• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží objednané dne 18.12. jsem do dnešního dne neobdržela ( 2.1.19)
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nesplnění slíbené doby doručení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Objednala jsem dárkový obrázek....zboží přišlo rozbité ...rámeček rozlámaný na kusy. Zřejmě přepravou,ale každopádně zabalit tak křehké zboží jen do bublinkové obálky je špatně. Chtěla jsem darovat, ale letěl do koše. Takže velké zklamání.

    Výhoda je určitě rychlé dodání ....ale na úkor špatně zabaleného zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • krabice s dárkem uvnitř prošlápnutá poškozená (vnější krabice byla OK !) - jako dárek nepoužitelné !
    • Samotný stromeček na šperky rozbalený, igelit roztržený

    Napsal jsem mail majiteli - negativní zkušenost.
    Bez odezvy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden se nic nedělo, platba proběhla ihned, zboží nedoručeno. Až po telefonické urgenci z operátora vypadlo, že je dotyčný výrobek ve výpadku a není tudíž k dostání. Peníze zpět zatím neposlali, slíbeny byly obratem - tj. zítra nebo pozítří.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Na strankach se uvadi v jakem case ma zakaznik volat, nikdo ale telefony nezveda... 6 krat volano behem 2 dnu v ruznem case, nikdy to nikdo nezvedl.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhodou mělo být zboží skladem ... jenže zrušili objednávku a nekontaktovali mě. Po více než týdnu jsem jim napsal, že odstupuji od kupní smlouvy. Reakce obchodu byla, že to nevadí, protože objednávku zrušili. A prý prověří, proč mě neinformovali.
    • * Vyšší cena než konkurence.
    • * Zboží, které je deklarováno na skladě není dodáno, tudíž důvod platit víc za rychlejší dodání mizí.
    • * Zruší objednávku bez toho, aby poslali aspoň email

    Velké zklamání. Kdybych měl informaci, že zrušili objednávku, tak jsem se zařídil jinak. Takhle jsem byl na večírku jediný bez námořnického trička.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dostala jsem špatnou zásilku a komunikace s obchodem je opravdu obtížná!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    vše bylo v naprostém pořádku ale čokoládová bonboniera mi přišla zlomená, nejspíš chyba pošty, ale byla jsem naštvaná.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace! Paní od nich mi napsala dotaz ohledně změny objednávky, ale na mojí odpověď už nikdo nereagoval i když jsem tam taky kladla otázky. Rekapitulace objednívky, nic. Faktura se zbožím nepřišla. Nemám si ani jak zkontrolovat jestli sedí ceny. Na mail s prosbou o fakturu aspoň v el. podobě samozřejmě nikdo nereagoval.

    Pokud chcete mít jistotu, že třeba nevhodný nákup vrátíte, raději jděte jinam.

    Reakce obchodu Hračkoviny

    Dobrý den pí Lucie, posíláme potvrzovací emaily, i daňové doklady v elektronické podobě. Z toho co píšete, je patrné, že jste uvedla špatný email. Na všechny emaily odpovídáme v ten samý den. Ceny můžete kontrolovat v potvrzení objednávky, ve faktuře, která vám přišla emailem, nebo na eshopu :_)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • objednávku potvrdily, zboží nedorazilo, nikdo nic nenapsal, nedal vědět, komunikace absolutně žádná

    nenakupovat zde. 17. prosince jsem si objednala dárek k vánocům pro dědečka. dnes je 28. a dárek nikde... a ani mail či nějaké odůvodnění zdržení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Předností je, že mohu nakoupit z domova (mám přechodně omezený pohyb.
    • Dárky se mi zdály vtipné.
    • Ale, bohužel nedorazily přesně v mém výběru barev a tvarů-bez omluvy.
    • Na stránkách nebyly podrobnosti o zboží, např. rozměry atd.

    Nákup z domova je fajn,ale...
    Některé zboží dorazilo v jiném tvaru a barvě, než jsem objednala.
    U jednotlivých produktů málo informací, např. rozměry.
    To je důvod, proč nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nic
    • komunikace se zákazníkem a nechuť napsat o pár písmen navíc.

    nevím, já už zde nakupovat nebudu.