• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplaceno,nedoručeno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Místo dvou bot mi dorazily jen jedny, ale za cenu dvou bot, podvodnická firma.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Inkasují peníze, tím celý proces končí

    Skoro mám pocit, jako bych narazil na nějaký podovodný eshop... 11 dní od objednání, mělo se expedovat za 2 dny, zaplacené zboží nikde, komunikace naprosto neexistující...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 14 ti dnech od objednání a zaplacení - zboží stále nepřišlo.
    Obchod nekomunikuje, na dotazy už čtvrtý den odpovídá pouze:
    "Prosíme o strpení, všichni naši operátoři jsou vytíženi. Pokud nemůžete déle čekat, napište nám váš e-mail a my se vám ozveme. Děkujeme."

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • info o odeslání přišlo již před týdnem, zboží do dnešního dne nepřišlo
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dodání i za měsíc
    • Po týdnu od provedení objednávky zjistí, že část zboží není na skladě

    Doba dodání měsíc, i když vše bylo skladem. Poté jsem jim dala ještě jednu šanci a udělala druhou objednávku, po týdnu nic až mi vrátili peníze za část zboží a ani nenapsali proč. Opravdu tragické. Zboží bylo celkem fajn, ale otřesná lhůta dodání a komunikace obchodu také.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhé doručení zboží

    Dlouhá čekací doba na zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží vůbec nedorazilo…

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé dodání.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodací lhůta 2-7 dní, 14 dnů a stále nic…
  • Zboží jsem objednala 14.12. a dosud nedorazilo.velke zklamání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po devíti dnech od zaplacené objednávky, zatím vůbec žádná zpráva od prodejce. Ani o expedici, i když na stránkách slibují odeslání do 7 dní od objednání.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bohužel po 14ti dnech pořád žádné informace o objednávce
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přišla mi zásilka dvou párů bot. Jedny v perfektním stavu a druhý pár každá bota jiná velikost.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V okamžiku kdy mi byo sděleno že se zásilka odbavuje jsem v potvrzení objednávky zjistila že obuv není mnou objednané číslo 37, ale číslo 36. Okamžitě jsem reagovala a psala že tuto objednávku nepřijmu a že prosím o navrácení částky. Do tohoto okamžiku žádná odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ve středu jsem udělal v pořádku objednávku. Následující úterý jsem volal do obchodu, jestli je objednávka v pořádku. Paní mi sdělila, že je vše v pořádku a že jí druhý den ve středu budete odesílat a druhy den mi přišla zpráva, že jste mi objednávku zrušili. Tímto zpusobem eschopy fungovali před deseti lety.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží, které nemají.

    Po potvrzení zaplacené objednávky zimní pánské obuvi Hi-Tec se už obchod neozval, až po mojí písemné urgenci po deseti dnech mi jedenáctý den od objednání oznámili, že zboží je vyprodané a že mi vrací zaplacenou částku. Takže jsem liknavostí obchodu zbytečně ztratil 11 dnů. A to ještě nevím, kdy vrácená částka dorazí na můj účet...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle vyrizeni objednavky
    • Špatná komunikace

    Psala jsem do obchodu prostrednictvim nabizeneho chatu, kde maji napsano, “odpovime okamzite”. Tak se take nestalo. Napsali, ze mi odpovi kdyztak na e-mail, ktery jsem jim tam nechala ale ani po dalsich x hodinach nikdo nereagoval. Odepsali +- po 24 hodinach a to jsem se musela opet pripomenout.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zaplaceno a až po pár dnech mi napsali, že zboží není, že mi vrací peníze.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží v pořádku
    • Balení
    • Cena
    • Komunikování při reklamaci
    • Výměna zboží
    • Vrácení peněz

    Zboží mi přišlo v pořádku. Velikost neseděla a tak jsem zboží ihned posílal zpět. To byla středa. Zásilkovna v pohodě vzala balík. Pak jsem dostal další týden ve čtvrtek serii mailů o obdržení zboží a řešení vratky. Ono totiž nelze zboží odeslat zpět a vyměnit. Musí se vracet a dostanete zpět částku. Poté si objednáte nové. jenže částka zpět hned tak nejde.. Dnes je pátek a částku stále na účtu nemám. Věřím, že se připíše, ale trvá to. Z tohoto důvodu u tohoto prodejce, již nenakoupím on-line. Platby jsou dnes otázkou minut. Nechápu, proč čekat několik dní...