• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • naprostá nekomunikace
    • podezřelí majitelé *** editováno***
    • prodejna zavřená bez jakéhokoliv vysvětlení 11/2 hod. před zavírací dobou

    Reakce obchodu jolis.cz

    Dobrý den, pane Hyka
    Zrovna v ten den nám onemocněla prodavačka moc nás to mrzí. Budeme rádi když se zase zastavíte a my Vám budeme moci věnovat.
    Děkujeme za pochopení
    Obchod JOLIS

    • Nekomunikuje,zboži za 10 dnu nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nevím o žádné
    • Dodání do 10dnů, po patnácti dnech mail, na který není žádna reakce

    Reakce obchodu jolis.cz

    Dobrý den,
    prosíme o upřesnění o jaký produkt se jedná na naši bezplatnou telefonní linku 774 180 228, aby mohlo dojít k jeho kontrole.
    děkujeme,

    obchod JOLIS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlost dodání
    • Koupila jsem ubrus, na kterém byl kaz. Ten jsem vyfotila a dotázala se obchodu, jestli mám ubrus poslat na výměnu, nebo jsou schopni mi za vadu poskytnout slevu (tu jsem preferovala). Ihned mi přišla odpověď, že mi poskytnou slevu, ale tím to bohužel skončilo. Peníze nepřišly a na e-maily přestal obchod reagovat. Přestože se jedná o pár korun, nebo možná právě proto, dobré jméno obchodu to určitě nedělá.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné

    inzerované zboží není možné dodat , není prý látka , komunikace žádná , zboží je zaplaceno a nedodáno .

    Reakce obchodu jolis.cz

    Dobrý den,
    prosíme o upřesnění o jaký produkt se jedná na naši bezplatnou telefonní linku 774 180 228, aby mohlo dojít k jeho kontrole.
    děkujeme,

    obchod JOLIS

    • dali vědět že moje obj. nebude až po8dnech

    nedoporučuji,nejdříve popletli obj.pak až napsali ,že zboži již nebudou vyrábět

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace a dlouha dodaci lhuta

    Nebrat

    Reakce obchodu jolis.cz

    Dobrý den acm,
    nerozumím Vašemu hodnosení Nedoporučuji -Nebrat a už vůbec nechápu, jak můžete napsat klady, zápory a že se Vám nikdo neozval, všechno zboží, u kterého uvádíme, že je skladem, máme skladem! Atypické rozměry - doba dodání od 3 do 7 dny a je uvedeno u každého výrobku! Doufáme, že budete i přes tyto komlikace spokojená aspoň se zbožím!

    S pozdravem Evženie Václavik, manažerka


    Kontakt:
    kamenná prodejna JOLIS
    Nuselska 24 Praha-Nusle
    Tel.:774180228
    e-mail: [email protected]

    • žádná reakce na moji objednávku

    naprostá nespolehlivost

    Reakce obchodu jolis.cz

    Dobrý den,
    V případě potřeby rychlého vyřešení požadavku můžete kontaktovat naši bezplatnou telefonickou zákaznickou linku na čísle 774 180 228
    prodejna: Nuselská 84/24, 140 00 Praha 4
    Otevírací doba: Po-Pá: 9 - 18h.
    So: 10 - 13h.
    S pozdravem Eduard , Jolis.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádné
    • Zaslané zboží neodpovídalo objednávce.
    • Špatná komunikace se zákazníkem.

    Na stránkách mají sice velikou nabídku zboží,
    ale obdržela jsem zboží, které jsem neobjednala. Zboží navíc páchne kouřem, jako by bylo šito v hospodě. Bohužel obchod na telefonáty a e-maily nereaguje. Obchod rozhodně nedoporučuji. Zažila jsem velké zklamání.

    Reakce obchodu jolis.cz

    Dobrý den, paní Rauscherová
    mrzí nás Vaše zklamání, ovšem vše lze jednoduše řešit vrácením, nebo výměnou zboží.
    V případě, že Vám zakoupené povlečení, či jakýkoli z produktů naší nabídky nevyhovuje, můžete jej vrátit, bez finančních ztrát, a to do 14 dnů od zakoupení. V případě, že nestihnete během této doby zboží vrátit, lze se vždy dohodnout na řešení. Naposledy jsme vyměňovali zboží po dvou měsích od zakoupení. Samozřejmě, vrácené zboží musí být nepoužité: v původním, kompletním obalu atd. Vše je uvedeno v našich obchodních podmínkách.
    V případě potřeby rychlého vyřešení požadavku můžete kontaktovat i naši bezplatnou telefonickou zákaznickou linku na čísle 774 180 228
    prodejna: Nuselská 84/24, 140 00 Praha 4
    Otevírací doba: Po-Pá: 9 - 18h.
    So: 10 - 13h.
    S pozdravem Eduard , Jolis.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Na webových stránkách bylo uvedeno, že sedáky budou se šňůrkami, ovšem nebyly. Navíc jsem předpokládala světlejší odstín modré a lehčí provedení, neboť sedák je určen k pokrytí židli s výpletem /Ton/.
    • Nakonec jsme se dohodli, že zboží vracet nebudu.
    • Zboží vůbec nepřišlo.

    První objednávka,zboží nedorazilo, na mail mi nikdo neodpověděl!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Bohužel zboží nedorazilo a ani nemohu získat informace o objednávce telefonicky!

    Reakce obchodu jolis.cz

    ZJIŠTĚNÍ STAVU OBJEDNÁVEK:
    tel. 774 180 228 )
    Otevírací doba: Po-Pá: 9 - 18h.
    So: 10 - 13h.
    volejte prosím, obchod jolis.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • komunikace se zákazníkem

    U požadovaného zboží měli uvedenou dodací lhůtu 4 dny. Když nebylo po uplynutí této doby zboží doručeno a ani nepřišla žádná zpráva, museli jsme se sami dotazovat e-mailem na důvod a bylo nám sděleno, že ho vlastně nemají vůbec skladem, takže jsme čekali skoro týden zbytečně a objednávku jsme pak zrušili. Následně jsme ho objednali u jiného e-shopu a přišlo nám hned do druhého dne...