• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Odjednal jsem zboží - baterii do modilu Nokia 3310, které bylo uváděno jako skladem. Násladně přišel pokun k zaplacení s platebními údaji.
    • Po zapalcení zboží mi přišel mail s tím, že zboží nemají, jestli prý chci neorigináln baterku nebo jestli si počkám. tak jsem napsal, že když dostanu příkaz k platbě tak očekávám, že zboží mají a že ho také okamžitě pošlou.
    • Tak jsem požádal o okamžité vrácení zboží, když nabízejí něco co nemají.
    • Přišel mi mail od arogantního vedoucího (majitele) s tím, že jsem neměl platit a nechat si to poslat na dobírku, a že by posleli až to odstanou.

    Tam již nikdy nic. Naprosto arogantní vedoucí (majitel)

    Reakce obchodu intuit mobil

    Ani jsme nečekali jinou recenzi. Zákazník objednal baterii s platbou předem, u které bylo posledních pár kusů a pokryly je předchozí nevyřízené objednávky. Dostal potvrzení o stavu objednávky s informacemi, že baterie se aktuálně vyprodala s nabídkou skladové alternativy nebo zájmu čekání na naskladněni. Reakce zákazníka byla širší a kromě několika nepříliš hezkých poznámek obsahovala i požadavek "Okamžitě vraťte peníze" zakončená "PS: pro mě jste... víte co." Peníze jsme dle požadavku okamžitě zaslali zpět a v odpovědi zakončili ve stejném stylu "PS: Vy jste pro nás to samé..." Což je tedy ta zmiňovaná arogance (zákazník asi ve svém "PS" zřejmě tedy nemyslel kompliment).
    I podle stylu psaní výše a hodnocení jsme rádi, že se objednávku nepodařilo uspokojit a doufáme, že zákazník splní "tam již nikdy nic".