• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchodník nekomunikoval,
    • Nezvedal telefonní hovor
    • Objednávku jsem zrušil

    Obchodník nekomunikoval,
    Objednávka byla zrušena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují se zákazníky

    Zboží nedostali a k zjištění stavu objednávky jsem jim musel volat. Z důvodu inventury objednávka po dohodě zrušena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zrušení objednávky obchodem po zaplacení zboží tzn., že obchod nabízí zboží, které nemá skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplacené zboží ještě nepřišlo a nikdo z obchodu se zatím neozval, jestli zboží pošlou nebo co se děje.

    Reakce obchodu interierhome.cz

    Dobrý den,
    objednávku jste provedla 21.12.2017 s platbou převodem - připsaná v pátek 22.12.2017! Jak je uvedeno - do ted, na našich stránkách, objednávky uskutečněné po 20.12.2017 budou vyřizovány postupně od 2.1.2018. Vaše objenávka byla vyřízena 3.1.2018. Proto absolutně nechápeme Vaši negativní reakci.
    Z Naší strany nedošlo k žádnému pochybení.

    S pozdravem,
    Team www.interierhome.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od 4.11. mam podsedak objednany a zaplaceny, do dnesniho dne 15.12. mi neprisla zadna zprava, ani podsedak. Do obchodu se nekolik dni dovolavam marne.

    Reakce obchodu interierhome.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka je na zboží, u kterého byl uvedený termin naskladnění 3 týden v prosinci. Tato informace byla uvedená na webu a i zvýrazněná v popisu produktu.
    Zboží je již skladem a dle přesně uvedeného data objednávku expedujeme. Mrzí nás Vaše nespokojenost, ale na naší straně nedošlo k žádnému pochybení.

    S pozdravem Team www.interierhome.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mělo být naskladněno do 7 dnů. Nebylo. Objednávku jsem zrušila.

    Reakce obchodu interierhome.cz

    Dobrý den, objednávka nebyla ke dnešnímu dni převodem uhrazena, nemohla být ani vyřízena. Na Vaše dotazy jsme Vám odeslali odpovědi. Každopádně děkujeme za vaše hodnocení a budeme z něj čerpat, jak dále zefektivňovat naše služby.

    S pozdravem Team www.interierhome.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před deseti dny jsem si objednala zboží a do dnešního dne se mi ani neozvali, doufám, ze se do Vánoc ozvou, jelikož to mám jako dárek.

    Reakce obchodu interierhome.cz

    Dobrý den, Vaše objednávka bude vyřízena dnes. Omlouváme se za komplikace. Pozdržel se nám termín naskladnění výrobku.
    S pozdravem
    Team www.interierhome.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Osobní odběr v ČB nedoporučuji,musite se tel.domluvit a pán telefon pak nebere a ve smluveny čas není na místě
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dostal jsem poškozený výrobek.

    Reakce obchodu interierhome.cz

    Dobrý den,

    pokud jste s výrobkem nespokojen/á, máte možnost zboží reklamovat. Do dnešního dne nebyla u Vaší objednávky zaregistrována žádná reklamace, ani jiný požadavek týkající se zakoupeného zboží.
    V případě dotazů se obraťte na náš zákaznický servis, rádi se Vám budeme věnovat.

    Team www.interierhome.cz

  • Zboží dorazilo ale foliovnik vydržel pouze jeden
    den nekvalitní vyhozené peníze již nikdy si u Vás neobjednam

    Reakce obchodu interierhome.cz

    Dobrý den,

    pokud jste s výrobkem nespokojen/á, máte možnost zboží reklamovat. Do dnešního dne nebyla u Vaší objednávky zaregistrována žádná reklamace, ani jiný požadavek týkající se zakoupeného zboží.
    V případě dotazů se obraťte na náš zákaznický servis, rádi se Vám budeme věnovat.

    Team www.interierhome.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží dostanete rozbalené a poškozené viz Dveřní síť proti hmyzu 220 x 110. Zboží je k nepoužití.Stoji ovšem tolik, že se tím dále nechci zabývat.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Bezpředmětné
    • Bezpředmětné, již zde nakupovat nebudu.

    Zaplaceno a nedodáno.

    Reakce obchodu interierhome.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace u Vaší objednávky.
    O momentální nedostupnosti výrobku jste byl informován a dle Vašeho písemného vyjádření jste požadoval dodat zboží po jeho naskladnění (cca 14 dní). Nicméně děkujeme, že jste investoval čas do napsání této recenze, na základě zpětné vazby se snažíme zlepšovat naše služby.

    S pozdravem Team www.interierhome.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží bylo nekvalitní

    Proti obchodu jako takovému v zásadě nic nemám, ale prodává nekvalitní zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí to co není schopný dodat

    opatrnost při nákupu

    Reakce obchodu interierhome.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Objednal jste zboží u kterého bylo uvedený status "dostupnost na dotaz". Následující pracovní den jste byl emailem informován, že zboží není skladem a objednávku není možné v termínu expedovat.

    S pozdravem

    Team www.interierhome.cz

  • Objednané zboží - 2 solární sprchy stále nemám.