• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlá komunikace při převzetí objednávky

    Dostal jsem se do rozporuplného stavu- na jedné straně, jsem nutně pro další práci tento kontrolér potřeboval a skutečně jsem ho do 2dnů obdržel a na druhé straně bývá solidní, že pokud zboží již bylo rozbaleno a použito, tak většina prodejců (Kytary,Muziker, Thomann) tuto skutečnost zohlední jak cenovou slevou- tak upozorněním! To se v tomto obchodě bohužel nestalo, takže jsem obdržel kontrolér s evidenčním štítkem ZUŠ Hradec Králové - skutečně povzbuzující :)

    Reakce obchodu Hudebni-obchod.cz

    Dobrý den, nastalou situaci ověřujeme. Určitě nebylo naším záměrem poslat jiný, než nový produkt. Pokud se jedná například o rozbalené zboží, nebo B stock, je to uvedeno u produktu. Mrzí nás, že se něco takového stalo a jakmile budeme mít bližší informace od skladníků, kteří zboží chystali, ozveme se Vám s vyjádřením. Pokud došlo k nějaké záměně, tak jsme se to, bohužel, nemohli dozvědět dříve než od Vás, ale k tomu došlo až nyní skrze dotazník tady na Heuréce, emailem ani telefonicky jsme tento problém nahlášený nedostali, aby se řešilo dříve.

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží se jevilo jako rozbalené, nebylo tak označeno, obchodník nenabídl slevu ani vyzvednutí balíku a odkázal na reklamaci, takže mám čekat 30 dnů na vrácení kvůli tomu, že dělají chybu? nulová vstřícnost

    doručeno se zpožděním kvůli tomu, že obchod nebyl schopný rozlišit fakturační a doručovací adresu

    Reakce obchodu Hudebni-obchod.cz

    Dobrý den, mrzí nás vzniklá situace a chápeme Vaši nespokojenost. Ohledně dodací adresy, zde to byla naše chyba, která se bohužel může stát, standardně samozřejmě zasíláme na vyplněnou dodací adresu.

    Nicméně co se týče zboží - jednalo se o originálně zabalené zboží přímo od výrobce. Vám se jevilo jako rozbalené, na což máte právo, ale v tomto případě je zkrátka jediná možnost, že můžete odstoupit od smlouvy a zboží vrátit s tím, že vrátíme peníze, nebo se zreklamuje Vámi uvedená vada, kterou však je třeba doložit fotodokumentací, jiný postup možný není, i my musíme ověřit, zda je reklamace oprávněná, zvláště v případě, kdy jsme zboží odesílali v originálně zabaleném balení.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace u Vaší objednávky, zejména problémy s doručením, které byly způsobeny naší chybou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žadna komunikace při reklamovaní objednavky.

    Reakce obchodu Hudebni-obchod.cz

    Dobrý den, předně chceme říci, že není pravda, že bychom nekomunikovali. Nicméně to nic nemění na skutečnosti, že v tomto případě jsme udělali chybu a nebudeme se na nic vymlouvat. U objednávky se včas nevyřešilo, že byly objednány dva kusy a skladem pouze jeden kus. Moc se omlouváme za způsobené komplikace a chápeme a respektujeme Vaše negativní hodnocení. Tým Hudebni-obchod.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U konkrétního modelu kytary byla na webových stránkách uvedena dostupnost "obvykle do 10 dnů", asi za 12 dní a po několika e-mailech z nich vypadlo, že kytara bude k mání asi za 2 měsíce, proto jsem celou objednávku i s ostatním zbožím zrušil. Zdá se, že máme každý trochu jiný smysl pro humor.

    Reakce obchodu Hudebni-obchod.cz

    Dobrý den, dle informací od kolegy, jste byl průběžně informován o tom, jak se věci s objednávkou mají. Chápeme, že málokdo má čas a chuť číst obchodní podmínky, ale právě tam vysvětlujeme, jak je to s produkty, které mají uvedenu dostupnost "Obvykle x dnů". Je to tak, že takový produkt není skladem a daný termín platí pouze za předpokladu, že má skladem výrobce. Ve Vašem případě, bohužel, Fender kytaru skladem neměl, o čem jste byl informován a my opravdu neovlivníme to, kdy bude vyrobena, nebo to, že ji nahradí novým modelem. V tomto případě, když by Fender měl kytaru skladem, tak platí uvedený termín. Nikdo nechce nikoho klamat, ale reálně je to právě tak, jak popisuji a byl jste o tom kolegou informován včetně toho, že by pro Vás byla kytara dovyrobena, což by způsobilo to dodání za 2 měsíce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatil jsem za výrobek okamžitě převodem z banky a za několik dní mi došla zpráva,že zboží bude naskladněno po 20.2.To mluví za vše.Můžu asi být vděčný,že dorazí vůbec.

    Reakce obchodu Hudebni-obchod.cz

    Dobrý den,

    dovolte nám touto cestou reagovat na Vaši negativní recenzi. Předně se chci omluvit za zdržení v prvotní reakci, ale v období od 29.1. do 31.1. probíhala inventura, což lze doložit z našeho Facebook profilu, kde jsme o tom informovali 25.1.2018. To byl tedy, bohužel, důvod zdržení v prvotní informaci o dostupnosti. Objednal jste si zboží, které nebylo skladem. Jak uvádíme i v obchodních podmínkách, uvedená dostupnost například Obvykle do 5 dnů platí pro případ, kdy je skladem u dodavatele, což se musí vždy ověřit a neovlivníme to a dozvíme se to opravdu až ve chvíli objednávky. Tam nám bylo sděleno, že k tomu dojde až 20.2. To tedy k dané situaci.

    Aktuální stav je takový, že nám bude zboží doručeno již v pondělí 12.2. a ten den jej rovnou odešleme na Vaši adresu. Zboží tedy samozřejmě obdržíte, rozhodně nejsme obchod, který by někoho oklamal, nebo mu zboží nedoručil.

    Marek Macák
    Hudebni-obchod.cz

    • Zboží jsem vůbec nedostal

    Neplaťte předem. Může se stát, že zaplatíte
    a zboží nedostanete

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Žádné výhody mě, ani po delším pátrání, nenapadají
    • Není pravda, co se uvádí na e-shopu.
    • " Není skladem, obvyklá dodací lhůta do 7 dnů ".
    • Co je to,když se dozvídám, že mohu zboží obdržet za měsíc???Považuji informaci "obvyklá dodací lhůta za klamavou,když dodání je možné nejdříve za měsíc.Potom následuje další dotaz, zda zboží opravdu ještě chci. :-)))

    Nesahá konkurenci Kytary.cz ani Music-city po paty

    Reakce obchodu Hudebni-obchod.cz

    Škoda, že zákazník nevěnoval tolik času k vyřizování své objednávky, jako tomuto dotazníku. Byl informován hned druhý den dopoledne (objednával po sedmé večer, takže dříve to nešlo), že v jeho případě bohužel došlo k případu, kdy se dodání zdrží. Proto tam je slovo "OBVYKLE", není to nic klamavého, ale jedná se o sortiment, který se nedrží skladem a záleží na tom, zda jej dodavatel či výrobce aktuálně skladem mají, což zkrátka není vždy. Když by skladem bylo, dodání se stihne, jak je psáno. Pán ale vůbec nereagoval a nic řešit nechtěl, až po dalším týdnu, kdy jsme se opět dotazovali s tím, že zboží nechce, když je to v delší dodací době. Tím, že jste zmínil konkurenci, tak je otázkou, jak to vůbec s Vaší objednávkou bylo...My komunikovat chtěli a objednávku vyřídit, třeba i skrze alternativy, pan Honza chtěl jen kritizovat, takže hodně štěstí u konkurence.

  • Nepravdivé informace o skladové dostupnosti, položky označené skladem skladem nejsou

    Reakce obchodu Hudebni-obchod.cz

    Dobrý den, musíme reagovat a upřesnit, jak to opravdu bylo. Objednal jste zboží, které v dané době (objednávka v pátečních nočních hodinách) bylo označeno skladem, protože jeden kus skladem opravdu byl. Nicméně není v našich silách mít i o půlnoci aktuální skladové zásoby. Následně se vyřizují objednávky dle pořadí a bohužel se zboží vyexpedovalo dřívější objednávku, a tak již nebylo skladem pro Vaši objednávku. Je nám líto, ale toto opravdu neovlivníme. O situaci jste byl informován, chápeme Vaše rozladění, ale nepřijde nám zcela férové v tomto případě nedoporučovat obchod, více jsme pro Vás udělat nemohli.

    • Po prvotní informaci, že zboží bude objednáno u dodavatele, již nepřišla žádná další zpráva.
    • Obchod nereagoval na dotazy na stav objednávky ani po více jak dvojnásobku slibované dodací doby.

    Reakce obchodu Hudebni-obchod.cz

    Dobrý den, jak jsme si již následně vysvětlili v emailu, máte pravdu, chyba byla na naší straně, kdy jsme Vás včas neinformovali o delší dodací době ze strany dodavatele a vzhledem k tomu, že jste již zboží nutně potřeboval, nebylo možné objednávku vyřídit. Ještě jednou se omlouváme.

    • Špatná komunikace se zákazníkem. Zboží dosud nedorazilo, nevím kde se stala chyba, ale zatím jsem neobrdžel žádnou odezvu na objednané zboží.
    • Jsem velmi rozhořčen a doufám, že se k tomuto vyjádření postavíte čelem a že se z této chyby poučíte. žádám o vyjádření a brzkou odpověď. Pokud bude moje objednávka braná v potaz požaduji a s dúrazem na nespokojenost rapidní slevu.

    Reakce obchodu Hudebni-obchod.cz

    Dobrý den, pane Rozbořile. Za chybu se omlouváme, stalo se to opravdu jen výjimečně. Nicméně objednával jste zboží s dostupností 10 pracovních dnů, navíc do všeho vstoupil i svátek. Jako omluvu jsme Vám spolu s produktem dodali i dárek. Omluvit jsme se chtěli i osobně, ale telefonicky se nám nepodařilo Vás nikdy zastihnout a na email jste nám již nereagoval. Děkujeme za pochopení, rozhodně v tom nebyl žádný úmysl, ale lidská chyba, kdy jste neobdržel informaci ke konkrétnímu termínu dodání.

    • nepravdivé udaje

    Reakce obchodu Hudebni-obchod.cz

    Dobrý den, v tomto případě Vás chápeme a nezbývá než se ještě jednou omluvit, jak jsme již učinili dříve. Bohužel se tomuto nedalo zabránit,v danou chvíli selhala aktualizace dat na eshopu. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    zboží bylo sice dodáno rychle a v pořádku,ovšem objednala jsem si stoličku se sedákem vínové barvy - černou jsem nechtěla a dlouho mi trvalo, než jsem našla nabídku se sedákem vínovým - ovšem dodaná stolička má sedák černý!vracet ji nebudu, ovšem do obchodu jsem napsala zprávu, že jsem si objednala zboží jiné.nikdo mi ani neodpověděl. takže závěr pro mne je takový, že tento obchod nemá o zákazníky zájem, dodá sice zboží, ale dál nekomunikuje, dále tam nikdy nic objednávat nebudu. stoličku se sedákem černé barvy jsem mohla mít mnohem levnější, takže jsem skutečně velmi zklamaná.

    Reakce obchodu Hudebni-obchod.cz

    Vážená paní, rád bych reagoval na Váš názor, s kterým nesouhlasím. Můžete mi na email [email protected] přeposlat kdy a na jakou adresu jste Vaši zprávu zasílala? Na naše kontaktní emaily od Vás dosud ŽÁDNÝ email nedorazil, takže od Vás není na místě nás takto nařknout, že nemáme o naše zákazníky dále zájem. To zásadně odmítáme a rozhodně tomu tak není, o čemž svědčí reakce našich zákazníků. Žádám tedy o dodání podkladů, které prověříme a samozřejmě Vám rádi vyhovíme, v opačeném případě očekávám Vaši omluvu.

    Marek Macák
    Hudebni-obchod.cz

    ===
    Aktualizováno - bylo doloženo, že email byl opravdu odeslán, k nám, bohužel, nedorazil. Společně jsme se domluvili na vyřešení této situace, a tak věřím, že se vše doladí ku spokojenosti všech.

    • ???
    • špatná komunikace,málo obchodnické profesionality(když nemám zákazníkem požadované zboží,nabídnu alternativu)

    Pro zákazníka je nejdůležitější :1.pravdivá informace o zboží skladem
    2.Rychlá komunikace pokud je tomu jinak a zboží skladem není ,ačkoliv na stránkách obchodu je uvedeno že je
    3.Rychlé vyřízení objednávky a dodržení slíbených dodacích lhůt
    Ani jednu tuto zásadní věc nedodrželi.Pouze po několika dnech poslali mail,že byla objednávka stornována a to bez jakéhokoliv oduvodnění. Trochu více snahy by neuškodilo!

    Reakce obchodu Hudebni-obchod.cz

    Dobrý den Michale, mrzí nás Vaše negativní zkušenost s naším eshopem, ale bohužel ve Vašem případě došlo k chybě v interní komunikaci. Správce eshopu se mylně domníval, že jste byl o problému s dostupností informován a objednávku zrušil. Ještě jednou se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • výhodná cena
    • zajímavé zboží
    • nesouhlasí obrázek se zbožím
    • obrázek je závádějící