Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Naprosto tristní přístup, co se týče stížností a reklamací, mažou recenze , které se jim nehodí. Nakoupil jsem v Hornbachu dost zboží které bylo OK a nechal tam na hobbymarket dost peněz ale u reklamací které se jim nehodí nebo recenzí se chovají hůře než cenzura. Například na dálkový ovladač na LED pásky : Produkt, který vypadá 100% stejně jako z Polska kde stojí skoro o polovinu méně. Pan mne ujišťoval že se jedná o český produkt a nejsou na ně stížnosti, přitom je to stejný šrot jako ten z Polska - Náhodně se sám od sebe vypne, změní intenzitu světla, nebo se naopak sám od sebe zapne pokud je pod napájením ( vyzkoušeno na 2 ks ala Polsko a Jednom "ryze" českém z Hornbachu. Navíc žádné párování, takže pokud má někdo v paneláku podobný nebo stejný tak si můžete zahrát na přetahovanou, kdo z koho :-D. Prostě k pláči. Fungovat to, tak je to super věc.. skryje se do listy. Recenze Hornbachu vsak jsou jen k smichu protoze ty kriticke jejich cenzor odmita zverejnit!... když není nutné i když je mám pod nosem, budu nakupovat raději u konkurence.

  • Salut! Vreau să vă împărtășesc un site util – unde cu siguranță veți găsi coduri promoționale bune și profitabile pentru achiziții.
    https://promo-codes.cz/slevove-kody/smarty

  • Naprosto i..otský postup při on-line objednání.
    Při objednávce on-line různých prvků (3 typy) na střechu předpokládám, že budou dodány v jednom balíku a dni, až bude k disposici ten poslední typ z nich. Zkušenosti z jiných on-line obchodů jsou, že se buď ptají při objednávání, nebo zavolají. Tady mi tři prvky dopravují na 3x, aniž by se ráčily zeptat. To snad ani není možné. Možná že svým zaměstnancům poskytují speciální volno, když si něco někde objednají s dovozem a myslí si, že i jinde to mají stejné. Dozvěděl jsem se to až z e-mailu o potvrzení objednávky (a bohužel i zaplacení předem) a i když jsem okamžitě reagoval (ne ta ten e-mail z automatu, ale na jiný dostupny), tak žádná reakce. Katastrofa.

  • Koupili jsme kuchyň a když jsme doma rozbalili skříňky - byly v krabici + polystyrénové pláty a v ochranné folii, která byla ve velmi špatném stavu, což mělo za následek poškrábaný vzhled skříněk. To samé rukojetě - zabalené v plastovým obalu, ještě v měkkém obalu a rukojetě stejně pobité ze stran. Škoda, že nejdou přiložit fotografie, protože s tímto jsem se ještě nesetkala.

  • Hornbach jsem měl rád. Bohužel jsem koupil dveře levé místo prave.zadny problém vyměnit. To jsem si myslel a po tel hovoru doufal v rychle vyřízení. Opak byl pravdou. Jakisi šéf úseku dveře podlahy v Plzeňském hornbachu mi nadával a vyhrožoval kamerovým záznamem ze jsem chtěl tyto dveře což nebyla pravda. Ale nevěděl z jaké strany to berou prodejci. Nic naplat mi pověděl že pokud mu zaplatím 200 tak je vymění jinak ne. Dvere jsem potřeboval tak jsem zaplatil. Strašné jednání. Ps:Hornoch Plzeň

  • Měl jsem Hornbach vcelku v oblibě, ale poslední dobou se z mého pohledu velice zhoršil. Nakoupil jsem tam cement, ale ukázalo se, že není kvalitní a je potřebo ho dávat do betonu dvakrát více, takže ve finále vyšel o mnoho dráž, než cement stejné třídy ze stavebnin. Dále mě zklamalo rámování. Nechal jsem si tam vyrobit rám na míru, ale když jsem do něj vsazoval zrcadlo, tak se kraje poškodily o záchytné packy. Odborníci, za které se Hornbach vydává, by měli vědět, jak má být vyrobený rám na zrcadlo určitého rozměru, aby se při usazování nepoškodilo. Hornbach už je spíše vhodný jen pro vyzkoušené výrobky prověřených značek, které tam lze sehnat za lepší cenu než jinde. Jinak je to dost riziko tam něco nakoupit.
    Pavel Kruba

  • spotřební elektroniku už Hornbachu nakupovat nebudu je to k ničemu koupil jsem si stupidní čerpadlo Güide... čerpadlo se stále zavzdušňování vodu přitom jelo cca tři měsíce odnesl jsem ho do Hornbachu a samozřejmě ho vzali na reklamaci a budu čekat měsíc čerpadlo jsem potřeboval do jímky právě teď v období dešťů takže jsem bez čerpadla musel jsem si koupit druhé protože ho v té jímce musím mít taková služba je úplně k ničemu přísahám jednodušší je koupit si to v Tescu protože když vám čerpadlo nedělá co má přijdete do Tesca na info vezmou čerpadlo vrati vám peníze jdete do regálu vezmete si druhé.. jdete do regálu vezmete si druhé a máte klid tak k čemu takový Hornbach když řeší čerpadlo Za 700kč čínské výroby...

  • Budem hodnotiť prístup obchodu ku zákazníkovi. Namiesto frézky mi bola dodaná oska na kolečko za ktorú som zaplatil 4990 Kč kedže bola možná len platba kartou pri nákupe. Po prvom telefonáte mi bolo povedané aby som všetko nafotil a poslal emailom a že ma budú obratom informovať. Po 2 hod. čakania som volal opať, zdvihla mi to "veľmi" príjemná pani. O prvom telefonáte nemala páru pritom sa vraj všetko zaznamenáva. Následne našla moj email a ponúkla mi moznosti: vrátenie penazi alebo opatovné odoslanie. čakal som aspoň nejaké ospravedlnenie, ale to by som čakal moc. Však som len další otravný zákazník. O nejakej kompenzácii ani zmienka až keď som to navrhol ja. A na to otázka od pani: čo by ste si predstavoval? Súhlasil som so zľavou a následným odoslaním. Na to mi táto "milá" pani povedala, že musím odoslať ich osku za 50Kč spať a až keď to bude u nich mi to pošlú opať. Čiže čakať dalších cca 5 možno 8 dní. To som už nevydržal a požiadal som o vrátenie peňazí a to okamžite (moje peniaze budú zadržiavať min 6 dní) a na to táto "milá" pani, že ich účtaren odosiela len 1 možno 2 krát do týždňa a že už chce tento rozhovor ukočiť. Rozlúčil som sa sňou stým, že peniaze chcem mať v pondelok 18.5.2020 na účte ináč budem vymáhať penále. Takýto prístup som vážne nečakal od takého predajcu akým je HORNBACH. Za mňa posledný nákup na tomto E-Shope.

  • Je otřesné, že i v této době se najde společnost, která se chová jako "šmejd".
    Obzvláště, jedná-li se o takovou, kde byste to nečekali.

    Objednali jsme si zboží za bezmála pět tisíc, vč. dopravy za 500Kč!!! Jiná možnost, než doprava na adresu a platba předem nebyla možná.

    Využili jsme tedy možnost okamžitého převodu z účtu přes jimi nabízenou službu TrustPay.

    Potvrzení od TrustPay o úhradě jsme obdrželi. Od společnosti Hornbach však nic... Po třech dnech nám to nedalo a zavolali jsem na jejich zákaznickou linku.
    Operátka vůbec nebyla překvapená, naopak, tohle je prý naprosto běžné a máme si vytvořit objednávku znovu a zažádat si o spárování s již provedenou platbou. Její "O NIC NEJDE" mi dost pilo krev!!! No jí očividně ne! Nám jde o našich pět tisíc a o to, že zboží potřebujeme do konce tohoto týdne, jak mělo podle původní objednávky být uskutečněno.
    Pokojíček, do kterého čekáme přírůstek, tak bude dál staveništěm do doby, než se uráčí zboží doručit!!!

    Totiž poté, co jsme provedli změnu (dle návodu paní ze zák. centra) nám přišel email, že se omlouvají za prodlevu, ale že nemají čas odpovídat na všechny dotazy!!!

    Naše peníze se tak staly rukojmými a stavební práce musí v bytě stát, dokud si na nás laskavě někdo neudělá čas!!!
    Slova zákaznické podpory ve stylu: "Klid, o nic nejde. Všichni jsem unavení. Je to jenom systém, tam se chyby stávají. Nejste jediní..." vás neuklidní, ale vytočí naopak do běla!!!

    Takové chování považujeme za podvodné a celou věc předáváme ČOI.

  • Objednavka v eshopu. Tersmostat Veria ET45. Prislo jine zbozi s oznacenim T45, rozbalene a nekompletni - neobsahujici teplotni cidlo. Reklamace po telefonu - 8minut, nez jsem byl vubec spojeny s podporou. Na nasledny email s fotkami, jsem odpoved nedostal. Resit to v kamenne prodejne nedoporucovali s tim, ze by mne tam stejne nemohli vratit penize. Zkusil jsem kamennou prodejnu na Bile Hore, tam vse vstricne vyresili k me spokojenosti, vcetne vraceni penez a prodeje noveho spravneho kusu. Puvodni balicek mel krome nekompletnosti i prelepeny spatne carovy kod kodem zbozi, ktere jsem objednaval. I od zamestnancu prodejny bylo patrne, ze reklamace na nakupy z eshopu jsou caste. Tedy prsite v tomto pripade eshop Hornbachu nebrat.

  • Dne 15.9. 2018 jsem byla nakupovat v Hornbachu Plzeň. Nejdříve jsem si musela na chvíli sednout na kávu z důvodu bolesti ostruhy v patě. Poté jsem šla "utrácet" do Hornbachu. Nejprve květiny, květníky, poté šrouby, stavebniny, opět šrouby a opět stavebniny. Po zaplacení nákupu jsem ztratila trochu času naskládáním nákupu do auta. Přetáhla jsem parkovací čas o 10 minu.Musela jsem zaplatit 50 korun parkovné. Je to neskutečné, nikde v Plzni se o víkendu neplatí, pouze u Hornbachu. Kdo spočítal časový limit parkovného pro tak velký Baumarkt? V mém seniorském věku neběhám jako třicátníci. Závěrem, nakupování v Hornbachu pro naši rodinu skončilo.