Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Produkt funguje
    • Špatně prepsane PSČ
    • Doručení jiným dopravcem než objednáno
    • Odpověď obchodu na mail jakto že objednávka byla poslána jinou spediční službou. "Když nám někdo přijede dřív pošleme to jinak " bez ohledu na zákazníka..

    Reakce obchodu HifiObchod.cz

    Dobrý den.Zde musím reagovat.Ano došlo u dodavatele k chybnému zadání PSČ ,ale zbytek dodání proběhl v pořádku.Jako kompenzaci za vzniklé problémy jsme zákazníkoví poslali dárek .Přesně podle přísloví: Kdo chce psa býti-hůl si vždycky najde. Žel i přes nadstandartní přístup všem asi nelze vyhovět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí na webu zboží, které se již neprodává
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

    • V internetovém obchodě (skladem, doručení do 3dnů) nabízejí něco, co skladem nemají - již čekám druhý týden a stále nic. POZOR !!!
  • Inzerují zboží skladem, o kterém ví, že ho skladem nemají a nikdy mít nebudou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi špatná komunikace a neustálé posouvání termínu dodání výrobku Onkyo C-7070

    Žádná komunikace ze strany obchodu o stavu a vyřizování objednávky, jestliže chcete vědět v jakém stavu se objednávka nachází musíte si sami neustále telefonovat, jinak nemáte žádné zprávy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhá dodací doba a nedodržení dohody sjednané telefonem o termínu dodání.

    nedoporučuji

    Reakce obchodu HifiObchod.cz

    Zákazník byl již v objednávkovém systému u konkrétního zboží informován o problematické dostupnosti objednaného produktu.Termín u tohoto zboží nebyl garantován ani dovozcem,tudíž ani nemohlo jít o porušení dohody ze strany našeho obchodu,protože žádný pevný termín dodání nemohl být ani stanoven.Na toto byl i zákazník upozorněn.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Negatívna skúsenosť prevažuje nad akoukoľvek výhodou! Čiže pre mňa už žiadne výhody neponúka, objednával som tu naposledy! Produkt je síce funkčný ale bol používaný a vzhladovo nenapraviteľne poškodený! Na membráne sú škriabance a fľaky po tom, ako sa to niekto snažil odstrániť. Tak isto aj fľaky na povrchu od čistenia ktovie čim.
    • Negatívna skúsenosť prevažuje nad akoukoľvek výhodou! Čiže pre mňa už žiadne výhody neponúka, objednával som tu naposledy! Produkt je síce funkčný ale bol používaný a vzhladovo nenapraviteľne poškodený! Na membráne sú škriabance a fľaky po tom, ako sa to niekto snažil odstrániť. Tak isto aj fľaky na povrchu od čistenia ktovie čim.

    Negatívna skúsenosť prevažuje nad akoukoľvek výhodou! Čiže pre mňa už žiadne výhody neponúka, objednával som tu naposledy! Produkt je síce funkčný ale bol používaný a vzhladovo nenapraviteľne poškodený! Na membráne sú škriabance a fľaky po tom, ako sa to niekto snažil odstrániť. Tak isto aj fľaky na povrchu od čistenia ktovie čim.
    -----------------------------------------------
    11. 12. 2014
    Je mi ľúto, že p. Mareda išiel cestou očierňovania mojej osoby aj keď netvrdím, že sa mi nesnažil pomôcť ale mám jasne a relevantné dôkazy a aj právo upozorniť na túto skutočnosť bez zamlčiavania faktov. Pokiaľ mi nikto nevie relevantne preukázať, kde nastal problém vrátane oficiálneho distribútora klipsch cpt praha, prečo mi prišla zásielka poškodená, nemám rozhodne záruku, že mi nemôže prísť ďalší kus nejak inak poškodený. Zvažujem, že využijem právo vrátiť tovar bez udania dôvodu a budem požadovať vrátiť celú sumu späť, ako to umožňuje európska smernica pri objednávkach cez e-shop.

    Reakce obchodu HifiObchod.cz

    Bohužel musím na tuto recenzi ze strany zákazníka reagovat.Výše uvedený výrobek mu byl doručen 4.12.a to zcela nový,bez známek použití.Následná reakce ohledně údajného poškození výrobku byla zaslána k nám na vyjádření k dnešnímu dni-to je 10.12..K výrobku mohu říci,že v žádném případě nebyl před zasláním používán a už ne vůbec poškozen.Všechny výrobky,které zasíláme naším zákazníkům jsou v původním 100% stavu .Navíc mu byla nabídnuta možnost okamžité výměny tohoto výrobků za nový a to na naše plné náklady spojené s dopravou.Bohužel tuto možnost bez jakéhokoliv dalšího vysvětlení zákazník odmítl.Dále mu byla tato možnost výměny výrobů po dohodě nabídnuta i přímým dovozcem značky Klispch fy CPT Praha-zákazník odmítl bez dalšího vysvětlení!Naší prioritou je poskytnout naším klientům plný 100% servis a případě vzniku potenciálního problému jej v co nejkratší lhůtě i vyřešit.Bohužel i když se někdy snažíte sebevíc,tak se všem asi nejspíše nezavděčíte.Proto musím tuto ze strany zákazníka a to hlavně z důvodu odmítnutí další vzajemné komunikace negativní reakci/recenzi/ považovat za účelovou a tendenční.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • O žádných výhodách nevím
    • O nákupu rozhodlo, sluchátka + kabel HDMI zdarma + doprava zdarma, což je ale při ceně výrobku 8tis. pro více prodejců standard: Na E-mail otázku ohledně technické záležitosti mě pracovník obchodu sám zavolal a vysvětlil a ještě se zeptal zda mám ještě ohledně nějaký dotaz, což mě přijde velice seriozní a takto si představuji starost o zákazníka
    • Nebylo mě oznámeno jak je zvykem, že balík byl předán dopravci a já byl v nejistotě zda vše dojde do 24.12. Stejně tak jsem nebyl uvědoměn dopravcem, že v tolik a tolik balík přijede.
    • Jako další službu jsem požadoval rok záruky navíc, tato mě meilem byla potvrzena a na promo faktuře započítána, při převzetí zboží jsem platil jinou cenu než byla zaslána E-mailem, až doma jsem zjistil proč. Bez slůvka vysvětlení.

    Doporučil/nedoporučil ?! Objednávka nebyla vyřízena na 100%
    Neuvědomění zákazníka, že zboží převzal dopravce je netradiční, neuvědomění od dovozce se mě stalo též poprvé, dík tomu nelze odhadnout dovoz zboží a nelze si nic naplánovat, což v exponované době je problém.