Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • snadnou dostupnost při vyhledávání hledaného zboží na internetu
    • rychlost
    • - velký rozdíl mezi nabízeným výrobkem a skutečně dodaným,
    • - velikostně není možné porovnat nbízený výrobek s nějakým jiným běžným výrobkem nebo předmětem jehož rozměry jsou známé nebo běžně zjistitelné
    • - barvy nabízeného zboží neodpovídají skutečnosti

    - kupuji předměty s tématikou Harley Davidson a u Vás byly v nabídce
    - nekvalitní výrobky
    - z mě nepochopitelných důvodů se např. v mé objednávce objevilo zboží o které jsem neměl zájem

    Reakce obchodu Hell Rider

    Dobrý den,

    - Spokojenost zákazníka je u nás na první místě, a proto je mi líto, že nejste s objednávkou 100% spokojen. Bohužel se o Vašich pocitech dozvídáme až po 10-ti dnech od objednávky a ještě tímto neosobním způsobem.

    - Vždy je možné zboží vyměnit nebo vrátit peníze! Vše se dá vyřešit.

    - Pro ostatní kupující: jednalo se o samolepky, vlajku a plechovou ceduli. Tyto předměty jsou různorodé a v různých velikostech (můžou se na obrázku zdát větší nebo menší než ve skutečnosti opravdu jsou), vždy jsou proto u nich v popisu připsány rozměry, aby si kupující udělal obrázek.

    - zboží, o které jste neměl zájem, bude nejspíš HD drobnost, kterou někdy přikládáme zákazníkům zdarma jako poděkování za nákup.

    Hezký den
    Rudolf Procházka, www.hellrider.cz