• 29.7.2015 jsem objednal zboží. 29.7.2015 přišlo info, že potvrzení objednávky přijde co nejdříve. Zatím nic nedorazilo. Již jsem se 6.8.2015 dotazoval jak to vypadá. Bez odpovědi. Nevím jestli zboží bude nebo ne...
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Měl zboží, které jsem hledala a měl ho nejlevnější.
    • Nešlo platit kartou, dík čemuž trvalo dodání déle, poštovné bylo velmi drahé

    Normální obchod

    Reakce obchodu HotShopCZ

    Chápeme Vaše výhrady, nicméně jsme malý obchod, což znamená mnohdy nižší ceny, ale zároveň i delší dodací lhůtu. Pokud byste objednala na dobírku, byl by proces rychlejší. Cena za dopravu je pak srovnatelná s jinými obchody...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doporučuji, vubec zde neobjednávat

    Reakce obchodu HotShopCZ

    Omlouváme se, na přelomu měsíce srpna a září probíhal převod obchodu z jednoho administrátora na jiného, což bohužel přineslo některé komplikace a problémy s vyřizováním objednávek. Nyní už by mělo být vše v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nejde se dovolat na telefonní číslo
    • na e maily nereagují

    Zboží Vám doručí, ale zapomeňte na možnost reklamace, do obchodu se již týden nemohu dovolat, na email nereagují. Mám rozbité jedno čidlo u meteostanice a nevím kde reklamovat.

    Reakce obchodu HotShopCZ

    Reklamace je samozřejmě ze zákona možná. Omlouváme se, pravděpodobně došlo k nějakému komunikačnímu šumu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • bezkonkurenční cena
    • na svých stránkách prodejce uvádí, že je možné si zboží vyzvednout prostřednictvím Zásilkovny, což dle pracovníků není pravda a uvedené zboží nakonec neměli naskladněné

    s komunikací prostřednictvím tohoto eshopu nemám dobrou zkušenost, telefonický mohu naopak vřele doporučit

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nic proti ostatním
    • neaktualizovaná dostupnost skladového zboží

    když to jde, koupím jinde.

    Reakce obchodu HotShopCZ

    Děkujeme Vám za hodnocení, stavíme se ke každé kritice čelem a negativní kritika si zaslouží o to větší pozornost. Samozřejmě nedokažu z vaší přezdívky určit o jakou objednávku se přesně jedná a tak být konkrétní.

    Ze statistik vyplývá, že případ který popisujete tedy, že na eshopu bylo zboží označeno jako SKLADEM a přitom Vám nemohlo být dodáno, se stal od srpna 2012 celkem 9x.
    Stalo se tak v případě, kdy dotyčné zboží bylo vyprodáno v posledních pár hodinách. Každá taková situace nás samozřejmě velmi mrzí.
    Vždy zákazníka kontaktujem telefonicky (v případě že se nedovoláme tak mailem) do 24hodin!

    Zákazníkovi se v první řadě omluvíme, poté vysvětlíme situaci a navrhneme řešení. Zákazník se sám potom rozhoduje, zdali si na zboží počká, vybere jiné porovnatelné zboží, nebo objednávku stornujeme.

    EDIT: Vaši objednávku jsem dohledal (Retrohodiny)
    Ještě jednou se Vám omlouváme, jak jsem Vám psal i v mailu 2.2. 19:08 , dva dny jsem Vám opakovaně telefonoval a nakonec jsme se spolu zkontaktovali mailem a vy jste objednávku stornoval.
    Samozřejmě chyba vznikla na naší straně, ale nevidím důvod pro špatné hodnocení komunikace.
    Ta je totiž u nás na prvním místě a věřím, že zákazníci jsou s námi v tomto ohledu spokojeni.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhá dodací lhůta, firma neinformuje kdy zboží dorazí, ani v čem je problém.

    Neprofesionální.

    Reakce obchodu HotShopCZ

    HotShopCZ má od konce července nového majitele, nové sídlo v Brně a nový tým spolupracovníků. (viz kontakty na stránce eshopu)
    Skladové zásoby jsou aktualizovány každých 24hod, takže co máme na eshopu skladem, na 99% skladem skutečně je.
    Dále jsme pro Vás připravili nového dopravce za lepších podmínek (telefonní kontakt řidiče) a za výrazně lepší cenu 99kč.
    Dodáváme bežně do 2-3 dnů, doufám, že nám to naši zákazníci, kterých bylo za prvních 10 dnů asi 33 zde brzy dosvědčí.
    Na prvním místě je pro nás kontakt se zákazníkem, proto se každého snažíme kontaktovat telefonicky a samozřejmě o průběhu stavu objednávky Vás informujem skutečně detailně.
    Těšíme se na Vaši objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    I pres to ze jsem zde nenakoupil jedna se o seriozniho obchodnika nebot nevystavil fakturu na zbozi ktere nema. Ovsem v komunikaci stale tvrdil ze to neni problem a ja tim ztratil tyden.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • - zboží objednáno, nedorazilo
    • - žádná komunikace ze strany obchodu i přes urgenci...

    V žádném případě nepoužívat...

    Reakce obchodu HotShopCZ

    Dobrý den
    Moc se Vám omlouváme za vzniklé komplikace, ale bohužel ve Vašem případě nastal problém s objednávkou z důvodu, že jsme tuto objednávku vůbec nepřijali. Toto bylo zapříčiněno DDOS útokem na eshopový systém firmy Bohemiasoft. Hluboce se vám omlouváme za vzniklé komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • V podstatě žádné. Prodávající s vámi komunikuje pouze pokud očekává, že u něho nakoupíte, v případě jakýchkoliv problémů komunikace okamžitě končí.
    • Nulová komunikace se zákazníkem v případě problémů, viz historie mých pokusů o e-mailovou komunikaci níže:
    • Dobrý den,
    • před několika dny jsem vám poslal email s žádostí o návrh řešení problému ohledně LED žárovek, které jsem zakoupil ve vašem obchodě (viz korespondence níže).
    • Protože jsem dosud neobdržel vaši odpověď, opětovně uplatňuji reklamaci zakoupeného zboží. Protože mám za to, že výměna zboží za nové je v tomto případě bezpředmětná, předpokládám že mám nárok na vrácení peněz.
    • Děkuji předem za kladné vyřízení této záležitosti.
    • S pozdravem
    • Vladislav Sedláček
    • From: Sedláčkovi [mailto:[email protected]]
    • Sent: Monday, September 05, 2011 8:18 PM
    • To: '[email protected]'
    • Subject: RE: HotShopCZ - Stav Vaší objednávky - Číslo objednávky: 1549114
    • Dobrý den,
    • děkuji za vyřízení vaší objednávky, zboží jsem v pořádku obdržel.
    • LED žárovky jsem nainstaloval do svítidel místo halogenových žárovek 12V/20W a s tím jak svítí jsem byl opravdu spokojen.
    • Bohužel však musím konstatovat, že moje radost trvala jen několik minut. Po této době totiž dvě ze tří žárovek přestaly svítit. Po vypnutí jsem je demontoval a zjistil, že došlo k uvolnění připojovacích konektorů v místě jejich zapájení na desku plošného spoje pravděpodobně v důsledku přehřátí. Předpokládám, že výměna LED žárovek za jiné asi nemá smysl, výsledek bude s největší pravděpodobností stejný a tak bych vám zboží rád vrátil.
    • Pokud byste měl nějaké jiné řešení, tak mi je prosím sdělte.
    • Děkuji za vaši odpověď.
    • S pozdravem
    • Vladislav Sedláček
    • From: [email protected] [mailto:[email protected]]
    • Sent: Wednesday, August 31, 2011 10:58 PM
    • To: [email protected]
    • Subject: HotShopCZ - Stav Vaší objednávky - Číslo objednávky: 1549114
    • Číslo objednávky: 1549114
    • Dobrý den,
    • Vaše objednávka byla dnes expedována. Zboží bude odesláno přepravní službou, kterou jste zvolil(a) při vytváření Vaší objednávky.
    • Zásilku můžete zpravidla očekávat následující pracovní den po odeslání.
    • Pokud bylo zboží odesláno Českou poštou, po odeslání Vám ČP sdělí číslo zásilky emailem + sms zprávou.
    • Zásilky můžete sledovat na www.ceskaposta.cz (zákaznická linka: 840 111 244)
    • Pokud bylo zboží odesláno přepravní službou DPD, číslo zásilky Vám sdělíme emailem po expedici.
    • Zásilky můžete sledovat na www.dpd.cz (zákaznická linka: 841 700 700)
    • Pokud byl zvolen osobní odběr, případně rozvoz zdarma, budeme Vás kontaktovat.
    • Děkujeme Vám za objednávku a přejeme krásný zbytek dne.
    • HotShopCZ
    • Údolní 309
    • 468 51 Smržovka
    • IČ: 63763702
    • Tel.: 721 198 436
    • email: [email protected]
    • Web: www.hotshopcz.cz
    • ________________________________________
    • Datum 30.08.2011 15:49:08
    • ________________________________________
    • Objednané zboží Cena/ks Celkem
    • Číslo produktu: 4110386
    • LED žárovka - modul G4 10SMD - bílá teplá (12V / 1,8 W) 171 Kč 3,00 513 Kč
    • Způsob dopravy: Česká pošta - Obchodní balík - Platba převodem 110 Kč
    • Způsob platby: Převodem na bankovní účet 0 Kč
    • CELKEM 623 Kč
    • ________________________________________
    • Objednavatel:
    • Jméno: Vladislav Sedláček
    • Firma:
    • IČ (u firmy):
    • DIČ (u firmy):
    • Adresa: T. Novákové 1267
    • Město: Nová Paka
    • PSČ: 509 01
    • Email: [email protected]
    • Telefon: 723863076
    • Poznámka:
    • Fakturační údaje:
    • Poznámka pod fakturou:

    Z výše uvedených důvodů bohužel nemohu nedoporučit.

    Reakce obchodu HotShopCZ

    Dobrý den pane Sedláček,

    Váš email a další 3 jsem si přečetl teprve dnes. Bohužel jsem byl pracovně mimo ČR nemohl jsem reagovat dříve.
    Podle Vašich reakcí na hodnocení na portálu Heureka opravdu usuzuji, že Váš postup není zcela korektní, jelikož jste mne před reklamací vůbec nekontaktoval telefonicky. Pouze jste napsal email a nepostupoval jste podle obchodních podmínek, které jsou zveřejněny na našem eshopu www.hotshopcz.cz.
    Na reklamaci právo samozřejmě máte, jelikož ale je zboží již použité na vrácení dle zákonné lhůty 14 dnů bez údání důvodu není možné.
    Postupujte prosím podle obchodních podmínek na našem webu, s kterými jste souhlasil při nákupu.
    Reklamace Vašeho zboží bude probíhat klasicky dle zákona a to: Zboží nám prosím zašlete na adresu uvedenou v obchodních podmínkách, spolu s reklamačním listem a kopií FA. Poté vám potvrdíme převzetí reklamovaného zboží a ode dne převzetí reklamovaného zboží máme lhůtu 30dní na vyřízení reklamace, zboží bude posouzeno a dle posouzení bude reklamace uznána nebo zamítnuta. Většinou u těchto druhů produktů je zboží vyměněno za nový kus.
    Peníze Vám bohužel vrátit nemůžeme, pokud již o zboží nemáte zájem, je možné se domluvit také případně na odběru jiného zboží v ceně výrobku, který jste zakoupil.

    S pozdravem
    Žanta

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    po týdnu od objednávky jsem se na zboží dotazovala a bylo mi sděleno že stále není na skladě,přitom mělo být k dispozici do 48 hodin. Bylo by idealní,kdyby informace o dostupnosti dorazila ze strany obchodníka a dříve než po urgenci.

    Reakce obchodu HotShopCZ

    Dobrý den,
    Moc se Vám omlouváme za problém, ale bohužel ve skladovém systému byl stav špatně nastaven a zboží bylo bráno jako skladem. Nicméně byla tato věc opravena a chyba by se neměla opakovat. Tato chyba způsobila, že byla Vaše objednávka automaticky předána k expedici, ale bohužel nemohla být vyřízena. Po fyzické kontrole objednávek jsme poté zjistily, že je tato objednávka nevyřízena. Mezitím jste nás kontaktovala.Ještě jednou se Vám omlouváme a budeme rádi, když Vám budeme moci tuto nepříjemnost nahradit případnou slevou na příští nákup.