Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • e shop. objednavka byla zrusena a zbozi mi bylo predano jako koupe na prodejne

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • prisla mi ina farba ako som si objednal... (nie tyrkysova ale modra!!!)

    nebola mi dodana farba ktoru som si objednal...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po několika dnech obchod objednávku zaplaceného zboží zrušil z důvodu nedostupnosti zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V nabídce na eshopu jsou i věci, které nemají.

  • Neprijemny prodavac. Ac se mi tak nejak venoval, mel ke vsemu kecy, kdyz se mi neco nelibilo, ze to neni modni prehlidka, ale outdoor. Za sebe: nemusim pri turistice vypadat jak supak, ktery vzal na sebe to, co mu zrovna prislo pod ruku. Cele to zkazilo dojem z nakupu a vlastne uz bych si nic nekoupila. A to jsem na jare chtela u vas kupovat kolo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nedoporučuji - ze stránek jsem očekával, že omotávka bude černá - podle obrázku, který byl k dispozici. I v popisu je napsáno "černá". Nakonec dorazila omotávka v šedivé barvě "gun metal". To by se ještě dalo vydržet, ale nebyla nová. Jedna část byla viditelně rozmotaná a hlavně na konci zastřižena. To mě dorazilo - zaplatil jsem tolik peněz za něco co není nové a ještě to je znehodnocené.

  • Inzeruji, ze zbozi je skladem, ale ve skutecnosti jej nemaji. Abych se to dozvedel, musel jsem obchod kontaktovat naprimo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Proklamované zboží v eshopu fakticky nebylo na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku zrušili - chyba na skladě. Od té doby posílají samý spam.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží ukazovali skladem a pak ho nakonec neměli.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Z 3 prodavacu na prodejne nosi jen jeden rousku/respirator, zbyli dva stoji vedle a uplne pritomnost zakaznika na prodejne ignoruji. Takove chovani je v dnesni dobe neakceptovatelne.
    Pri minule navsteve bylo prodavaci prodano nekompletni zbozi (V sade vosku na bezky chybel jeden z vosku). Pocet kusu zbozi byl spravny, ale v jedne krabicce uvnitr chybel jeden vosk, coz znamena, ze prodavaci evidentne takto manipuluji se zbozim na sklade (pujcuji si, kdyz jim neco chybi atd.)

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Fotografie na webové stránce neodpovídá zakoupenému produktu, jelikož je to jediná možnost, jak si zboží vybrat, tak nejsem spokojen a zboží budu vracet. Je to již třetí produkt, který jsem zakoupil on-line a u dvou z nich mám bohužel tuto negativní zkušenost. Jaký je prosím způsob vrácení zboží ? děkuji Filip Trnka

    Ve dvou případech ze tří, zakoupené zboží neodpovídalo tomu, které jsem si objednal on-line, vždy si své objednávky pečlivě zkontrolujte !

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na kole byli jiné komponenty a brzdy špatně seřízene
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná délka hůlek
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Otřesný přístup zaměstnanců.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží mi nedošlo, prý ztratil dopravce. Peníze vráceny ale chtěl jsem spíše zboží kuklu. Jelikož byla na něm uplatněna sleva 200 Kč byla za hubičku. Bohužel sleva nejde znovu uplatnit. Zklamání

    Reakce obchodu HARFASPORT

    Dobrý den,

    Slevu jste využil u jiné objednávky, proto jí nemůžete opět uplatnit na další nákup.

    Standardně bychom Vám kuklu dodali, ale v emailu, který jste nám zaslal o víkendu, jste požadoval buď doručení kukly v pondělí, nebo vrácení peněz.

    Jelikož jsme nemohli splnit Vaši podmínku na doručení, neboť dopravce zásilku ztratil a odeslání nového zboží opět zabralo další čas, tak Vám byli vráceny peníze, přesně podle Vašeho požadavku.

    S pozdravem
    HARFASPORT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem si set blatníků na kolo.. Přední mi přišel v pořádku a zadní mi přišel jiný model. Poslal jsem 1. email = odpověď nula.. dále jsem volal zdělil o co jde a náhle mi přišel email, ať pošlu štítek a fotky blatníků. To jsem samozřejmě doposlal (mezi tím jsem poslal další 3 email, ať mi odpoví, jak se to bude řešit dál) od té doby žádná odpověď..... Na dále to nechám na obchodní inspekci na kterou se obrátím... Doufám, že za to jednání dostanou tučnou pokutu.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    došlo mi něco jinéhé

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostupnost skladem/k vyzvednutí avizovaneho zboží

    Zboží bylo inzerováno skladem a k vyzvednutí v Praze 8.
    Při osobní! návštěvě (šlo o dar, s jehož dostupností jsem vzhledem k avízu obchodu napevno počítal!) začal prodejce hned asi po 8/10 minutách (...) po mém příchodu nezaujatě předstírat, že zboží hledá ..., aby mi po dalších cca 5 minutách sdělil, že v prodejně zboží “... asi není ...!”.

    Další komentář opravdu NEMÁM.