• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné výhody ochod nenabízí
    • Jak mě může Jeseshop žádat o hodnocení nákupu když se žádný neuskutečnil. Objednávku sice přijali, ale zboží žádné nedorazilo.

    Tento obchod nemohu doporučit, protože zboží vůbec nedorazilo a obchod dělá mrtvého brouka. Kdyby aspoň poslali e-mail, že zboží není na skladě, aby člověk zbytečně nečekal.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem s tím, že na Heurece i webu byla dostupnost do týdne. Po 10ti dnech jsem volal jak to vypadá s objednávkou a pán mi sdělil, že zboží bude naskladněno až příští měsíc.

    Reakce obchodu Jeseshop

    Dobrý den, omlouváme se za špatnou komunikaci, která byla způsobena předvánočním shonem, což nás samozřejmě neomlouvá, ale i my jsme lidé a chybička se občas vloudí. Přijměte tak naši omluvu. Váš Jeseshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Když jsem si objednával skener CanoScan LiDE 5600F u Jeseshop,tak jsem se domníval,že koupím nový přístroj v akční ceně.Když jsem balík rozdělal,tak jsem byl nemile zaskočen ošuntělou krabicí a na faktuře napsaným slovem "použitý".V nabídce na Heurece nebyla ani zmínka o tom,že se jedná o bazar a že je vlastně k prodeji jen jeden kus.Hned na druhý den nabídka z Heureky zmizela. I když skener na první pohled vypadá jako nový,má zkrácenou záruku na jeden rok.Protože jsem šel po nízké ceně,mohlo mě napadnout,že s těmito parametry je až podezřele nízká.O skener jsem zájem měl,tudíž ho vracet nebudu.Ale vzhledem k této nepříjemné zkušenosti nemůžu v žádném případě obchod v Jeseshop doporučit jiným zákazníkům

    Reakce obchodu Jeseshop

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.U produktu byla značka P, ve vysvětlivkách bylo upozornění, že produkt byl otevřen. Chápeme, že to mohlo být lehce přehlédnutelné, ale neosočujte nás prosím z toho, že jsme ho prodávali jako nový. Pokud se Vám nelíbila krabice, ve které byl skener zabalený, mohl jste nám vše zdokumentovat a poslat mailem, určitě bychom našli řešení. Některé zboží zasílá náš partner, takže bohužel balení neovlivníme. I tak děkujeme za Váš názor. Přejeme jen to nej v novém roce. Tým Jeseshop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádné
    • .čekám už dva týdny na zboží, komunikace nulová!

    Reakce obchodu Jeseshop

    Vážená paní, 23.7.2014 jste si objednala zboží, 29.7 jsem Vám psal email, že zboží je nedostupné a omluvíl jsem se Vám, že zboží už není dostupné a pokud na něj spěcháte ať si ho objednáte jinde. Kdyby jste četla maily nemusíte psát do recenzí komunikace nulová. Děkujeme. Jeseshop