• Nedoporučuje obchod

    50 %

    • normalní obchod
    • Na nás "pokrouceniny" je to z ruky

    Reakce obchodu it.cz

    Vážený pane Spousto,
    Vaše bydliště na předměstí Hradce Králové je skutečně vzdáleno 4.0 km od naší kamenné provozovny pěší chůzí (9 minut autem). Mrzí mne pokud máte jakoukoli zdravotní indispozici. Pro pejskaře příjemná procházka, ale jinak je to samozřejmě štreka. Nabízíme volbu dodání zboží přímo na Vaší adresu přepravní službou a pokud nemáte koho pro zboží poslat, doporučuji příště vybrat tuto volbu. V dnešní době není neobvyklé, že expedujeme zboží přepravní službou zákazníkovi o dvě ulice vedle. A to i u objednávek za 38,- Kč jako v případě Vaší objednávky na 1 ks kabelu. Ten jsme Vám připravili k osobnímu odběru na vybrané provozovně na následující pracovní den. Nevím, jak bychom se v tomto případě mohli zlepšit. Vaše nedoporučení našeho obchodu považuji v tomto případě za velmi neférové.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod uvadi zbozi skladem, realne ho vsak nema.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Poplatek za platbu kartou na prodejně při vyzvednutí zboží mi připadá jako sprostý způsob, jak ze zákazníka vymámit více peněz...

    Reakce obchodu it.cz

    Vážený zákazníku.
    Opak je pravdou. Zahrnutí poplatku za platbu kartou do ceny zboží by bylo znevýhodněním zákazníků, kteří platí v hotovosti nebo předem bankovním převodem. Proto jsou všechny ceny o tyto zákazníkem vyvolané náklady očištěny. Poplatek za platbu kartou je nákladem příslušné banky nebo zprostředkovatele platby. Stejně tak dopravné je nákladem najaté přepravní společnosti, pokud má být zboží přepraveno k zákazníkovi. Každý zákazník má možnost volby platebních podmínek a může tak ovlivnit, jestli zprostředkovatelům plateb chce platit za pohodlí platbou kartou nebo nikoli. V průběhu nákupního procesu jsou zákazníci informováni o výši účtovaných nákladů třetích stran pro zvolený způsob platby či dopravy a mohou je svobodně zvolit podle svých preferencí.
    Transparentní zobrazení vyvolaných nákladům třetích stran a možnost volby je základním kamenem našeho etického kodexu férového obchodu.

    • Nevim
    • Objednávka nedorazila

    Nedoporucuji

  • Zboží jsem řádně objednal a uhradil fakturu, ale za tři dny obchod objednávku zrušil s tím, že zboží nemá. Peníze doposud nevrátil.

    Reakce obchodu it.cz

    Jednalo se o objednávku notebooku dne 24.12.2014, který nebyl skladem a výrobce bohužel už dodání dalších kusů nepotvrdil. Zákazníkovi jsme nabídli jiný model, ale nabídky se rozhodl nevyužít. Platba přišla na náš účet dne 30.12.2014, tj. na výpise z banky dne 31.12.2014. Peníze byly zákazníkovi promptně poukázány hned následující pracovní den, tj. 2.1.2015. Zákazník potvrdil přijetí peněz dne 5.1.2015. Negativní recenze z 3.1.2015 nás velice mrzí, ale chápu, že v rámci Vánočních svátků mohl zákazník nabýt dojmu, že vrácení trvá dlouho. Z naší strany však nebylo vrácení pozdrženo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • šíře sortimentu
    • u některých výrobků dlouhé dodací lhůty a nepřesnost informací o dodávce

    Reakce obchodu it.cz

    Jedná se u zakázkovou výrobu high-end mobilní pracovní stanice Dell. Jsme přímý partner firmy Dell kategorie Preferred a naše objednávka je směřována přímo na zastoupení Dell Česká republika bez prostředníků, jako je tomu u drtivé většiny ostatních firem. Notebook je nově vyroben přesně podle objednávky zákazníka a dostane se k němu nejpřímější a nejrychlejší možnou cestou přímo z výrobního závodu. Minimalizujeme tak možnost poškození nebo záměny zboží při přepravě a překládce. Notebook je již vyroben a je na cestě k zákazníkovi. Se zákazníkem projednáno a vysvětleno.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Pokud slíbíte dodání v úterý a potvrdíte telefonicky, očekávám zboží v úterý a ne ve středu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • neinformovanost o zboží

    Vysílačky nemají to co jsem potřeboval a to připojení k náhlavní soupravě i když mě bylo řečeno že náhlavní souprava bude dořešena po dodání zboží následovně ale bohužel není co k řešení když to tyto vysílačky v parametrech nemají proto jsou vodotěsné ale i to neomlouvá obchodníka když mě uvedl v omyl že náhlavní soupravu dořešíme následovně s toho plyne že tato možnost je proto jsme tyto vysílačky zakoupili a to hned dvě balení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nabízí zboží, které neodpovídá anglickému popisu produktu
    • nepřehledný E-shop
    • "rychlost" vyřízení

    V tomto E-shopu jsem pořizoval Microtik router, který potřebuji k práci. Popis produktu byl v angličtině a bylo u něj jasně napsané, že obsahuje USB a konektor na externí anténu (this products also contains USB port and connector for external antena). Router mě dorazil, ale ani jedno rozhraní neměl. Zboží jsem tedy vracel, protože mě ze strany e-shopu bylo sděleno, že takový router nemají a za dané peníze nejsou schopni dodat, přestože ho měli v nabídce. Byl jsem ochoten vložit kladné hodnocení v případě rychlého vyřízení (do týdne). Nicméně je to již měsíc v řešení a stále nemám vrácené peníze na účtě. Volal jsem tam asi 4x a neustále dostávám k uchu nějakého vysmátého blbečka, který mě naprosto s klidným hlasem opět sdělí, že je všechno úplně v pohodě a je to v řešení. Vždyť jde přece jen o moje peníze to už počká .... Jiné E-shopy jsou schopny vyřídit takovou záležitost nejpozději do týdne. Tohle je ale typický příklad obchodu, kterého zajímají hlavně vlastní zisk na úkor všeho ostatního.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Zádný obchodní zástupce ne reagoval ne důvod zrušeny objednávka

    Nevím

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prohlídka snad reálných kabelů s konektory.
    • Má dvě velké slabiny.
    • 1. doba dodání
    • 2. doba dodání je strašná, že jsem to musel zdůraznit po druhé.

    Kdyby bylo napsáno, že zboží nebude po 10 dnech doma, tak bych tu nikdy neobjednal. nazdar.

    Reakce obchodu it.cz

    Zpětná vazba od zákazníků je pro nás důležitá. Vaše negativní recenze není férová. Produkt v ceně 100,-Kč nebyl v okamžiku objednání skladem v ČR, o čemž jste byl informován. Zboží tedy bylo standardním způsobem pro Vás objednáno. Po prověření způsobu vyřízení objednávky jsem neshledal na naší straně pochybení. Slušný zákazník se zeptá na dodací lhůtu a případně objednávku stornuje. Ve vašem případě jste nám bez předchozí komunikace napsal negativní recenzi a poslal emailem toto: "Stále nic. 23dní. To jsem si ten kabel mohl objednat z číny za 60kč i s poštovným a už bych ho měl doma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doufám že brzo zkrachujete."
    Rád bych ujistil stávající i potenciální zákazníky, že jsme na trhu přes 20 let, krachovat se nechystáme a naopak plánujeme další zlepšení a rozšíření nabídky zboží a služeb. Jednatel společnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nabízí produkty, které již nemá
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nevím.
    • Nemají aktualizovaný seznam zboží, který nabízí na svých stránkách - klamání zákazníka!!!

    Obchod mě zklamal, nebyli schopni dodat co na svých strákách nabízí. Toto v dnešní době považuji za veliký problém. Na druhou stranu se mi snažili najít jinou vhodnou alternativu za mnou požadované zboží, ale těžko něco objednat po telefonu, když si člověk nemůže ověřit parametry nabízeného zboží - proto jsem raději celou objednávku zrušil. Závěrem bych řekl, že můj názor na obchod je neutrální.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • goods presence
    • english speaking salesman
    • the store is close to me
    • price, alza.cz proposes a bit lower prices
    • absence of the english version of the website

    I and my friends always buy in alza.cz, but this time it had no printer I wanted in its stores, so I chose the store that is close to the place I live

    Reakce obchodu it.cz

    Dear Dmitry,
    thank You very much for Your review. We really appreciate that you compare us with the number one eshop on czech market. Especially if we got 5 stars :) If You feel that the difference between prices is disagreable for You, just tell us and we will do the best to lower it. Try to look at Google translated version of IT.cz:

    http://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fit.cz%2F

    Best regards the team of IT.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobré ceny
    • Špatně propracovaný systém komunikace se zákazníky a pravděpodobně i v jejich firmě, také nemáte možnost sledovat zásilku.

    Nakupoval, nebo jsem se snažil nakupovat, musím zdůraznit, že v předvánočním období, kdy jsou obchody,vytížené. Tento obchod, dle mé zkušenosti absolutně nezvládá řešit svou situaci ku spokojenosti zákazníka.Zkusil jsem to dvakrát po sobě a výsledek vždy stejný. Nemám zkušenost jak je to v jiném období, ale pokud si tento obchod výrazně nevylepší svůj management, tak už to zkoušet nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nabízí zboží,,které není schopný zajistit

    vlastně nemůžu posoudit,,když nedošlo k nákupu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    To, že vystavuje zboží které ve skutečnosti vůbec neprodává mi přijde velmi neseriózní. Chápu, že se mohla stát chyba, ale čekal bych že po stornu mé objednávky (z jejich strany) že zboží smažou z nábídky - ale tak se nestalo.

    Reakce obchodu it.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Nabídka našich produktů vychází z každodenně aktualizovaných ceníků výrobců a dovozců. Před potvrzením objednávky ještě online kontrolujeme, zda bude možné zboží dodat. Může dojít k situaci, že se zboží mezitím doprodalo. V takovém případě je zákazníkovi obratem odeslán email s vysvětlením a omluvou. Produkt je také obratem deaktivován, což znamená, že jej sice můžete vidět, ale není možné jej objednat. Viz Vámi objednaný produkt: http://www.it.cz/414854-sunnysoft-kolebka-sc-usb-cradle-htc-desire-hd-nabijecka/

    S pozdravem http://www.it.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nic vyjímečného tento obchod nenabízí
    • špatná komunikace, levá ruka neví, co dělá pravá ruka

    je to nadlouho, pokud chci zboží hned, příště objednám v Alze.

    Reakce obchodu it.cz

    Dobrý den,
    Děkujeme za vaši recenzi. Mrzí nás, že jste nebyl spokojen. Můžete prosím napsat číslo Vaší objednávky, abychom zjistili, kde nastala chyba a co bychom mohli zlepšit?

    Děkuji

    S pozdravem http://www.it.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • že nabízí zboží, které už v nabídce není!

    Reakce obchodu it.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že jste nebyl/a spokojen/a. Nabídka našich produktů vychází z každodenně aktualizovaných ceníků výrobců a dovozců. Před potvrzením objednávky ještě online kontrolujeme, zda bude možné zboží dodat. Může dojít k situaci, že se zboží mezitím doprodalo. V takovém případě je zákazníkovi obratem odeslán email s vysvětlením a omluvou.

    S pozdravem http://www.it.cz