Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nekvalitni zboží

    Reakce obchodu Hyperoutlet.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velmi mrzí. Bohužel na základě Vaší recenze nejsme schopni určit, o jakou objednávku se jednalo, abychom mohli ověřit. Pokud jste se zbožím nebyl(a) spokojen(a), tak lze určitě poslat zpět. Dlouhodobě si na kvalitě zboží velmi zakládáme, bohužel se ale někdy stane, že nám už od dodavatele dorazí zboží poškozené a ani přes naše kontroly toto nezaznamenáme. Určitě pak lze využít (což doporučujeme) reklamace. Za nastalou situaci s Vaší objednávkou se ještě jednou omlouváme,

    Váš tým Hyperoutletu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží není skladem - objednávají až na základě vytvořené objednávky u zahraničních dodavatelů
    • Vysoké až přemrštěné ceny

    Obratem po vytvoření objednávky mne kontaktovali se sdělením, že veškeré mnou objednané zboží mi sice mohou doručit, ale že mají jisté potíže se zahraničním dodavatelem, zda jsem tedy ochoten vyčkat. Po cca 14 dnech mi napsali email, že ani jedno zboží nakonec nedodají a nabídli slevu na příští nákup...

    Za mne zklamání. Ještě že nebyla objednávka hrazena předem ale dobírkou, takže jsem o nic nepřišel a zboží objednám jinde...škoda času

    • Penize jsem zaslala, ale zbozi jsem nedostala

    Reakce obchodu Hyperoutlet.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nás bohužel nepotěšilo. Na rychlosti dodání intenzivně pracujeme každý den, bohužel ne vše můžeme vždy ovlivnit.
    Ve Vašem případě nám bohužel dopravní společnost nedoručila zásilku do našeho dodavatele z důvodu poškození zásilky. Hned jak jsme se toto dozvěděli, naše kolegyně ze zákaznické linky Vás telefonicky kontaktovala s omluvou a vysvětlením, abyste o zpoždění co nejdříve věděla, a mohla případně objednávku zrušit (což bychom samozřejmě nechtěli). Za celé zpoždění se Vám ještě jednou omlouváme.


    Váš tým Hyperoutletu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    objednala jsem si zboží, které stále inzerují, ale mně napsali, že už není.

    Reakce obchodu Hyperoutlet.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí situace, která u Vaší objednávky nastala. Je pravda, že na našich stránkách inzerujeme několik málo výrobků, které náš dodavatel již nemá skladem.

    Vzhledem k tomu, že ze stránek dodavatele nebyly tyto položky staženy, zůstaly automaticky také v nabídce našeho e-shopu. V této chvíli intenzivně pracujeme na nápravě a na tom, abychom toto zboží dále nenabízeli. Zároveň, zboží, které nebude skladem, budeme z inzerce stahovat automaticky, bez závislosti na nabídce dodavatele.

    Ještě jednou se velmi omlouváme za případné komplikace.

    Váš Tým Hyperoutletu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jsou to zlodějové

    19.11.2018 jsem objednal zboží a uhradil , ozvali se, že zboží je v Anglii, že dovezou a zašlou do 29.11.2018 se ani neozvali, telefon vypnut, na e-mail nereagují, jsou to darebáci, fiktivní Fa jde jim jen o zaslání fin. obnosu za zboží. NEOBJEDNAVAT pokud nechcete přijít o peníze.

  • Zboží zatím nedorazilo, nemohu nic hodnotit. Jen jsem předpokládala, že pokud je zboží skladem, tak je skladem v Čechách a ne,že je na skladě u dodavatele v cizině. Stále čekám...již od 11.5.

    • Zboží nepřišlo, jen mail se sledováním zásilky na ppl ale nelze nic najít a obchod na mnou psané maily ohledně objednávky vůbec neodpovídá.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Oblečení od stejné značky, objednané ve stejné velikosti (M) a každé bylo jinak velké! (Dle odhadu - jedno tričko bylo opravdu v M, další 3 ve velikosti L-XL (možná i XXL))
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Vůbec nesouhlasila velikost, zbozi bylo kazove, na nohavici byly diry. Zbozi poslano zpet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po ctrnácti dnech mi bylo rečeno že zbozi uz neni na skladě ...! Bull shit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • doručen zcela jiný typ než na fotografii webu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují,zboží nedoručeno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pochopím, že dodavatel již neměl mnou objednané zboží, to se stát může, ale je to 12 dnů, co dle emailu zasílali zpět platbu na můj účet ve stejné bance...a nic. Nereagovali ani na můj dotaz, resp. urgenci.
    Takové jednání se mi nelíbí. Takže je mi líto, nemohu doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi nedorazilo behem avizovanove lhuty (ta je mimochodem stanovena az na 10 dni!)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Prislo mi jine zbozi nez sem si objednala
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den,zboží jsem objednala 7.září a zboží furt nedorazilo,pan na infolince mi není schopný říct kde zboží je,že ještě nedorazilo,kdyby to nebylo pro syna,který se těší na trička tak objednávku okamžitě zruším,tak doufám že brzo DORAZÍ ....

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Trička neodpovídali objednané velikosti, jedno ze tří triček bylo zamotané a jen hozené do sáčku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nedoporučuji, zboží jsem neobdržel
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace! Zboží nedorazilo ani po dvanacti dnech od objednání,zato faktura přišla obratem!

    Byla to první objednávka (pro manžela k svátku)...bohužel nedostal nic!
    Příště už takovou chybu neudělám a zboží si objednám z prověřeného obchodu.
    Je to škoda,stránky a ceny mají super!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doba.........