• U zboží skladem na prodejně přišla odpověd.Bohužel výrobce už nemá skladem.
    Prostě klamou

    Reakce obchodu Hartman - Brašnářství

    Velice se omlouváme zákazníkovi, ale zboží které bylo objednáno bylo týž den vyprodáno a výrobce daší skladem neměl.

    • Myslela jsem, že kupuji český výrobek. Překvapilo mne, že tomu tak není.

    Reakce obchodu Hartman - Brašnářství

    Vážený zákazníku,

    Vaše hodnocení obchodu nás velmi mrzí, avšak Vámi zakoupený produkt se vyrábí v zemích EU, například Francie, Německo, Polsko... Samozřejmě bychom Vám tuto skutečnost oznámili v případě telefonického či emailového dotazu.

    • nedodá zaplacené zboží

    dejte si pozor!

    Reakce obchodu Hartman - Brašnářství

    Komunikace se zákazníkem panem FJ po tomto komentáři nadále pokračovala. Nakonec se ukázalo, že zákazník nedostal výzvu k převzetí zboží na poště. Následně jsme obdrželi e-mail, ve kterém se pan FJ hluboce omlouvá a lituje svého unáhleného, negativního komentáře na zdejším portálu (viz. diskuze). Zákazník své zboží dostal včas a v požadované kvalitě! Na závěr cituji úryvek ze zákazníkova e-mailu: „Klíčenka - peněženka splnila moje očekávání a jsem rád, že jsem si ji u vás objednal!“