Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • lákavé www stránky
    • klamání spotřebitele nepravdivý email,že zboží bylo odesláno, ale pod tracingovou aplikací pošty zjistíte, že zboží nebylo na poště podáno

    Zavádějící komunikace:
    1_zboží dosud nebylo na poště podáno
    2_nepravdivé tvrzení, že bylo odesláno, nicméně po zákazníkovi je
    3_žádáno ohodnocení produktu .
    Obecně - velké zklamání

    Reakce obchodu Hůlkárna

    Dobrý den,
    mrzí nás, že u vaší objednávky došlo k takovým komplikacím, že zásilka byla dodaná opožděně. Bohužel se sešlo několik negativních vlivů, které zpozdily dodání balíčku (každé zboží na jiném skladu, velký problém s Českou poštou, která nám dělala problémy s příjmáním balíků, Vánoční sezóna, zaučující se prodavač v Praze).
    Za to se omlouváme a určitě toto opravdu není našim cílem "klamat spotřebitele" :) nicméně né vždy jde vše hladce, jak bychom si přáli.

    S pozdravem majitelka Renata Machová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje a nezájem

    Marné čekání

    Reakce obchodu Hůlkárna

    Vážený zákazníku,
    Vaši objednávku nám trvalo vyřídit déle, než bychom si přáli a velmi se za to omlouváme, nicméně z naší strany jsme se s Vámi zkoušeli opakovaně spojit a dělali jsme vše pro to, aby byl průběh doručení hladký. Mrzí nás Vaše hodnocení s informacemi, se kterými nemůžeme souhlasit, jelikož hůl byla nakonec v pořádku doručena a doufám, že jste s ní i přes všechny komplikace spokojen.
    Za Hůlkárnu Vám přeji krásné dny, Eliška

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • VZHLEDEM K CENĚ BYCH OČEKÁVAL U HOLE POUTKO """"""""""""""""

    VŠECHNO KONTROLOVAT

    Reakce obchodu Hůlkárna

    Dobrý den,

    musím se ohradit! Samozřejmě mě mrzí, že nejste spokojen a že nás hodnotíte negativně, nicméně u vycházkové hole, kterou jste si objednala NEBYLO nikde napsané, že součást je poutko. Ani na obrázku není vyobrazenou poutko, ale především ani v popisku. Někdy se může stát, že dodavatel změní příslušenství a my si v Hůlkárně nevšimneme a neupravíme popisek, ale toto není ten případ. Poutko není standardní součást skládací hole. Je nutné ho doobjednat a také ta možnost u zboží byla. A pokud si nejste jista, stačí napsat a my bychom vám mile rádi informaci upřesnili.

    S pozdravem Renata Machová

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Spolehlivost

    Reakce obchodu Hůlkárna

    Dobrý den,

    asi jste se překlikl :D Ale důležité pro nás je, že jste spokojený...

    Krásné dny s pozdravem Renata Machová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalé doručení
    • Špatná komunikace
    • Chybí real-time tracking

    Objednal jsem 8.12. a 13.12. napsali, že se objednávka zpozdí. Od té doby se neozvali. Velmi neprofesionální a pro zákazníka velká STOP na příští nákupy.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží jsem zatím neobdržel, nebylo na skladě. Trochu se to táhne!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • na skladě není to,co je v nabídce

    v nabídce byla barevná varianta stříbrná a hnědá,objednal jsem si stříbrnou,odpověděli,že mají jen hnědou a poslali černou

    Reakce obchodu Hůlkárna

    Dobrý den pane Miloši,

    na skladě je co je v nabídce. Objednal jste si tmavě hnědou a tu jsme také dodali. Dívala jsem se, že jsme společně komunikovali a psal jste dotaz, že vám nejde objednat jiná barevná varianta než tmavě hnědá. I přesto že jsem vás upozornila na to, že už je na skladě POUZE tmavě hnědá, tak jste si ji s tímto vědomím objednal. V nabídce už nebyla jiná varianta.

    Mrzí mě, že s barvou nejste spokojen. Stále máte možnost hůlčičku vrátit, my vám vrátíme peníze.

    S pozdravem hůlkařka Renata Machová

  • Po objednání mi přišel pouze automaticky vygenerovaný mail a od té doby žádná informace ani zboží. NIC. Po telefonické domluvě se také nikdo neozval.

    Reakce obchodu Hůlkárna

    Dobrý den,

    ano, objednala jste si zboží, které nebylo na skladě, bohužel v náročném období jsem vás nedokázala informovat včas o nedostupnosti zboží, což mě mrzí. Na telefony standardně volám zpět, ale může se stát, že se vše špatně sejde.

    Tedy ještě jednou se omlouvám.

    S pozdravem a přáním krásných dnů...hůlkařka Renata Machová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Společnost si účtuje příplatek za zkráceni hole. Objednal jsem si délku 90 Cm a stejně mi přišla hůl nezkracena o délce 94. Účtovat si 100 Kč za něco co ani nebylo provedeno- ostuda.

    Reakce obchodu Hůlkárna

    Dobrý den pane Takacsi,

    mrzí mě, že nejste spokojen a za případné pochybení se omlouvám a děkuji za vaši referenci, ale upřímně si myslím, že jste v první řadě měl kontaktovat Hůlkárnu, o tom, že vám dorazila nezkrácená vycházková hůl. Zcela určitě bych se snažila situaci vyřešit ve váš prospěch. Nemusíte mít obavy, opravdu není můj cíl šidit zákazníky. To se s mojí filozofií vedení Hůlkárny rozhodně neshoduje, ale jak se říká kdo chce psa bíti, vždy si najde hůl :D
    Co se pochybení týče....To nepopírám. Může se stát. Nejsem stroj a chybovost je možná. Občas se stane, že se udělá při vybavování zásilky chyba, ale když mně na ní zákazník upozorní, tak ji VŽDY vyřeším.

    Ještě upozorňuji, že délka hole se měří od žlábku rukojeti (tam kde je dlaň) po konec hole. Neměřil jste od vrchní části?

    Tedy navrhuji. Objednám svoz a vycházkovou hůl si nechám odvézt zpět a pošlu vám peníze za vycházkovou hůl na váš účet nebo vám pošlu 100 Kč za nezkrácení na účet (prosím o fotografii s přiloženým metrem).

    Děkuji Renata Machová, majitelka Hůlkárny

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Požadují něco co nazvali “závazná objednávka” naprostý nesmysl

    Reakce obchodu Hůlkárna

    Dobrý den,

    přiznám se že absolutně nerozumím vašemu hodnocení a nedoporučení obchodu...
    Pokud si něco objednáte, tak souhlasíte s objednávkou(obchodními podmínkami), tedy "Závazně objednáte", to mně přijde vcelku logické.

    Ve vašem případě jste si objednal zboží, které jsme vám poslali (v podstatě ihned) a vy jste si ho nevyzvedl a balíček se nám vrátil zpět! Což považuji z vaší strany za velmi neseriózní jednání.

    Ano, může se stát, že zákazník nemůže z nějakého důvodu převzít balíček, v tom nevidím problém, ale hodnotit obchod, kterému způsobíte "škodu" jako nedoporučuji, mně přijde dost prapodivné.

    Možná by Heureka měla udělat hodnocení zákazníků :)

    S pozdravem hůlkařka a majitelka Renata Machová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po dvou týdnech od objednání a zaplacení zboží nedorazilo :-(
    • E-shop téměř nekomunikuje

    Reakce obchodu Hůlkárna

    Dobrý den vážený zákazníku,

    prvně bych se vám chtěla omluvit za opožděné odeslání objednávky. Což je fakt.

    Bohužel, jste se trefil se zaplacením hůlčičky mezi termín, kdy jsem byla několik dnů na veletrhu a mezi odjezdem do zahraničí. Hůlkárna není "moloch" o několika zaměstnancích, převážnou většinu si řeším sama a opravdu se nemůžu rozkrájet :D ikdyž bych někdy potřebovala.

    Nicméně, vaše nedoporučení mého obchodu mě opravdu mrzí a musím říct, že nesouhlasím s termínem, který píšete. Platba dorazila 25.6 na účet, zásilka byla odeslána 2.7, tedy 6pracovní den od zaplacení jsme hůl odeslali nikoliv 14dnů. E-mail od vás nedorazil a pokud jste volal, poslala jsem vám kontakt na pana Macha, který řešil obchod v době mojí nepřítomnosti. Tedy není možné, aby vám nikdo nereagoval.

    Abych zde objasnila situaci.

    S pozdravem hůlkařka Renata Machová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zaplatil jsem 11.4. a dosud jsem nic nedostal

    Reakce obchodu Hůlkárna

    Dobrý den,

    s vašim negativním hodnocením jednoznačně nesouhlasím. Vaši objednávku jsme neodeslali z jednoduchého důvodu, a to z toho že jste zadal špatné variabilní číslo při poslání platby, tedy se nám platby nespárovaly. Toť vše. Opravdu není v mém zájmu záměrně neodesílat zaplacené zboží. To bych to s tím podnikáním daleko nedopracovala. Vzniklá situace mě samozřejmě mrzí, ale stačilo by napsat email či zavolat nebo poslat sms a celá situace by se vyjasnila během pár minut. Koncovky vám samozřejmě brzy dorazí domu.

    S pozdravem hůlkařka Renata Machová

  • Objednal jsem hůl na dobírku. Dorazily mi maily. Byly tři, všechny s vysokou prioritou. Takové ty obligátní přijetí objednávky, zboží z objednávky, potvrzení objednávky. Moc jsem tomu nevěnoval pozornost. Když se týden nic nedělo, tak jsem se ještě jednou podíval na ty mail. Prostřední z nich obsahoval formulaci "zboží odešleme, až obdržíme platbu na náš účet". Zarazil jsem se. Při objednávce byl výběr variant, vybíral jsem dobírku. Zároveň žádný ze zmíněných mailů neobsahoval žádný údaj o platbě na účet - číslo účtu, variabilní symbol. Napsal jsem tedy dotaz, že jsem poněkud rozpačitý a jaká je situace. Odezva žádná. Je to dva týdny. Totální fail.

    Reakce obchodu Hůlkárna

    Dobrý den vážený zákazníku,

    ještě jednou si "sypu popel na hlavu" a omlouvám se za vzniklé komplikace. Abych situaci objasnila. Mohla bych napsat "chyba v Metrixu", ale spíše je to moje chyba, že jsem objednávku špatně zaklika...tedy místo Závazně potvrzeno na Čekáme na zaplacení. Je to situace, která se stává maximálně jednou za 10let :D A email mně pravděpodobně spadl do SPAM košu, jelikož na ně běžně odpovídám a svým povinnostem se nevyhýbám.

    Tedy doufám, že s hůlčičkou budete spokojen a v hůlkárně vám dlužím kávu :)

    S pozdravem hůlkařka Renata Machová

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Palica, ktoru som objednal prisla kriva.
    Chcel som objednat dalsie, ale uz asi ne objednam.

    Reakce obchodu Hůlkárna

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení týkající se nákupu vycházkových holí. Veškeré naše zboží odesíláme po kontrole, důkladně zabalené. Neobdrželi jsme od Vás reklamaci zakoupené hole. Nejsme si vědomi toho, že by hůl od nás odešla s vadou. Prodáváme hole prestižních evropských výrobců a pokud na holi najdeme vadu přesouváme ji do kategorie Zlevněno (II. kategorie). Pokud nejste se zbožím spokojen nebo Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte vždy možnost ho vrátit bez udání důvodů ve 14 denní lhůtě od převzetí zboží od dopravce. Pokud je na holi výrobní vada máte možnost ji reklamovat, na hole je standardní 24 měsíční záruční lhůta. V případě, že budete chtít zboží vrátit nebo reklamovat nás neváhejte kontaktovat.
    Ještě jednou děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá a věříme, že při příštím nákupu budete spokojenější.

    S pozdravem

    Renata Machová, hulkarna.cz

  • sedačka byla chybně smontována,obráceně,kříž na nemž byly nohy přimontovány byl poškozen neodbornou montáží.škoda že ji nutně potřebuji jinak bych ji vrátil.

    Reakce obchodu Hůlkárna

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení týkající se nákupu vycházkových holí. Veškeré naše zboží odesíláme po kontrole, důkladně zabalené. Neobdrželi jsme od Vás reklamaci zakoupené sedací hole. Prodáváme hole prestižních evropských výrobců a pokud na holi najdeme vadu přesouváme ji do kategorie Zlevněno (II. kategorie). Pokud nejste se zbožím spokojen nebo Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte vždy možnost ho vrátit bez udání důvodů ve 14 denní lhůtě od převzetí zboží od dopravce. Pokud je na holi výrobní vada máte možnost ji reklamovat, na hole je standardní 24 měsíční záruční lhůta. Vámi popsaná vada může spočívat v nesprávné manipulaci s trojnožkou a snahou ji otevírat v opačném směru. V případě, že budete chtít zboží vrátit nebo reklamovat nás neváhejte kontaktovat.
    Ještě jednou děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá a věříme, že při příštím nákupu budete spokojenější.

    S pozdravem

    Renata Machová, hulkarna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • zboží neodpovídá avizované kvalitě,
    • tj ani jeho ceně

    Po rozbalení měla hůl jeden suk seřezaný
    tak, že působí nevzhledně ve srovnání
    s ostatními suky.

    Reakce obchodu Hůlkárna

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení týkající se vycházkové hole. Vámi objednaná vycházková hůl přírodní suková kód zboží 101 patří mezi hole s přírodním vzhledem, případný větší suk není vadou výrobku. Co se týče cenové kategoriie vycházková hůl suková od španělského výrobce patří mezi nejlevnější námi prodávané hole, s jejich kvalitou jsme ale byli vždy spokojeni. Je třeba vycházet z toho že hole s přírodním vzhledem jsou fakticky každá originál, růst suků na kaštanovém dřevě nemůže výrobce nijak ovlivnit. Vámi zakoupená hůl je vyrobena z jakostního kaštanového dřeva z oblasti Guilleries-La Selva. V každém případě pokud nejste se zbožím spokojena nebo Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte vždy možnost ho vrátit bez udání důvodů ve 14 denní lhůtě od převzetí zboží od dopravce.

    Ještě jednou děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá a věříme, že při příštím nákupu budete spokojenější.

    S pozdravem

    Renata Machová, hulkarna.cz