• Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednal jsem si tři a dva z toho byly trošku "sypké". Nedrželi válečky v uložení a podobně. Něchtěli se otáčet, vypadávali a pod. špatné uložení.

    Reakce obchodu ivatofi

    Milý pane,
    zde máte hodnotit služby obchodu, nikoliv kvalitu výrobku. Zboží jste objednal ve středu 3.3 a v pátek 5.3 jste ho měl již doma. Z našeho pohledu tedy pochybení nevidíme. Po odeslání zboží Vás vždy emailem informujeme, že v případě nespokojenosti nás máte kontaktovat. Pokud se Vám výrobek z nějakého důvodu nelíbil či nefungoval dle vašich představ, mohl jste zboží vrátit ve 14-ti denní lhůtě a nebo zboží reklamovat. Nic z toho jste neudělal. Funkčnost a kvalitu zboží nelze před odesláním prověřovat, jelikož by se již jednalo o zboží použité. Z tohoto důvodů je uzákoněno vrácení zboží bez udání důvodu.
    S pozdravem ivatofi.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost a spolehlivost dodání
    • špatný popis produktu, popisovaný jiný materiál.

    místo popisovaných bočnic z polyesteru (látky) dorazily bočnice z PVC (igelitu).

    Reakce obchodu ivatofi

    Dobrý den,
    máte pravdu, u zboží byl chybně uvedený popis materiálu, za což se omlouváme. Je nám však líto, že jste nás ihned nekontaktovala, celou věc bychom vyřešili k oboustranné spokojenosti.
    S pozdravem ivatofi.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo v pořádku.
    • Předali má data Heurece i přes to, že jsem si jejich stránky našla vyhledáváním na Googlu a nedala jsem jim k tomu své svolení.
    • Slepě se ženou za kladný hodnocením a je jim úplně jedno soukromí svých zákazníků.
    • Zboží bylo trochu zaprášené v zavřené krabici.

    Jsem si jistá, že jsem zaškrtla "Nezasílat dotazník spokojenosti v rámci programu Ověřeno zákazníky" a i přes to byla má volba ignorována. Samozřejmě že se eshop snaží oblbnout zákazníky a jednou má volbu napsanou v pozitivním (zasílat) a jednou v negativním (nezasílat) smyslu. Tato praktika od eshopů už mě opravdu nebaví a proto si dávám o to větší pozor, co zaškrtávám. Hádám, že mi nakonec ještě začne chodit newsletter, ke kterému jsem se také nepřihlásila.

    Předávání dat a sledování mojí osoby již opravdu dosáhlo vrcholu ve chvíli, kdy mi ještě před odesláním tohoto formuláře přišla od majitelky eshopu velmi arogantní reakce na data, která zde vyplňuji. Paní majitelka si bez debat stojí za tím, že chyba je vždy v zákazníkovi a dostal přesně to, co chtěl a nemá si co stěžovat. Ať už je pravda jakákoli, tento přístup mi je značně nepříjemný a rozhodně doufám, že výrobek nebudu muset reklamovat, jelikož se opravdu netěším, až mi paní majitelka opět jednoznačně oznámí, že chyba je opět určitě na mé straně.

    Mimochodem jsem se podívala v tuto chvíli i na ostatní negativní hodnocení eshopu a paní majitelka si opravdu neláme hlavu s ochranou soukromí svých zákazníků a ledabyle si v reakcích na hodnocení zmiňuje jména a produkty, které si nakupují i přes to, že zákazník takovou informaci nezveřejnil. Takový přístup k zákazníkům a informacích o nich mi přijde opravdu neuvěřitelný.

    Reakce obchodu ivatofi

    Milá paní,
    dnes v dopoledních hodinách jsme obdrželi Váš email, kde jste uvedla, že jste s obchodem sice velmi spokojená, ale s důvodu předání dat Heuréce jsme si to celé zkazili. Na tento email jsme Vám slušně odpověděli, že chyba není na naší straně, ale na Vaší, protože jste v objednávce povolila předání kontaktu v rámci programu Ověřeno zákazníky a nepovolila předání kontaktu pouze službě Zboží.cz. Jako důkaz našeho tvrzení jsme Vám v příloze emailu zaslali z administrace jednotlivé kroky Vaší objednávky. Omluvu jsme nečekali, ale že na základě tohoto sdělení od Vás obdržíme tento negativní komentář, to nás opravdu překvapilo. Pokud by jste sama v objednávce Heuréku nepovolila, komentář by nedorazil. Ještě jednou uvádíme to, co jsme uvedli již dnes dopoledne. Celý proces vyplnění objednávky je zcela v kompetenci zákazníka, my ho ovlivnit neumíme a ani k tomu nemáme důvod. V pondělí se obrátíme na Heuréku, ať celou záležitost prošetří.

    S pozdravem ivatofi.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Není to tak úplně vina obchodu, i když obchod si snad může vybrat společnosti, které pro ně objednané zboží budou doručovat. Doporučuji Českou poštu vyloučit, zboží po 11 dnech od objednávky stále nedorazilo.

    Reakce obchodu ivatofi

    Milý pane,
    zboží jste objednal ve čtvrtek dopoledne, tedy po třech dnech dopravy zdarma na Heuréce. Následující den tj. 17.11 byl státní svátek a poté víkend. Je tedy logické, že zásilek bylo mnoho a Česká pošta nápor nezvládla. U nás si můžete vybrat Českou poštu nebo PPL. Sám jste si vybral poštu, nemůžete si tedy stěžovat. My za přepravce neručíme, jsou to soukromé nebo státní firmy. Z naší strany k pochybení nedošlo, proto tento komentář považujeme za nespravedlivý.
    S pozdravem ivatofi

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nízká cena.
    • Nekvalitní český návod. Musím se zbožím do nějakého kamenného obchodu, aby mi poradili.

    Reakce obchodu ivatofi

    Paní u nás zakoupila dámský holící strojek. Ke zboží je přiložen originální obrázkový, vícejazyčný návod a český překlad. Toto zboží se ovládá velice jednoduše, ale i přesto bychom rádi poradili. O problému se bohužel zase dozvídáme až z tohoto komentáře.

  • Objednala jsem si plachtu podle popisu a fotografie prý velmi odolného PVC a přišla úplně jiná, která vydrží z vlastní zkušenosti 1 sezónu.

    Reakce obchodu ivatofi

    Paní si objednala více věcí, vše dorazilo v pořádku, jen u plachty došlo k záměně a místo od firmy Intex obdržela plachtu od firmy Bestway. Za omyl se omlouváme, ale bohužel se ho dozvídáme až z tohoto komentáře. Kdyby nás paní po obdržení zboží kontaktovala, vše bychom uvedli na správnou míru.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • dobré ceny
    • mišmaš zboží
    • zavádějící obrázky zboží

    Dlouho jsem hledala na internetu věc, kterou jsem zakoupila zde. Dle ceny mi bylo jasné, že se asi nejedná o tentýž produkt, jako na jiných, značkových obchodech, ale obrázek mě stejně přesvědčoval, že by opravdu mohlo jít o to, co hledám a ne o levnější alternativu. Ve výsledku jsem byla zklamána, že o levnější alternativu šlo, což cena předpovídala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    TERRIBLE customer service. I emailed the company to inquire about my oven (it wasn't closing properly) and they never replied. When I called, I asked if anyone speaks English and they hung up on me. I had a Czech speaker nearby to help communicate, but when I called back (three times) they didn't answer. Finally, I called back on a different number and they answered. They were SO rude and unhelpful! Don't shop here!

    Reakce obchodu ivatofi

    Paní nakupující, cizinka žijící v České republice, si myslí, že všichni musíme umět anglicky. Její anglicky psaný email spadl do spamu, proto jsme na něj ihned neodpověděli. Po telefonu jsme ji řekli, že anglicky nemluvíme. Totéž jsme se snažili vysvětlit dětem, které nám jejím jménem později volali. Problém se zakoupeným zbožím jsme ji nakonec vyřešili, takže nechápeme tento negativ! Kdyby si paní pořádně přečetla návod, nemusela celou věc řešit a k této situaci by vůbec nedošlo.
    S pozdravem ivatofi

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednala jsem si zboží jako "balík na poštu". Dodací lhůta obchodu byla poměrně rychlá, chápu, že více než týdenní zpoždění není záležitostí obchodu, ale České pošty. Nicméně problémem pro mě bylo to, že byl balíček odeslán na jinou poštu než jsem psala v objednávce. A to je rozhodně něco, co by se dalo zlepšit.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo v poničené krabici, rozlámaný vnitřní polyesteren a při slíbené výměně mraky mých povinnosti (nafocovani, telefonáty, maily atd.

    Nebrat

    Reakce obchodu ivatofi

    Zákazník si u nás 7.10 zakoupil fritézu, která byla standardně zabalena do bublinové fólie a vložena ještě do další krabice, aby nedošlo k poškození. Tentýž den bylo zboží firmou PPL odesláno. Po převzetí nám kupující napsal email o poškození zásilky. Ihned jsme ho tedy kontaktovali a začali jsme celou věc řešit. Informovali jsme také firmu PPL, která měla zásilku vyzvednout a sepsat reklamační protokol. Z naší strany tedy nedošlo k žádnému pochybení. Tento zákazník si asi neuvědomuje, že nám firma PPL nepatří.