalne zbozi skladem tak proc proaktivne nereknou ze se toto stalo apod. A vy zatim cekate, a doprosujete aby vam obchodnik milostive prodal.

    Za stejne penize jsem nakonec koupil v Holesovicke trznici u prodejce zdrave vyzivy..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Nekomunikují.

    Zboží sem si objednala, neposlali mi ani email o tom, že objednávku přijaly nebo, že ji vyřizují. Jestli si myslí, že si za půl roku vzpomenou, že sem tam někdy něco chtěla, tak to už bude samozřejmě pozdě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • neaktualizují nabídku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • No tiene bien planteado su comercio en la comunidad europea

    Reakce obchodu JsemFit.cz

    Mr. Jacinto from Zaragoza, You have chosen payment method transfer in advance...
    This amount isn´t register on our account. Where is the problem? Have a nice day

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávala jsem si Tinkturu z pupenů jeřábu ptačího. Jelikož se v tinkturách vůbec nevyznám, převzala jsem zboží a kapky začala používat. Bohužel jsem si vůbec nevšimla, že mi předali Tinkturu z jeřábu černého, který tedy vůbec nepůsobí na ty problémy, kvůli kterým jsem si výrobek objednávala.
    Vím, že se každý může splést, nebylo by možná však od věci, když zboží přebíráte, aby Vám dotyčný člověk něco o výrobku řekl - tak bych hned zjistila, že přebírám něco jiného (když už se tedy jedná o osobní odběr). Příště vím, že si musím dávat větší pozor na to, co je na lahvičce napsané.

    Reakce obchodu JsemFit.cz

    Dobrý den, děkujeme za upozornění, opravdu se stalo "přehmátnutím" při výdeji...telefonicky domluvena výměna.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • -vadí mi vyplňovat dotazník o spokojenosti s obchodem, když zboží ještě po skoro 2 týdnech nedorazilo...
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    objednala jsem 3.9., ačkoliv bylo řečeno (bohužel jen slovně), že zboží bude odesláno v dalším týdnu BEZ UPOZORNĚNÍ tomu bohužel tak nebylo. Navíc přípravek LEONTINA byl klidně odeslán s prošlou dobou spotřeby. Tento výrobek se kupuje i mimo jiné pro osoby, které trpí ekzémem na kůži - takže vyhozené peníze. Tento nákup na těchto stránkách nedoporučuji. Byl to pro mě první a bohužel i poslední nákup. Poohlédnu se po jiném seriózním shopu!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal a zaplatil dne 3.5.2014. Dnes je 14.5.20124 a zboží nikde. Údaje platby jsou v pořádku, rovněž moje telefonní číslo. Při pročítání recenzí na obchod jsem již při objednání zjistil, že toto není ojedinělý jev tohoto internetového obchodu. Vzhledem k tomu, že se jedná o opakující se jev, tak si zřejmě pracovníci tohoto obchodu s touto skutečností nijak nelámou hlavu, vždyť se stačí zákazníkovi omluvit.
    Takže shrnuto, rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu JsemFit.cz

    Vážený zákazníku, vše je vyřešeno v naší mailové komunikaci. Udělali jsme chybu při zadávání čísla Vašeho účtu, platbu jsme vraceli obratem, protože výrobek již nebude skladem. O všem jste byl informován mailem. Žádný špatný úmysl, jak naznačujete v recenzi, zde v žádném případě nebyl. I tak děkujeme za zpětnou vazbu.

    • Zboží jsem si obejednal, ale přišlo mi špatné, napsal jsem stížnost na e-mail této společnosti a stále jsme se nedočkal zpětné reakce (je to přes 10 dnů a bude to určitě více). NEDOPORUČUJI !!!

    Reakce obchodu JsemFit.cz

    dobrý den kliente, bohužel jsme žádný e-mail nedostali (obratem reagujeme), moc Vás prosíme o zaslání stížnosti ještě jednou a určitě to vyřešíme k vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    V objednávce byly uvedeny 2ks jednoho druhu zboží. 1ks dorazil, druhý byl nahrazen sice podobným, ale jiným a levnějším než jsem požadovala. Obchod na to sám neupozornil, nevím zda to byla jejich chyba (kdy od sebe nerozeznají dva druhy zboží) nebo prostě spoléhají na fakt, že jde o položky nízké ceny (srovnatelné s poštovným), které nikdo pravděpodobně nebude vracet k výměně nebo požadovat rozdíl v ceně.

    Reakce obchodu JsemFit.cz

    Vážený zákazníku, jedná se o omyl na naší straně, v každém případě se velmi omlouváme. Pravděpodobně došlo k přehmatu při přípravě Vaší zásilky. Objednala jste si dvě masážní houby po 29,- Kč , místo té druhé jsme Vám přibalili masážní houbu v ceně 26,- Kč. Pokud nám pošlete zboží zpět, rádi Vám zašleme vše ještě jednou, tentokrát v pořádku. Plus Vám vrátíme poštovné. Ozvěte se nám a určitě se domluvíme. Přejeme krásné dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • BEZ UPOZORNĚNÍ NEPOŠLOU CELOU OBJEDNÁVKU.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • šikovný marketingový tah
    • reklama na úkor velikosti
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • neznám
    • dlouhé dodání

    nebyala jsem spokojena

    Reakce obchodu JsemFit.cz

    Vážený zákazníku, bohužel nevíme o jakou objednávku se jedná, ale poctivě se snažíme expedovat zboží co nejdříve. V případě, že se zpozdí náš dodavatel, informujeme klienta o zdržení zásilky. Vaše zkušenost nás mrzí. Uděláme vše pro ještě lepší servis.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zajímavá nabídka

    Rozpaky - v den předpokládaného odběru zavřeno, na dveřích lístky: Přijdu hned a Dnes otevřeno jen...; večer mail "Vaše objednávka v e-shopu www.jsemfit.cz byla dle domluvy stornována" a za několik minut nato další že výrobce zboží nedodal.
    Na zrušení objednávky se se mnou nikdo nedohodl, klidně bych počkal až výrobce zboží dodá; pokus o vytvoření nové objednávku byl marný.

    Reakce obchodu JsemFit.cz

    Dobrý den, tato nezrealizovaná objednávka byla způsobena nepříznivou shodou okolností včetně povodně u dodavatele, jak ostatně píšete v komentáři v diskuzi. Budeme se snažit ještě vylepšit komunikaci, aby příště nedošlo k podobným nedorozuměním. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Od objednávky uplynulo již 12 dnů a z obchodu se mi neozvali ani mailem,ani SMS,jak to vypadá a zda mohu se zbožím počítat. Nesolidní jednání.

    Tenhle obchod může vyhovovat těm,kteří zboží nechtějí brzy,ale klidně si pár týdnů počkají,třeba už ho pak nebudou potřebovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádná reakce na objednávku, poslala jsem peníze a nic nepřišlo. Ještě jsem neměla čas to řešit, ale už čekám na jakoukoli informaci 10 dní..

    Reakce obchodu JsemFit.cz

    To je nám líto. Muselo dojít hned k několika nedorozuměním najednou. U KAŽDÉ objednávky odchází zákazníkovi informace o přijetí objednávky, informace o přijetí platby, informace o odeslání a případně informace o zdržení včetně důvodu. Navíc žádnou zakázku nevyřízenou 10 dní a déle neevidujeme. Pokud opravdu došlo ke zmiňované chybě, omlouváme se a uděláme vše pro ještě lepší komunikaci s klientem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    kdybych vedela že nato budu čekat dva tydny tak si to rači koupim v obchodě...!! hruuza..