• Přišlo jiné zboží, než bylo nabízeno, reklamuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levnější zboží, větší nabídka
    • splňovalo moje představy
    • zboží je nekvalitní, nefunkční

    zboží dle popisu splňovalo moje představy
    dodání rychlé
    komunikace dobrá
    popis nepřesný
    zboží je však nekvalitní
    nefunkční
    zbytečná investice
    velké zklamání

    Reakce obchodu iGarden.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se, pokud zboží nesplňovalo Vaše představy. Prosím, ohledně výměny zboží/navrácení peněz, kontaktujte [email protected]. Vaší reklamaci budeme řešit obratem.

    Váš iGarden.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Především mi vadí 10 denní lhůta na dodání zboží,a taky to, že jsem byl o možnosti dodání zásilky uvědoměn v jeden den,kdy už jsem neměl možnost jakkoliv reagovat.Balík do ruky ,jsem si tedy po 10 dnech vyzvedl na poště-čistý amaterismus!
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zásilka byla doručená Českou poštou, přebírala ji moje 92 letá maminka a Česká pošta rozhodně nečeká na rozbalení. Zásilku jsem obdržela dne 8.7.2014. Vzhledem k tomu, že zabalený podstavec byl těžký, mám 66 let a s maminkou žijeme samy, čekala jsem až přijede syn a slunečník zprovozní, což se stalo dne 12.7.2014. Při rozbalení zjistil, že podstavec je rozbitý. Ihned jsem napsala na e:mail "[email protected]>" a dostala jsem tuto odpověď:
    "Samozřejmě pokud byste na České poště sepsala reklamační protokol nebo
    nás kontaktovala a to do dvou dnů od převzetí zboží, s vyřízením
    reklamace by nebyl žádný problém a bezplatně a bez zbytečného odkladu
    bychom zboží uvedli do stavu odpovídajícího kupní smlouvě. Vzhledem k
    tomu, že jste nás kontaktovala s prodlevou, reklamaci již podat
    nemůžeme a i přes to, že nechceme tvrdit, že zboží jste poškodila
    špatnou manipulací, vyloučit to již nelze."
    S tím nesouhlasím, jelikož i v případě, že přepravce reklamaci zamítne, má zákazník právo požadovat po e-shopu opravu nebo výměnu zboží. E-shop totiž podle občanského zákona ručí za to, že zboží bude dodané bez vad a případné vady je povinen odstranit či zboží vyměnit. Doufám, že pochopíte, že k takové situaci, která mně postihla může dojít
    (syn nebydlí ve stejné vesnici a mimo to celý týden jezdil z práce v 19.00 hod) a nedovedu si představit, jak bych zabalený mramorový podstavec vážící 25kg zvedla a praštila s ním takovou silou, abych ho rozbila.Pokud igarden není ochotné moji reklamaci řešit, znamená to pro mne jako důchodkyni ztrátu 2000 Kč, jelikož slunečník bez podstavce je nanic a já již nejsem ochotna u igarden něco objednávat a vynakládat další finanční prostředky.

    Reakce obchodu iGarden.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi i další emailovou komunikaci ohledně Vaší reklamace. Bohužel, jak jsme Vám již sdělili, nemůžeme takovou reklamaci stavu zásilky uznat. Je třeba nahlásit reklamaci v těchto případěch bez zbytečné prodlevy v ideálním případě zásilku, která jeví známky poškození vůbec nepřebírat.

    Děkujeme za pochopení.

    Váš iGarden.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pro mne špatná zkušenost s tímto obchodem,dorazilo jiné zboží než bylo objednáno. Toto byl můj první nákup na iGarden a vím, že i poslední.

    Reakce obchodu iGarden.cz

    Dobrý den,

    pokud se Vám stalo, že dorazilo jiné zboží, než-li bylo objednáno, pak se moc omlouváme. Prosím zašlete konkrétní informace na [email protected]. Zboží bude vyměněno kurýrem obratem.

    Váš iGarden.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost vyřízení objednávky
    • pomalé vyřízení reklamace /chybějící díly/

    Reakce obchodu iGarden.cz

    Dobrý den,

    nedokážu nyní identifikovat Vaší objednávku, protože jste neuvedl Vaše jméno. Vzhledem k tomu, že jste objednával 13.6., zboží Vám bylo dodáno tedy cca 17.6 (víkend). Reklamaci jste tedy nejspíše uplatnil tentýž nebo další den. Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dní. Většina prodejců obvykle řeší reklamaci cca ve 14 - 21 dnech. U nás bývá většina reklamací řešena obratem nebo do 1 týdne od jejího zaslání.

    Váš iGarden.cz

    • nabízejí zboží které poté nemají skladem, prestože uvádí že mají vše skladem

    Reakce obchodu iGarden.cz

    Dobrý den,

    právě kvůli těmto situacím nikdy zákazníkům netvrdíme, že máme VŠE skladem. Nicméně skladem držíme drtivou většinu nabízených položek. Pokud skladem zboží vyjímečněn není, vždy jsme schopni nabídnout alternativu nebo sdělíme, kdy bude zboží dostupné. Jak vidíte i zde na Heuréce - průměrná doba dodání k zákazníkům je 2,4 dne od objednávky k Vaším dveřím, tím se mohou pochlubit jen ty nejlepší obchody.

    Váš iGarden.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • rychlost
    • rúzné zboží od různách výrobců
    • naše zboží zřejmě vyráběl nějaký laik, to i učni by to vyrobili lépe

    pokud máte trpělivost, tak zboží vracet, vracet, vracet. Pokud to nutně potřebujete, musíte být více šikovnější než původní výrobce.

    Reakce obchodu iGarden.cz

    Dobrý den,

    fakt, že nabízíme různé zboží od různých výrobců považujeme naopak za výhodu našeho obchodu. Pokud jste měl/a výhrady ke kvalitě zboží stačilo uplatnit reklamaci na [email protected] a následující den by Vám bylo zboží vyměněno. Bohužel nyní nemáme informaci o konkrétní objednávce, ale pokud se ozvete, budeme se snažit Vám vyhovět.

    Váš iGarden.cz

    • iGarden zprostředkovává obchod pro další prodejce, ale již nekontroluje jak jsou jejich objednávky vykryté.

    Komunikace byla dobrá do té doby než jsem zboží vrátila, protože již při prvním spuštění nefungovalo tak, jak prodejce uvádí.Po vrácení mně nebylo zboží vyměněno za funkční ale dáno na reklamaci i když při internetovém obchodě mám možnost vyzkoušet zboží až při dorušení. Když jsem to napsala na iGarden, tak mně z hototo obchodu nikdo neodpověděl. Takže je mně líto, ale první a poslední nákup.

    Reakce obchodu iGarden.cz

    Dobrý den,

    Vaše reklamace byla řešena přímo dodavatelem, který Vás kontaktoval neprodleně po obdržení reklamace. Nejsme si nyní jisti, jaký byl tedy problém. Případně nám napište na [email protected]

    Váš iGarden.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost dodávky.
    • Nepravdivé údaje uvedené na webu - viz níže.

    U vybraného zboží (svítidla) byla na webu uvedena hodnota ekvivalentu kalsické žárovky 147W, na obalu výrobku je uvedeno 109W, subjektivně hodnoceno - svítí ještě méně a navíc studeným bílým světlem, ačkoliv je uváděno teplá bílá. Je to klamání zákazníka !!!

    Reakce obchodu iGarden.cz

    Dobrý den,

    pokud jste obdržel jiné zboží, prosím napiště nám na [email protected]. Obratem Vám odešleme správné zboží.

    Váš iGarden.cz

    • nabídka nepokryje poptávku

    Nic moc

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednala jsem vánoční osvětlení a tři rampouchy chybí, místo nich mi tam svítí pouze led dioda. Ani zabalené to nebylo nic moc.Krabička s osvětlením byla otevřená a uložená do velké krabice.Sice to dorazilo bleskově ale radši bych si počkala a měla to v pořádku. Volala jsem, posílala mail žádná odpověď takže jsem z toho docela otrávená a známím bych obchod nedoporučovala.

    Reakce obchodu iGarden.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za potíže. Prosím neváhejte zaslat Vaší reklamaci na [email protected] vč. čísla objednávky. Po vyjasnění všech detailů zašleme řidiče se zbožím na výměnu.

    Váš iGarden.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    nesplnili termín dodání, možná proto, že spolupracují bohužel s Českou poštou, což jsou sr*či největší... Ale to je jejich boj, maj se domluvit s nějakym jinym dopravcem, s kym není problém. Bohužel volba dopravy není možná.

    Reakce obchodu iGarden.cz

    Dobrý den,

    za prodlevu dopravy se moc omlouváme. Musíme ale říct, po zkušenosti s několika přepravci, že ČP se velmi zlepšila, ale občas se jim chyba vloudí. Případ prověříme.

    Váš iGarden.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Box byl nekompletní,chyběly šrouby!!!

    Reakce obchodu iGarden.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí pokud byla zásilka nekompletní. Chybu samozřejmě obratem napravime. Vzhledem k tomu, že je recenze anonymní, nelze objednávku identifikovat. Prosím zašlete reklamaci na [email protected]. Po jejím obdržení Vás bude naše reklamační oddělení neprodleně kontaktovat ohledně zaslání chybějící časti. Ještě jednou se velmi omlouváme. Šrouby samozřejmě zašleme ZDARMA.

    Váš iGarden.cz