Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Nemožnost zvolit jiného dopravce než Českou poštu,což je naprostá katastrofa.Zboží převzali 30.11.a dodnes je někde na skladě a nic se neděje.To ještě za zaplacenou dopravu budu nahánět poštu aby to vůbec dovezli.Cirkovský.

    Reakce obchodu Inpap

    Dobrý den,
    kolegové expedovali zboží z našeho skladu obratem. Obraťte se prosím na kolegyně z našeho Oddělení péče o zákazníky, které rády pomohou. Aktivně řešíme zasmluvnění dalších dopravců pro nadrozměrné zásilky, pro běžné zásilky můžete již nyní zvolit Českou poštu či GLS.

    Tým INPAP

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží odešlou na jinou adresu než si objednáte.

    Objednal jsem si balík Poštou DR (přímo na mou adresu). Balík odeslali Poštou, ale na adresu Pošty.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    K odeslání využívá českou poštu, což znamená, že objednávka asi nikdy nedorazí.
    Díky moc :)

    Reakce obchodu Inpap

    Dobrý den,
    nadrozměrné zásilky po krachu společnosti 123 kurýr v tuto chvíli doručuje jen Česká pošta a nebo je možné je zaslat paletě za příplatek. Řešíme aktivně další dopravce.

    Tým INPAP

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zobrazuje se pouze cena bez DPH, přestože nejsem velkoodběratel.

    Celkovou cenu se bez kalkulačky nedozvím, až při naběhnutí platební brány konečně vidím finální cenu. O transparentnosti nemůže být ani řeč.
    Opravdu je takový probém ceny bez DPH zobrazovat přihlášeným velkoodběratelm na základě nastavení jejich uživatelského účtu? Asi programátor kouří dobrej matroš...

    Reakce obchodu Inpap

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Chceme nabídnout zákazníkům příjemnou práci s e-shopem, proto jsme spustili e-shop nový - www.obalnet.cz kam bude inpap.cz přesměrován začátkem příštího roku.
    Pokud máte zájem prosím kontaktujte nás a vytvoříme účet, kde uvidíte objednávky z inpap.cz.

    Můžete si vybrat ceny s DPH/bez DPH, sbírat věrnostní body, vidíte aktuální skladovou dostupnost...a mnoho dalších novinek.

    Za tým INPAP PLUS s.r.o.
    Zuzana

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • dlouhá dodací doba

    Zboží jsem objednal a zaplati 14.11.2022 přišlo až 23.11.2022. a to až po mé urgenci. Musel jsem jim říci že již mají dávno platbu na účtu aby to zjistili. no stane se. Kdybych se neozval zřejmě nemám zboží doteď. Ale co mě štvalo že jsem mezitím musel obalový materiál objednat ještě někde jinde, ten přišel do druhého dne, abych měl vůbec do čeho zabalit zboží zákazníkům. Tady si asi zákazníků moc neváží, asi jich mají dost. při dnešní konkurenci ,no tak snad nepřijde bída na kozáky. Objednám tu klidně znova když mi malinkou slevičkou na další nákup vykompenzují mé starosti které mi kvůli nim vznikly, neztratí zákazníka. Ceny mají dobré, jen ta dodací lhůta ale když s tím člověk bude na příště počítat :)

    Reakce obchodu Inpap

    Dobrý den,

    děkujeme za objednávku i za zpětnou vazbu. Ke zpomalení expedice došlo v souvislosti s hackerskými útoky na poskytovatele našeho softwarového řešení pro párování plateb.
    Za komplikace se omlouváme. Našich zákazníků si velmi vážíme a i naše předchozí recenze na heuréce to dokazují.
    Se slevičkou se Vám ozveme do e-mailu, neradi bychom Vás ztratili. Běžně jsou naše dodací lhůty kratší, jednalo se o mimořádnou situaci.

    S pozdravem a přáním krásného dne

    Tým INPAP

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Obchod chce ohodnotit, ale zásilku jsem ještě nedostal, tak tedy hodnotím.
    Objednal jsem 13 nebo 14.11 zaplatil ihned a zásilku nemám dnes je 22.11.2023 co více dodat. Myslel sem že se hodnotí až po tom co zboží dorazí, zkontroluje se obsah a tak. Zatím má peníze obchod, kladnou recenzi chtějí taky, ale já nemám nic ani peníze ani zboží. Nepochybuji že dorazí, jen mě to udivuje

    Reakce obchodu Inpap

    Dobrý den,

    děkujeme za objednávku i za zpětnou vazbu. Dle informací od kurýra Vám doručil zásilku v pátek 25.11., ke zpomalení expedice došlo v souvislosti s hackerskými útoky na poskytovatele našeho softwarového řešení pro párování plateb.
    Za komplikace se omlouváme. Co se týče výzvy k hodnocení je odesílána automaticky Heurékou a termín jejího odeslání nejsme schopni ovlivnit.

    S pozdravem a přáním krásného dne

    Tým INPAP

  • Smazáno na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží k ničemu, neplní svou funci, nekvalitní materiál
    • Nekomunikují
    • Odesláno ve velkém tenkém pytli na odpadky, navíc volně naházené. Je logické, že se to cestou roztrhne

    Sáček z třívrstvé bublinkové fólie 90 x 170 + 50 mm
    První sáčky byly super, teď ta druhá objednávka - katastrofa, nějaký úsporný tenký materiál, nic do té kapsy nejde vložit neboť to drhne, prostě k ničemu.
    A firma? Nekomunikuje.

    Reakce obchodu Inpap

    Dobrý den,
    pokud je poškozen obal při přepravě , pak takovou zásilku v souladu s VOP nepřebírejte, o věci nás informujte a bude Vám zásilka odeslána nová.
    Prosím o jistou část pochopení, že nejsme přepravci a během přepravy může dojít k poškození. Právo zákazníka je, takovou zásilku nepřebírat - odmítnout. Vámi uvedený obal (pytel) splňuje normy pro přepravu zásilek, je stejné nebo vyšší síly než-li všeobecně používané plastové obálky do kterých mnozí balí oděvy.
    Zboží lze do 14 dní vrátit bez udání důvodů. Je nám to velice líto, děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žiadna komunikácia zo strany obchody, žiadny tovar neposlali doteraz

    Reakce obchodu Inpap

    Dobrý den,
    aby jsme mohli začít pracovat na Vaší objednávce, musíte nejdříve uhradit platbu. Zvolil jste si ,,platbu předem,, zásilka je odesílána až po uhrazení platby. Prosíme tedy o kontrolu úhrady z Vaší strany. Dále, si dovolím i požádat o opravu hodnocení recenze, vzhledem k tomu, že se nejedná o naše pochybení, děkujme a chápeme, že se stane :)
    Zákaznické oddělení Vás bude neprodleně znovu kontaktovat.
    Inpap

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Měli psáno skladem, po okamžité mé platbě se několik dní vůbec neozývali s potvrzením a na stránkách sledování bylo pořád nezaplaceno. Když jsem je konečně uhnal tak mi řekli že budou naskladňovat!? a že možná někdy. Tak jsem okamžitě stornoval a u Firmy Krabice s.r.o. objednal a do 3dní to měl doma

    Reakce obchodu Inpap

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace způsobené při vyřizování Vaší objednávky.
    Dle naší skladové evidence objednané zboží nebylo v době objednání uváděno jako skladem, o čemž jsme Vás informovali.
    Objednávka byla z Vaší strany zrušena a předána na účetní oddělení, aby Vám byly vráceny peníze.
    Inpap

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velmi dlouhá doba dodání, nevěděl jsem jestli mi zboží dodají nebo ne. Pouze potvrdili že objednávku přijali.

    Reakce obchodu Inpap

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouváme se za delší průběh vyřízení objednávky. Objednání zboží proběhlo v době stěhování a následné inventury. Zákazníky jsme o tom na eshopu informovali.
    Děkujeme za pochopení.
    Inpap

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádí skladem položky, které nejsou.
    • Komunikace bod nula

    Mohl jsem dávno objednat jinde. Trvalo jim 3 dny, než mi přišlo, že zboží vlastně skladem nemají. Paní se pak vymlouvá, že to tak je všude. Nesmysl.

    Reakce obchodu Inpap

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Objednávka se vyřizovala v době stěhování a následné inventury. Na tuto situaci jsme se snažili připravit a zákazníky jsme informovali na našem eshopu. Bohužel v době vyřizování Vaší objednávky došlo kvůli změně serveru k výpadku, a tím k chybě ve skladové evidenci. Z těchto důvodů nemohlo dojít k odeslání zboží včas.
    Doufáme, že i přes tuto chybu přestěhováním a přechodem na nový systém zlepšíme služby našim zákazníkům.
    Velice se Vám omlouváme za komplikace spojené s Vaší objednávkou.
    Inpap

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejdriv nemeli cast sortimentu na skladu, ktere uvadeli, ze je na skladu, tak jsme se domluvili, ze rozdelime objednavku na to co maji a to mi poslou(udajne poslali ale 2 tydny nic nedorazilo, podle trackingu se to toci po depech) a druhou cast objednavky co nemaji jsem poprosil zrusit a poslat penize zpatky. Nemam ani penize ani zbozi a ani uz nekomunikuji.

    Reakce obchodu Inpap

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu.
    Objednávka byla prověřena na zákaznickém oddělení, které Vás bude kontaktovat. Za nedodané zboží Vám peníze byly vráceny, ale z Vaší strany bylo chybně uvedeno číslo účtu.
    Vzhledem k současné situaci zájem o obalové materiály v posledních týdnech velmi vzrostl a stav skladu se neustále mění. Došlo tedy k situaci, že se zboží vyprodalo v okamžiku, kdy jste i vy objednával stejné zboží. Snažíme se však o vylepšení těchto služeb tím, že přecházíme na nový skladový systém a stěhujeme se do větších prostor, kde budeme mít větší množství produktů skladem.
    Děkujeme za pochopení nastalé situace.
    Inpap

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nikdy nemajú všetko čo si objednáte a dodnes mi nevrátili peniaze

    Reakce obchodu Inpap

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace spojené s Vaší objednávkou.
    Poptávka o obalové materiály vzhledem k situaci v poslední době výrazně stoupla, stav skladu se neustále mění a ani dodavatelé nejsou vždy schopni pokrýt veškerou naši poptávku. Může se tedy stát, že zboží je vyprodáno v době objednání, jak se stalo ve Vašem případě. Vrácení platby již proběhlo.
    Chtěli bychom, aby naši zákazníci byli spokojeni a nedocházelo k takovým situacím, proto se snažíme zlepšit kvalitu služeb tím, že přecházíme na nový lepší skladový systém a stěhujeme se do nových prostor.
    Děkujeme za pochopení nastalé situace.
    Inpap

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží po 9 dnech od objednání nebylo odesláno, tak volám, jak to vypadá (přeci jen, v potvrzení objednávky bylo uvedeno, že ve výjimečném případě může dojít k odeslání až po 10 dnech). I když u všech položek bylo zboží skladem... Paní na telefonu mi oznámila, že tedy objednávku následující den odešlou. Ráno mi volá, že sice zboží skladem je, ale je z výroby poškozeno, že mi ale můžou poslat krabice jiných rozměrů. Odmítla jsem a objednávku stornovala. V obchodě již nakupovat nebudu. Rozhodně jej nebudu doporučovat. Bohužel až po této zkušenosti jsem dohledala velice obdobné negativní recenze jiných zákazníků. Je vidět, že firma takto jedná se zákazníky dlouhodobě.
    Navíc emailový dotaz k dodání zboží mi nebyl zodpovězen vůbec.

    Reakce obchodu Inpap

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci a omlouváme se za delší průběh vyřízení Vaší objednávky. Vzhledem k současné situaci zájem o obalové materiály v posledních týdnech velmi vzrostl a tím i počet objednávek. Došlo k tomu napříč celému internetovému prodeji. Podobné recenze vznikly i přesto, že jsme o delší době vyřízení objednávek upozorňovali viditelně na našem eshopu i v potvrzení objednávky.
    Mrzí nás, že Vámi objednané zboží bylo poškozeno. Nabídli jsme Vám alternativu, která byla z Vaší strany odmítnuta.
    Omlouváme se za negativní zkušenost s naším obchodem.
    Inpap

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • uvádějí skladem i to, co skladem ve skutečnosti nemají

    Vyberete si zboží skladem a po 3 dnech, kdy čekáte na dodání zásilky, tak zjistíte, že objednávku ještě nezačal ani nikdo vyřizovat, neboť "skladové" položky nemají a neobtěžují se Vás o tom ani informovat. Proč také, když klient už zaplatil, tak si počká. Nestalo se to pouze jednou, tzn. nejedná se o náhodu.

    Reakce obchodu Inpap

    Dobrý den,
    1) objednávka + úhrada z 18.11.
    2) dotaz 20.11. (pátek -17:52h - po pracovní době, naši lidé si musejí také někdy odpočinou :( )
    3) 23.11. voláno, nabídnuta náhrada za nedostupné krabice 200x150x150 - odsouhlaseno 220x160x150
    4) ještě 23.11. obj. (pondělí) odesláno a potvrzeno písemně, že obj. odchází - obj. kontrola odešla
    .... Pokud zvolíte platbu předem, čekáme na připsání platby až po připsání platby je obj. expedována.
    5) může stát a stalo se, že zboží přes obrovskou poptávku je vyprodané, v době Vaší obj. zboží bylo skladem, pokud by bylo placeno okamžitě příklad platební kartou, bylo by odesláno.
    6) v případě platby předem skutečně může dojít, než je platba připsána k vyprodání zboží.
    ještě:
    Přestože jsme se na očekávaný podzimní nápor obj. a Covid opatření pečlivě připravovali, tím, že jsme naskladnili o 50% více zboží než v min. roce, přijmuli nové kolegy a kolegyně, tak i přes toto všechno podzimní poptávka převyšuje naše personální možnosti a jsme nuceni stejně, tak jako například obchodní dům IKEA prodlužovat termíny dodání více, než bychom sami chtěli.
    Za námi nezaviněné komplikace se omlouváme, předem jsme uváděli o prodloužených doručovacích termínech, tak jako o problémech všech přepravců. Děkujeme za pochopení

    Závěrem děkujeme, že jste zůstal i přes menší komplikace zaviněné platbou převodem věrný našemu obchodu o čemž svědčí Vaše další obj. která s již vyřizuje, děkujeme.

    • objednala jsem darek pro vnuka.nebyli oznaceny ze nejsou na sklade,ted nemam pro nej nic.objednavku jsem musela zrusit.

    Reakce obchodu Inpap

    Dobrý den, prověřili jsme Vaši reakci, opravdu nás mrzí, že jsme nedokázali okamžitě vyhovět Vašim potřebám. Vámi objednané zboží v době nákupu (potvrzení objednávky) bylo skladem - systém nám automaticky přenáší aktuální fyzické stavy zásob do obchodu, při zpracování objednávky bylo zjištěno poškození, proto nebylo ihned zasláno, muselo se objednat u našeho dodavatele.
    Omlouváme se za komplikace, ale nemůžeme posílat poškozené zboží, děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3 weeks after my order.. goods still didn`t arrive

    Reakce obchodu Inpap

    Dobrý den,
    10.12.2020 bylo zboží odesláno, o tomto odeslání jste byl informován sms a i emailem. Pokud zboží nedorazilo, tak prosím nejdříve kontaktujte přepravce v odkaze pro sledování zásilky a určitě kontaktuje i nás, kde standardně posíláme zboží nové...a věc si už sami řešíme s přepravcem.
    Berte v potaz, přepravci jsou značně přetíženi o čemž informují na jejich stránkách a i v mediích.
    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zvolil jsem DPD a bylo doručenou Českou poštou - na poštu, musel jsem si pro to tedy dojet. Když objednáváte 25 bublinkových fólií a nemáte dodávku jedete na několikrát.
    • Doručeno více jak po týdnu od objednání

    Reakce obchodu Inpap

    Dobrý den,
    - dopravce byl změněn vzhledem ke značné přetíženosti přepravce DPD, který nejen nás oficiálně požádal o pomoc a zvládnutí situace, vzhledem k tomu, že nám situace v DPD jakožto našeho přepravního partnera není lhostejná, tak jsme se snažili pomoct (nejen ve Vašem případě) S omluvou musím konstatovat, že standardně zákazníka pracovnice zákaznického oddělení musí telefonicky kontaktovat a zajistit si souhlas se změnou přepravce pro daného zákazníka. Tohle se nestalo, takže chyba naší kolegyně, omluva od nás. Věřte, že to myslela dobře a chtěla, aby jste zboží měl co nejdříve.
    - předem informujeme všechny zákazníky, že doba dodání vzhledem k obrovské poptávce a kolabujícím přepravním kapacitám všech dopravců se může prodloužit.