Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám na balíček ... a najednou zrušena objednávka a nevím proč.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechapu proc inzeruji zbozi, ktere nejsou schopni dodat.

  • Obdržel jsem svou objednávku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na eshopu bylo uvedeno zboží skladem, ale přesto jsem až 24h !!!! obdržel z obchodu informaci, že zboží nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • docela dobré ceny
    • poslali jiné zboží na stránkách mají zboží které nejsou schopni dodat,a podle jejich sdělení se ani nevyrábí přesto jej nabízí-nepochopitelné.

    neznají obchodní zákoník.ve zboží které prodávají se nevyznají,potíže s reklamací,s takovím neprofesionálním jednáním jsem se ještě nesetkala.pokud zkazím objednávku omluvím se a snažím se to co nejrychleji napravit.chci zboží vyměnit nebo vrátit.majitel odmítá zaplatit náklady spojené s reklamací.obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Tak jsem z obchodu silně rozčarován....Nevím jestli obchody tohoto typu sází na to, že když vám pošlou výrobek jiné značky, tak si ho necháte, ale pravděpodobně ano!!
    Chtěl jsem hoblinovou podestýlku chipsi a poslali mi nějaké piliny úplně jiné značky...
    V tomto obchodu už nikdy..

    Reakce obchodu Happy Feet

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše rozčarování, ale byly Vám poslány hobliny CHIPSI, pouze s jiným obrázkem na obalu, nemůžeme za to, že každá firma má jinou etiketu, ale objem a struktura je u všech stejná, liší se třeba pouze vůní. Velice se omlouváme, pokud Vás rozčílilo, že nebyly hobliny stejného obrázku jako na webových stránkách, ale chtěli jsme Vaší objednávku co nejdříve vyřídit a hobliny objednali od jiného dodavatele, proto jiná etiketa.