Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Bohužel jsem pred nakupem neshledla vsechny recenze, objednane zbozi zaplatila predem a bohuzel firma ma nedostupne telefonni cislo a na mail nereaguje...Pokud budete objednavat, tak jen na dobirku, usetrite si spoustu nervu, jesli jste nenaletli podvodnikum..

    Kvuli nekomunikci firmu rozhodne NEDOPORUCUJI!!!

    Reakce obchodu Isimax

    Dobrý den, Vážená paní.....(pane Groer), Vaší platbu jsme přijali v úterý 9.2., komentář udělen 10.2., firma na e-mail reaguje, odpověd ohledně data dodání odeslána na Váš e-mail 10.2. 11:22. již bez reakce. Bohužel pokud obchodník neodpoví obratem je velmi snadné takto reagovat. Pokud objednáte zboží kde je uvedena expedice tři dny, pak bohužel druhý den po obdržení platby nemůže dorazit. Co se týče platby převodem, tu jste si zvolili sami, nabízíme i dobírku....

    S pozdravem Isimax.cz

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Obchod nabízí hodně levné zboží, materiál je dobrý, ale jednotlivé části postele do sebe přesně nepasovaly, chtělo to hodně síly je správně nasměrovat.

    Koupili jsme kovovou postel Remia, bohužel skládanka, která nám přišla do sebe úplně nepasovala. Díry v nohách nebyly navrtané přesně tak, aby do nich pasovalo čelo postele, některé tyče byly delší, než by asi měly být. Ale při troše vůle a roztahování to do sebe zapadlo, takže postel vracet nebudeme, nicméně by bylo dobré, kdyby si to obchod lépe ohlídal.
    Dobré je, že balení obsahuje několik šroubků, matek a podložek pod nohy navíc (nebo balič neumí počítat :-D ).

  • 10 %

    • nič
    • Súhlasím s negatívnymi skúsenosťami zákazníkov. Som zo Slovenska a tento e-shop nebol schopný odpovedať na môj mail v priebehu troch dní... Objednávku stornujem, resp. nepreberiem tovar.

    neobjednávať

  • 10 %

    • Objednala jsem si kufr s nářadím pro manžela k narozeninám. Prosila jsem v objednávce o info, kdyby mělo dodání trvat déle než týden. Přišly mi instrukce k platbě předem, kterou jsem uhradila. Zboží bylo podle jejich potvrzení skladem a nyní nemám ani peníze ani zboží a na e-mail s dotazem nikdo nereaguje!!!???

    Teď mám obavy, jestli mi vůbec zboží dorazí a neokradou mě.

    Reakce obchodu Isimax

    Dobrý den paní Kudlová, již dle e-mailu, nevíme kam jste psala ale první dotaz nám dorazil 22.01. (tedy jeden den po udělení tohoto hodnocení). Odpovězeno obratem, že expedujeme během 1 - 3 dní. Dále bez reakce z Vaší strany. Objednáno 15.01. v pátek, platba přijata v úterý 19.01., zboží expedováno během 3 dní jak je uvedeno. Pokud by jste zvolila platbu dobírkou, měla by jste zboží dříve. Bohužel neadekvátní hodnocení s 10% kdy hodnotíte 2 dny po obdržení platby z Vaší strany. Nicméně zboží máte doma tak snad je již vše v pořádku.

    S přáním hezkého dne Isimax.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • neobdržela jsem doklad o koupi, na žádost o zaslání faktury nikdo nereaguje

    Reakce obchodu Isimax

    Dobrý den, jak jsem Vám již psala, první Vaše žádost o vystavení dokladu přišla společně s tímto hodnocením, není tedy pravda, že na žádost o vydání dokladu (natož na s.r.o.) nereagujeme, zasíláme vždy obratem.

    Andrea - Isimax.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží jsem objednával v době svátků a dorazilo včas a v pořádku.
    • Kvalita zboží a velmi dobrá cena.

    S obchodem jsem velmi spokojen a vřele ho doporučím ostatním !

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Levné ceny, rychlost

    Jsme maximálně spokojeni s tímto obchodem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přijatelná cena
    • Misky kt byly ke kleci dorazily rozbité. Nemyslím si ze je to chyba eshopu.
    • Dvířka klece nejsou otevírací jak uváděl obrázek ale vysouvací. Není na škodu.

    Spokojenost a informace o kleci jsem rozšířila dál a myslím si, že si ju objednalo více lidí.

    Doporučuji ;)

  • Doporučuje obchod

    70 %

    všechno bylo dobré,až na to,že na zásilce která je ze skla nebylo na balíku křehké.A doba dodání byla trochu delší,ale před svátkama asi normální stav.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobré ceny
    • přesto,že jsem zaplatil zboží dopředu,doteď nemám ani objednané zboží,ani peníze!

    Rozhodně se tomuto obchodu vyhněte!!!!

    Reakce obchodu Isimax

    Dobrý den pane Dvořák, platbu jsme od Vás přijali v pondělí 14.12. za skleněné posuvné dveře kde je expedice jeden týden (je to tak uvedeno u všech dveří) a dnes je středa 16.12.. Vaše objednávka se samozřejmě zpracovává a bude expedována co nejrychleji. Je třeba vzít v potaz, že velké a těžké dveře se expedují jinou dopravou než-li klaické zásilky. Děkuji za pochopení.

    S pozdravem Isimax.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží zaplaceno v předplatbě, dosud nedorazilo, i když je údajně skladem, bez omluvy, reakce až na mail, že ho pošlou, na webových stránkách firmy jsou jenom email. kontakty, nikoliv telefon, to situaci zbytečně zhoršuje.

    Neplaťte předplatbou, i když v předplatbě slibují zdarma dovoz.

    Reakce obchodu Isimax

    Dobrý den pane Pavle, mrzí nás, že to takto vnímáte, i přesto, že jsme Vám vysvětlili situaci obratem po Vašem dotazu, že došlo ke zpoždění s objednávkou. Za toto zpoždění se omouváme. Platba předem na toto nemá absolutně žádný vliv, v případě, že je zboží aktuálně doprodáno, vždy se dohodneme se zákazníkem na alternativě, případně platbu převodem obratem vrátíme (o což jste ale v tomto případě nezažádal). U zboží status skladem ovšem neuvádíme a bohužel nyní před Vánoci kdy je zvýšená poptávka se bohužel nějaké zboží dočasně doprodá. A ještě dodáme k tomu, že slibujeme dovoz zdarma - neslibujeme ale plníme. V případě úhrady bankovním převodem, který je dnes po celém světě téměř normální máte u nás vždy dopravu zcela zdarma. Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne Isima.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Po přečtení recenzí jsem volila doručení na dobírku a postel mi byla doručena bez problému, poměrně rychle.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné!
    • Kvalita zabaleni zboži a nasledne poškozeni zboží, za tu namahu a starosti nam ale reklamace při koupi postele, kterou sme akutně potřebovali nestala, použiti nevadí ale zpusob zabalení a nasledne poškozeni zboži otřesné, kovove trubky postele mezi sebou nijak nevystlany- odřene, promačkle a škaredé. Krabice protrhaná a na krabici jméno jineho zakaznika ktery zboži vracel, takže zboži z dalši ruky co nevime kolikrat procestovalo republiku. Hruza!

    Naprosto nedoporučujeme, nyni je naše stižnost v čekaci lhutě u prodejce.

    Reakce obchodu Isimax

    Dobrý den pane Satola (paní Satolová ?), mrzí nás Váš komentář protože jsme se s Vámi obratem domluvili před 2 dny na refundaci za poničené zboží dopravcem načež jste nám ochotně děkovala za vyřízení problému. Pak ale nechápeme Vaše hodnocení, které se absolutně neslučuje s naší komunikací a adekvátní by bylo tak pouze v případě nezaslání refundace....Již podruhé Vám sděluji, že v žádném případě nezasíláme použité zboží, může se ale stát, že se odešle zboží z nevyzvednutých dobírek, takové zboží je nové, nepoužité, nedodané a plně funknčí, bohužel, že pošta na krabice píše na vrácení naše jména, to bohužel neovlivníme ale u kartonů objemného zboží to nebývá problém. I přes nabízenou 30% slevu tento komentář.

    S pozdravem Isimax.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dodací lhůta,špatná komunikace

    Reakce obchodu Isimax

    Dobrý den paní Prochásková, velmi se omlouváme za menší prodlení s dodávkou bio krbu Hark Fuego 10. Dodání je závislé i na přijaté úhradě za zboží pokud platíte převodem. Zásilka bude k Vám dodána každým dnem a věříme, že budete s tímto kvalitním krbíkem maximálně spokojena :) Děkujeme.

    S pozdravem Isimax.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    obchod jenom doporučuji, okamžité dodání zboží, byla jsem mile překvapena.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přehlednost a rychlost

    Reakce obchodu Isimax

    Dobrý den, velice děkujeme za hezkou zpětnou vazbu.

    S přáním hezkého dne, Andrea - Isimax.cz

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Podstatně levnější zboží než v jiných obchodech. Očekávala jsem, že v tom bude háček a úplně jsem se nemýlila. Ohrádku jsme museli na jednom místě slepit a některé tyčky jsou trochu prohnuté, jako by stála ve vlhku. Funkčnosti to ale nebrání a za tu cenu to jde. Nebudeme nic vracet ani reklamovat.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Předhlednost, komunikace se zákazníkem
    • - V mém případě nedodržený termín odeslání (o jeden den což není žádná hrůza, pokud na zboží nečekáte)
    • - dodání Českou poštou, která má na všechno spoustu času. Do této chvíle ještě nemám zboží doma.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Skvělou komunikaci pres email.
  • 40 %

    • poštovné zdarma
    • cena
    • tragická komunikace, telefony neberou
    • kvalita dodaného výrobku

    Přítelkyně v tomto obchodě objednala Bio krb Carlo Milano, kdy jsme bio krb zaplatili "bohužel" předem. Po více než týdnu Bio krb přišel, přičemž jako omluvu obchod přidal sadu "dekoračních" kamenů, které moc jako dekorace neposlouží. To vše však bylo po několika bezpředmětných telefonátech, které nikdo nezvedl a po napsání několika zpráv. Pokud se skutečně jedná o značku Carlo Milano (je to tam napsáno, ačkoliv je nápis u konce rozmazán), kvalita zpracování nás velice zklamala, kdy při pohledu zblízka jsou na povrchu tělesa hořáku vidět promáčkliny a skleněné tělo je v jednom rohu odřené. Přijde mi to jak kdyby se jednalo o druhou jakost Bio krbu. Samozřejmě prodávanou jako prvojakostní. Nicméně Bio krb funguje jak má a doufám, že i bude. Reklamace by totiž mohla být nad naše síly. Bohužel spoustu negativních recenzí jsme si přečetli až po zaplacení... My už zde nakupovat nikdy nebudeme.

    Reakce obchodu Isimax

    Dobrý den pane Michale, mrzí nás, že nejste tak úplně spokojen, pokud je krb poškozen, neváhejte se na nás obrátit a rádi Vám jej vyměníme, toto se bohužel nedá nikdy vyloučit. Za komplikace se Vám omlouváme.

    S přáním krásného dne Andrea - Isimax.cz