Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • samolepka málo lepí, nedrží na ničem, Čínský šunt, nereklamoval jsem to vzhledem k vysoké ceně poštovného. Nalepovací tabuli nikomu nedoporučuji

    tabule byla zřejmě někde skladem dlouho srolovaná a samolepka byla na mnoha místech odchlíplá od podkladního papíru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • máte vše rychle.
    • Koupíte nekvalitu.Šroubky k uchycení plexi strhlý závit.U chráničů bruslí úplná katastrofa,jedna cesta na led ze šatny cca70m a chránič jsou na výhoz,jsou prořezané !

    Reakce obchodu HOCKEYLAND, s.r.o.

    Vážený pane Plšku, objednal jste si plastové dvoudílné chrániče bruslí, které nejsou určeny k chození, pouze k ochraně ostří nože v tašce. Nelze se tedy divit, že jste si chrániče prořezal, když jste v nich chodil. Na chození slouží jiné typy chráničů bruslí k tomu určené - dražší varianty. Co se týká šroubků do plexi, stačilo nám tento problém sdělit a my bychom Vám dodaly šroubky nové. Pěkný den, Petr Změlík, HOCKEYLAND, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nekorektní jednání, neochota arogantní přístup

    Reakce obchodu HOCKEYLAND, s.r.o.

    Vážený pane Nováku, když už chcete kritizovat, tak buďte tak laskav a alespoň se pod svůj příspěvek podepište jako slušný člověk a ne jako Anonym! Pro vysvětlenou: takto vypadá hodnocení od zákazníka, který si "nevydupal" slevu, když on ji chtěl a požadoval. Dovolili jsme si mu odpovědět, že jsme seriozní firma, která má ceny pevně dány a cena na požadovanou mřížku Reebok 11K je konečná, bez možnosti slevy. V současné chvíli jsme jediný obchod, který má tyto mřížky v celé ČR skladem. Naštěstí u nás převažuje asi tak 99,5% spokojených zákazníků, takže jeden anonym se asi vždy najde. Zkrátka lidi jsou různí....A Vás pane Nováku bych se zeptal, proč jste si u nás zboží objednal, když je naše firma tak špatná? Závěrem bych rád i vám popřál pěkný den, Petr Změlík, HOCKEYLAND, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absence komunikace - nebylo nabídnuto alternativní zboží, i když jsem požádal.