• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • obchod nedal vedet jestli je poslali
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Při objednání není zboží na sklade

    Zboži je pěkně i vcelku cenově,tesila jsem se na botky ale bohužel nebyly

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neaktuální nabídka zboží, nabízí zboží, které nemají
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí něco, co za deklarované ceny nedodají, ztrácím čas, mohl jsem si objednat jinde.

    Již nikdy v tomto obchodě nic neobjednám

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na stránkách obchodu bylo u zboží uvedeno, že k dodání je za 10 dní po objednání u dodavatele. Tato informace byla neaktuální, protože po několika dnech přišla informace, že zboží již dodavatel nemá. Nebyla poskytnuta náhradní varianta zboží, ani možnost pozdější dodávky. Bez potvrzení byla objednávka stornována. Dokážu pochopit důvody, které k nedodání zboží vedly, ale kdybych takto jednal se zákazníky naší firmy, asi bych jí poslal brzo do kopru.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • - dobré ceny
    • - zajímavé zboží
    • - část objednaného zboží nedodali
    • - Když mi bylo oznámeno, že část zboží nebude dodána, zeptal jsem se na možnost stornování objednávky. Nebylo mi odpovězeno a zboží bylo za pár dní odesláno.
    • - při komunikaci (dá-li se to tak nazvat) se pod své maily nepodepisují
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI! Kupovala jsem pro dceru plavecké brýle Speedo Biofuse. Vzhledem k tomu, že se jednalo o dárek, rozbalili jsme až se zpožděním. Doporučuji všem HNED ZKONTROLOVAT, CO VÁM OBCHOD ODESLAL!!!! Mě toto bohužel nenapadlo, v krabičce jsme objevili úplně jiné brýle, navíc řádově mnohem levnější, než objednaný model /pochopitelně/. Kontaktovala jsem obchod s dotazem, jak tuto situaci řešit. Dostala jsem odpověď, že zboží berou od zahraničního dodavatele a před odesláním jej VŽDY kontrolují a že mám smůlu. Evidentnně NEKONTROLUJÍ NIC. Moje chyba, máme brýle, které jsem mohla koupit za pár korun a neutrácet za poštu...S příhlédnutím k tomu, že když zboží nevyzvednete /což se také může stát - klidně i vinou přepravce/, PLATÍTE JEŠTĚ SANKCI 400,-. :-))))) OPRAVDU POVEDENÝ OBCHOD.

    NIKDY VÍCE, naprosto neseriózní jednání..pro mě nepochopitelné...ale doba je taková.

    Reakce obchodu JIMIKASPORT

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor.

    Na podanou negativní recenzi musíme důrazně reagovat.

    Zákaznice zapomněla sdělit dosti důležitou a zásadní věc. Objednala si u nás dětské plavecké brýle a dětskou plaveckou čepici. Zboží obdržela 17.2.2016 a to že ji bylo dodáno jiné zboží nám napsala na email 10.4.2016. Téměř po 2 měsících přesněji po 53 dnech od převzetí zboží zjistila dodané jiné zboží???

    To je pro nás dosti nepochopitelné.Píše že si zboží rozbalila později, že se jednalo o dárek pro dceru, ale dítěti dávala dárek v zabaleném přepravním obalu? Brýle byly vloženy ve výsuvné originální krabičce, která nebyla nikterak zalepena a kdykoliv se na zboží mohla podívat, aniž by dárek (krabičku s brýlemi) poškodila.

    Nejsme si vědomi, že by bylo zasláno jiné zboží. Po 53 dnech od převzetí zboží již nelze bohužel vyjít vstříc.
    Každé zboží si má kupující po převzetí zkontrolovat, zda je zboží v pořádku, zda se zboží nepoškodilo během přepravy atd... . Pokud něco není v pořádku, má nás o tom včas informovat, abychom i my mohli podniknout další kroky s dodavatelem.

    Se zahraničním dodavatelem jsme taky vázáni smluvními podmínkami, které i my musíme dodržovat. Vzhledem k velkému časovému prodlení od převzetí zboží nám jakékoliv požadavky zahraniční dodavatel nebude akceptovat.

    Reakce na další informace:

    S příhlédnutím k tomu, že když zboží nevyzvednete /což se také může stát - klidně i vinou přepravce/, PLATÍTE JEŠTĚ SANKCI 400,-. :-)))))

    Paní se sankce vůbec netýkala, žádnou jsme po ní nežádali. Vůbec nechápeme, proč se o tom zmiňuje. Přepravní společnost PPL jí zásilku ba naopak doručovala 3x. První den změnila adresu, druhý den nebyla zastižena na jí požadované změněné adrese a až třetí den byla zásilka převzata.

    Na otázku v dotazníku Heuréky Dorazilo zboží v pořádku? napsala:: ne, bylo poškozené.

    Tuto informaci, že by jí přišlo zboží poškozené, jsme od ní v žádném případě neobdrželi.

    Každý ať si úsudek o recenzi udělá sám.

    JIMIKASPORT.

    • Svetr o který mně hlavně šlo,tak už nebyl na skladě a dostala jsem zbytek ojednávky,kterou bych jinak nedělala.

    Pokud je zboží nabízeno, mělo by být i na skladě. Kvalita zboží odpovídá slevněné ceně.Vysoké poštovné a balné - zalepený igelitový sáček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsme si objednala před 10 dny, druhý den provedla úhradu, přišlo mi potvrzení o přijetí platby. objednané zboží ovšem do dnešního dne nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávala jsem 3 trička, všechna dle popisu ze 100% bavlny. Dvě trička jsou dle popisu, jedno je ale ze směsového materiálu, mezi bočními rozparky není všita kontrastní vsadka jako u ostatních dvou, přední díl je také kratší. Složení materiálu je uvedeno i na obale - tak nevím - prodávající nekontroluje co odesílá, nebo spoléhá na to, že si zákazník nevšimne? Jsem tedy zklamaná, objednávala jsem více položek, mám je jako dárek a s dodacími lhůtami obchodu by se již výměna nestihla. Obchod jsem s problémem kontaktovala, odpověď mi ale žádná nepřišla. Takže já za sebe nedoporučuji, příště nakoupím jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouho čekám na objednávku. Zatím jestli mi nic nedorazí začátkem příštího týdne - zrůšim objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné

    Obchod rozhodně nedoporučuji. Nic jsem si u nich neobjednala, přesto po mě chtěli 400 za nevyzvednuté zboží!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velmi dobre ceny , prehled o celem trhu
    • prehlednost webu, neni jednoduchost, a hlavne jsou na webu produkty, ktere jiz nejsou pote dostupne a prodejne

    je to dobry napad myslenka, pekne ceny, prehlednost by mohla byt lepsi jednodussi, ale je opravdu hloupe davat moznost si objednat neco so uz neni kd odstani

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednal jsem si plavky a dorazily mi v jiné
    barvě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mail přišel ve stavu, kdy vypadá jak od nějakého podvodníka pouze s číslem účtu, žádná faktura. Tak jsem raději peníze neposlal (280 Kč). Za týden mi začali hrozit pokutami vyššími než částka koupě. Tak jsem jim řekl, že si zboží raději vezmu. Katastrofa. Bída. Podvodníci. Zavřít. Všechny.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    zakoupila jsem 3 mikiny,absolutni nespojenost, barva na prsou se neshoduje s barvou na rukavu ,hruza...o materialu ani nemluvim. Mohla jsem si koupit to same u vetnamcu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neaktuální údaje
    • Nabízí, co již není k dostání.

    Nenakoupila jsem, protože objednávka byla zrušena kvůli nedostupnosti zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Levná cena
    • Dlouhá dodací doba
    • Šílená komunikace s dodavatelem PPL
    • Na jedné botě odřené logo

    Spíše nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nepíše konkrétní rozměry oděvů (viz. mikina velmi široká a zároveň krátká) pro mohutný trpaslíky zboží OK