Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Peníze odešly, zboží měli dle emailu odeslat před týdnem a zatím žádná reakce. Od platby již uběhlo 14 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokud se vůbec dovolate, slíbený termíny neplatí. Objednávka byla na hodinky v řádech XXXk Czk.

    Reakce obchodu Hodinářství KOSCOM

    Dobrý den,

    prověřili jsme historii vaší objednávky hodinek Festina Ceramic vytvořené 2. února v 00:21. Hned ráno vás kolega informoval emailem, že hodinky jsou připraveny k odběru na naší prodejně. O víkendu jste se na prodejně zastavil osobně a po prohlídce zboží požádal o zrušení objednávky, což jsme obratem učinili. Nejsme si tedy vědomi, že by v komunikaci došlo k nějaké nepřesnosti z naší strany. Mrzí nás, že jste byl nespokojen s našimi službami a rádi s vámi vzniklou situaci budeme řešit osobně na prodejně, případně na emailu [email protected]

    S pozdravem
    Hodinářství Koscom

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem dětské hodiny, které neměl obchod skladem, ale bylo uvedeno "Na objednávku", tudíž jsem objednala. Obchod ověřil dostupnost u dodavatele, a informoval mě, že dodací doba je cca 2-3 týdny. Po měsíci jsem požadovala nějaké informace, ale obchod nereagoval. Objednávku jsem tedy stornovala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hodinky dorazily nefunkcni. Odeslala jsem zpet a zadam penize zpet. Hodinky ma obchod fyzicky tyden zpet u sebe a nikdo se mi neozval. Urguji. zatim nic.

    Reakce obchodu Hodinářství KOSCOM

    Dobrý den,
    tuto nesrovnalost jsme již vyřešili telefonicky. Hodinky objednané u nás dorazily v pořádku a není s nimi žádný problém. Reakce výše se vztahuje na objednávku z jiného obchodu a nesouvisí s naší prodejnou.

    Tým Hodinářství Koscom

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přístup personálu

    Reakce obchodu Hodinářství KOSCOM

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen s přístupem našeho personálu. Postup při vyřízení vaší objednávky na prodejně jsme prověřili a neodhalili jsme pochybení našich kolegů, kteří zároveň nezaznamenali jakoukoliv připomínku z vaší strany ke způsobu vyřízení objednávky. Budeme rádi, když se nám ozvete na email [email protected], abychom z vaší strany získali více detailů a mohli situaci vyřešit k vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Tým Hodinářství Koscom

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stale cekam na zbozi asi je jeste na Ukrajine?

    Reakce obchodu Hodinářství KOSCOM

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás, že nejste spokojený s dodací lhůtou, nicméně u vámi objednaného produktu byla v době vytvoření objednávky uvedena informace o dostupnosti v polovině října. Stejnou informaci jste od nás dostal v potvrzení objednávky. Z naší strany tedy byla informovanost dostatečná. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na emailu [email protected].

    S pozdravem
    Tým Hodinářství Koscom

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlost
    • komunikace o výrobku před zakoupením
    • široký sortiment
    • cena
    • neekologické chování

    Zcela postrádá zdravý rozum zabalit plastový řemínek k hodinkám do bublinkové obálky, 0,5m2 bublinkové folie a krabice.
    Za toto neekologické chování dávám tomuto jinak perfektnímu Eshopu nejnižší známku. Stejně tak postupuji a budu postupovat u všech Eshopů.

    Reakce obchodu Hodinářství KOSCOM

    Dobrý den,

    řemínky standardně samozřejmě zasíláme v obálkách. Ve vašem případě jsme měli dočasný výpadek obalového materiálu a v rámci zachování rychlého dodání jsme zásilku odeslali v krabici. Mrzí nás, že vás vzniklá situace rozladila, opravdu se však nejedná o běžné řešení.

    S pozdravem
    Tým Hodinářství Koscom

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar zaplateny potvrdili prijatie pladby a že produkt zatiaľ nemajú budú kontaktovať dodávateľa.Po týždni žiadne informácie tak možno do Vianoc bude.

    Reakce obchodu Hodinářství KOSCOM

    Vážený zákazníku,

    objednal jste si produkt Casio MTP-1302PD-2A2VEF, který je očekávanou novinkou a ještě nebyl fyzicky uveden na trh. Termín dodání je aktuálně neznámý, což také uvádíme na kartě produktu. Stejná informace vám byla sdělena po vytvoření objednávky. Mrzí nás, že nejste spokojen, ale z naší strany považujeme informovanost o momentální nedostupnosti hodinek za dostatečnou. Vzhledem k tomu, že jsme z vaší strany po udělení této negativní recenze neobdrželi žádost o storno objednávky, nabídli jsme vám vrácení peněz, aby částka nebyla zbytečně blokována.

    S pozdravem
    Tým Hodinářství Koscom

  • Na stránkách slibovali Doručení do třech pracovních dnů.uz je to deset a nic.a musela jsem to zboží sehnat jinde

    Reakce obchodu Hodinářství KOSCOM

    Vážená zákaznice,
    velmi nás mrzí, že došlo ke zpoždění na straně přepravce, o kterém jsme nevěděli, jelikož jsme z vaší strany neobdrželi žádnou zpětnou vazbu. Pokud bychom to věděli včas, zařídili bychom na naše náklady expresní přepravu, abychom zajistili včasné doručení zboží.

    Tým hodinářství Koscom

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Bohužel obráz neodpovídal skutečnosti. Bl jsem za blba

    Zboží neodpovídalo popopisu.

    • Na stránkách uvedeno zboží skladem ,zatím žádné informace o zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obrovská nevýhoda je pověření služby DPD dopravou. I když jsem zakázku zaplatil 17.2. ,bylo mi zboží vinou DPD doručeno až dnes 23.2. DPD , i když měla dostatečně přesnou adresu, nechala zásilku ležet v Č. Budějovicích i když na mne měla kontakt a mohla se mne zeptat kam mají zásilku dovézt.
    Proč nevyužíváte služby České Pošty???

    Reakce obchodu Hodinářství KOSCOM

    Dobrý den,

    v souvislosti s vaší objednávkou jsme se vás opakovaně emailem a telefonicky snažili kontaktovat ohledně upřesnění adresy, avšak bez reakce z vaší strany. Zásilku si nakonec převzala přepravní společnost s tím, že vás kontaktují sami. Zdržení dodání objednávky nás mrzí, ale z naší strany bylo vše připraveno k okamžitému odeslání.

    S pozdravem

    Koscom/VX Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hodinky měli dle obchodníka dorazit v půlce minulého měsíce.
    Dodnes se nikdo neozval, co se s objednávkou stalo a proč nebyli schopni hodinky dodat. Přitom na Slovensku už je tento model přes měsíc běžně v prodeji.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod dobrý, hodinky zklamání za ty peníze...velikost pro předškolní děti, nikoliv pro starší děti.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr (i na prodejně)
    • Nepříjemná obsluha

    Nesmírně nepříjemná obsluha. Přijdete si, že je obtěžujete jen co vejdete do obchodu a sotva vás pozdraví. Stává se, že i nepozdraví. Bohužel to není ma ojedinělá zkušenost. Celkový pocit je tak negativní. 3 z 10

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi mate v kosiku, vse vyplnite a nakonoc se dozvite, ze zbozi neni skladem s ani nebude.
    • Zvlastni zpusob obchodu

    Reakce obchodu Hodinářství KOSCOM

    Dobrý den,

    zboží, které jste objednával, mělo status "Na objednávku", skladem jsme ho tedy neměli. V těchto případech se výjimečně může stát, že výrobce daný produkt již nemá a nedokáže ho dodat, protože kolekce se průběžně obměňují.
    Za nepříjemnost se omlouváme.

    S pozdravem
    Hodinářství Koscom

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    bežné hodinky Casio, které jsem pak koupil za pár dní v Mallu, udajně nebylo možno u dodavatele objednat !!!! Hrůůůůůza

    Reakce obchodu Hodinářství KOSCOM

    Dobrý den,
    ve chvíli, kdy jste hodinky objednával, u nich byl status "Na objednávku". Neměli jsme je tedy na prodejně a nemohli jsme je ihned dodat. Dodavatel je bohužel opravdu neměl skladem a nemá je ani v době naší reakce. O všem jsme Vás ihned informovali a nabídli výběr jiných hodinek, nebo storno objednávky.

    Snažíme se našim zákazníkům vycházet maximálně vstříc, máme opravdu velké skladové zásoby, ale i tak se v ojedinělých případech stane, že hodinky nedokážeme ihned zajistit, a to obzvlášť v předvánočním čase, kdy zboží rychle mizí a často se stává, že ho nemá ani dodavatel dané značky.

    S pozdravem
    Hodinářství Koscom

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • V e-shopu bylo nabizeno zbozi, ktere uz obchod nemel k dispozici.