Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží jsem dala do košíku a zvolila platbu převodem.Ale zaplatit to nešlo. Pak mi přišlo že jsem zakoupila zboží. Několikrát jsem tam volala ale číslo měli asi vypnuté. Psala jsem jim email,že objednávku ruším,ale vrátil se mi zpátky. Nechápu proč mají vůbec stránky.
    • zboží jsem dala do košíku a zvolila platbu převodem.Ale zaplatit to nešlo. Pak mi přišlo že jsem zakoupila zboží. Několikrát jsem tam volala ale číslo měli asi vypnuté. Psala jsem jim email,že objednávku ruším,ale vrátil se mi zpátky. Nechápu proč mají vůbec stránky.

    zboží jsem dala do košíku a zvolila platbu převodem.Ale zaplatit to nešlo. Pak mi přišlo že jsem zakoupila zboží. Několikrát jsem tam volala ale číslo měli asi vypnuté. Psala jsem jim email,že objednávku ruším,ale vrátil se mi zpátky. Nechápu proč mají vůbec stránky. Už je to asi 3. nedělě a do teď se mi nikdo z obchodu neozval.Rejchrtová El.

    Reakce obchodu Harera Life s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme za Váš komentář, kolegyně z podpory pro zákazníky, se Vám ještě dnes ozve, aby jsme přišli na chyby na které upozorňujete. Nejsme si vědomi, že by byl problém s emailovou komunikací ani s telefonem, vše je na webových stránkách uvedeno správně. Omlouváme se za komplikace a veříme, že vše vyřešíme po telefonu. S přáním pěkného dne HARERA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mrtvý brouk.
  • 15dni od objednání...nic...ani zboži, ani email o odeslání zboží...žádná komunikace...

    Reakce obchodu Harera Life s.r.o.

    Dobrý den, Vaše objednávka bohužel stále čeká na zaplacení, z toho důvodu Vám nemohla být poslaná žádná informace o tom, kdy zboží bylo expedováno. S přáním pěkného dne HARERA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka přijata a nic???? O.K. Tyto dny je to náročné, ale mohli jste alespoň napsat něco do emailu. Nic. Je mi to líto, ale nejsem spokojená.

    Reakce obchodu Harera Life s.r.o.

    Dobrý den, objednávka byla přijata 12.3.2020 expedována na výdejní místo v Praze hned 13.3.2020. Bohužel, to že přijde COVID 19 a hned se uzavřou výdejní místa jsme bohužel nemohli vědět. Vaše objednávka tedy byla stornována a byly rozeslány emaily o tomto neštastném kroku, kdy se prodejna uzavřela a možnost objednávky poslat poštou nebo geisem. Pěkný den HARERA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo. Po 20 dnech jsem zrušila objednávku. Odpověděli mi, že zjistí, kde nastala chyba. To bylo v pondělí dopoledne, je pátek odpoledne a nic...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přijel jsem do obchodu kde byla zásilka uložena a byl jsem informován že je možná platba pouze kartou kterou jsem u sebe neměl jelikož ani v oznamovací SMS zprávě tato informace není uvedená...

    Reakce obchodu Harera Life s.r.o.

    Dobrý den, omlouváme se za neinformovanost. Již jsme to řekli našemu IT oddělení, aby email a sms upravili o text, že na výdejním místě Praha Dukelských hrdinů se dá platit pouze kartou nikoliv hotově. Na webové stránce je informace sice napsaná, ale je pravda, že by to mělo být i v mailu a sms jak jste nás upozornil. Děkujeme HARERA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic nepřišlo!

    Reakce obchodu Harera Life s.r.o.

    Dobrý den, Ano Vaše objednávka byla přijata 18.12.2019 kde jsme už negarantovali odeslání zboží. Objednávky do 14.12.2019 byly expedovány, do 18.12.2019 už pouze osobní odběry Brno. Je nám líto, ale na webových stránkách je to už více jak týden před Vánoci napsáno. Vaše objednávka bude expedována dle uvedené doby na webu až 2.1.2020. I my si rádi užijeme vánoční svátky a Nový rok. Dále jsme avizovali, že máme inventúru. Pokud o svoji objednávku nemáte zájem můžete nás informovat, jinak bude expedována 2.1.2020 S přáním pěkného dne a hodně zdraví do Nového roku přeje HARERA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Oznámení o expedici zásilky s výzvou "Vyčkejte na SMS / e-mail, který Vás informuje, že si zboží můžete vyzvendout" jsem obdržel víc jak týden před Vánoci, ale SMS nebo emailu jsem se do Vánoc nedočkal. Takže z vánočního dárku sešlo. Kontroloval jsem i spam složku, ... nic.

    Reakce obchodu Harera Life s.r.o.

    Dobrý den, velice se omlouváme, opravdu odešel jen e-mail o expedici, ale z naší strany byla objednávka podána na špatné výdejní místo v Praze, a proto Vám nedošla sms o vyzvednutí. Za tuhle chybu před Vánoci se omlouváme a prosíme o informaci, jestli o zboží máte stále zájem a budete ho chtít poslat po Novém roce na naše náklady třeba i jinou dopravou. Ještě jednou se omlouváme a přejeme Hodně zdraví do Nového roku. HARERA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • v nabídce chybí upozornění na nízkou kvalitu mnou obj.potravin
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé služby
    • U sušených borůvek je (bylo) na webu uvedena země původu USA (pro mě hrálo roli). Balíček dorazil, a na něm země původu Čína... To je sakra rozdíl...
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nabídka sice lákavá, ale kvalita zboží nevalná. Nejhorší, co jsem na internetu objednala.
    Jedno balení došlo s poškozeným vakuovým obalem.

    Reakce obchodu Harera Life s.r.o.

    Dobrý den,

    proč jste nám nedala vědět? Je možné že se zboží po cestě k Vám poškodilo. Mohli jsme to vyřešit a vyměnit za nové zboží. Když jsme o tom nevěděli, tak jsme Vám nemohli nijak vyjít vstříc a situaci napravit..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi si ani po 14ti dnech po potvrzeni nemohu vyzvednout
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tovar nedodany

    Neodporucam.

    Reakce obchodu Harera Life s.r.o.

    Dobrý den, systém se mi kvůli zvolení slovenské adrese kousl a nedal zásilku k expedici. Moc se Vám omlouvám, již jsem Vám psala email.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Jedna z potravin (kustovnice čínská) byla v době doručení cca měsíc před koncem doby spotřeby. Větší zklamání byl ale ostropestřecový olej - zakoupen k Vánocům do balíčku. Láhev, ve které přišel měla přelepené z obou stran etikety. Jsou vidět zbytky původní etikety. Jako dárek proto zcela nevhodné, mimo to nyní netuším, zda je uvnitř láhve vůbec to, co tam má být, a zda obsah etiketě odpovídá. Obchodu jsem psala nespokojenou reakci e-mailem...bez odpovědi.

    Reakce obchodu Harera Life s.r.o.

    Dobrý den,
    mrzí mne, že nastala tato situace, ale do emailu jste mi napsala, že zboží reklamovat nechcete, tak jak Vám prosím mohu vyjít vstříc?
    Etiketa na oleji mohla být poničená a proto se ji možná nepovedlo úplně hezky přelepit, za to se omlouváme, ale v lahvi musí být samozřejmě produkt, který je na etiketě, jak je vidět na neporušeném obalu.
    Za pozdní reakci jsem se Vám z důvodu nemoci omluvila.. Dejte mi prosím vědět, jak byste si přála situaci řešit, děkuji Vám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala pred dvema tydny a jesce nedorazilo ani mi nikdo nevolal.

    Reakce obchodu Harera Life s.r.o.

    Dobrý den,
    Vaše objednávka nebyla uhrazena. Z toho důvodu jsem Vám nemohla zboží zaslat. V den objednání Vám došla zpráva o tom, že zboží rezervujeme 5 dní a pokud nebude uhrazeno, bude Vaše objednávka stornována.
    Pokud si zboží přejete, objednávku Vám obnovím a na platbu počkám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • nepravdivé údaje na webových stránkách e-shopu

    Nelíbí se mi, že mi potvrdili objednávku, napsali, že zboží bude od zítřka dostupné a následující den odpoledne, když už jsem investovala do cesty pro zboží, mi napsali že se omlouvají, ale zboží nemohou za uvedenou cenu dodat.

    Reakce obchodu Harera Life s.r.o.

    Dobrý den, o chybovosti systému a následném vyprodání produktů, které jste si u mě objednala, jsem Vás neprodleně informovala. Od Vás jsem bohužel žádnou zpětnou vazbu nedostala, takže jsem situaci nemohla nijak dál řešit.

    • chia seminka jsou cítit plísní ???
    • zatuchlinou ????

    nenakupovat

    Reakce obchodu Harera Life s.r.o.

    Dobrý den,
    pokud se Vám chia semínka nezdají nebo nejste spokojen, tak mne prosím kontaktujte (775 567 515, [email protected]) a určitě situaci vyřešíme. Dosud jsem s chia semínky problém neměla. Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Byly mi zaslany spatne kokosove oleje, probehla vymena za jine, odpovidajici popisu, nicmene levnejsi. Ovsem posta zpet vysla na necelych 140,-. Me bylo na ucet vraceno smesnych 18,-.
    Jiz nikdy vice a svym znamym rovnez nedoporucim!

    Reakce obchodu Harera Life s.r.o.

    Dobrý den, byly Vám zaslány oleje dle Vaší objednávky a potom na základě domluvy vyměněny za jiné, dle Vašich požadavků. Vrácené peníze byly za rozdíl mezi objednanými a vyměněnými kokosovými oleji. Vše bylo tedy uděláno správně, dle Vašich požadavků. Mrzí mne, že nejste spokojená.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • je v něčem hodně levný
    • Zboží bylo s přelepenou etiketou opravodvého výrobce, myslím že, by se Eshop neměl chlubit cizím peřím protože šťáva byla výborná

    Levný obchod

    Reakce obchodu Harera Life s.r.o.

    Dobrý den, nebojte, nic nekalého bych si nedovolila. Toto mám projednané přímo s majitelkou, která nám šťávy dodává. Omlouvám se, jestli Vás to pohoršilo, již máme domluvený lepší způsob. Každopádně jsem ráda, že Vám šťáva chutnala! :)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Původní obal byl roztržený, semínka vysypaná a daná do jiného sáčku. Bohužel jsem si toho všimla až doma. Musela jsem odjet z Prahy, proto jsem zásilku dodatečně nereklamovala. Při převzetí zboží mně nikdo na tuto skutečnost neupozornil.

    Reakce obchodu Harera Life s.r.o.

    Dobrý den, opravdu? Toto bych si samozřejmě nedovolila. Pytlík klidně reklamujte (dejte na výdejní místo, kde jste si jej vyzvedla) a já Vám samozřejmě pošlu nový. Nemáte náhodou fotku? Abych věděla, kde se stala chyba..
    Za vzniklou nepříjemnost se Vám velice omlouvám!