• cena
    • Nabízené zboží prostě nemají..

    palec dolů...

    Reakce obchodu Instoll spol. s.r.o.

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nespokojenost, ale u zboží byla uvedena dostupnost zboží "Na dotaz" a ne "Skladem". Nevím tedy proč dáváte zápornou recenzi z důvodu, že zboží nemáme skladem, když to nikdo netvrdil. Zboží s dostupností "Na dotaz" je většinou zboží nečím atypické (např. výprodeje posledních kusů, neobvyklé zboží, zboží s delší dodací lhůtou).
    Bohužel prodejce nemá žádnou možnost se zde na Heurece bránit proti lidem s nesmyslnými recenzemi, může pouze reagovat, ale hodnocení zůstává.

    • Neochota! Naskôr mi odmietli doviezť tovar na Slovensko, pričom som bol ochotný zaplatiť vopred a prípadne aj Kč, včetne dopravy. Následne keď som navrhol že si poňho prídem osobne, tak odpoveď bola že ho aj tak nemejú na sklade, nech skúsim inde...

    Reakce obchodu Instoll spol. s.r.o.

    Dobrý den, je nám líto, že jste nespokojen ale:
    1.) Souhlasil jste s obchodními podmínkami, kde je uvedeno, že zboží na Slovensko nezasíláme.
    2.) Na eshopu jsme měli uvedeno u zboží, že skladem NENÍ - nechápu tedy stížnost, že jsme zboží "opravdu neměli".
    3.) Co se týče ochoty, poskytl jsem Vám seznam všech prodejců na Slovensku, kteří zboží od daného dodavatele prodávají a kontaktoval dodavatele, kdy by bylo možné náhradní díl, který jste objednával dodat - kdy by jej mohli obdržet obchodníci na Slovensku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nechápu proč obchod nenapíše, že má skladem pouze 1,3 m2 dlažby?!

    Reakce obchodu Instoll spol. s.r.o.

    Dobrý den, omlouváme se, ale náš systém neumožňuje zobrazovat skladové zásoby vyčíslené na množství. Rozlišuje pouze, zda je zboží skladem, či nikoliv.

    Osobně jsem Vás informoval 12 minut po vytvoření objednávky s tím, že již bohužel tolik dlažby, aby to pokrylo Vaši objednávku nemáme. A jak je uvedeno u zboží, jedná se o doprodej, který je k dispozici pouze do vyprodání skladových zásob.