• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Široký sortiment
    • Slušné ceny
    • Dodací lhůta
    • Komunikace

    Zboží skladem slibují odeslat do 24 hodin, přesto objednávku uskutečněnou v neděli expedovali až ve čtvrtek bez jediné informace - ke zpoždění nepřišel jediný e-mail, SMS ani telefonát.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ceny
    • Zboží nebylo skladem i když to měli na webu (max objednané množství 45ks)
    • Zvolena dopravu Alza box, z důvodu velikosti od prodejce změna na výdejni místo, bez předchozí tel.komunikace, tedy zvolena nepřijatelná pobočka
    • Dodání po více jak týdnu
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dlouhá dodací lhůta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Na zboží jsem čekala přes tři týdny, i když eshop uváděl, že je skladem. Samozřejmě nebylo.

    Eshop rozhodně nedoporučuji, objednala jsem si 22.4 zboží, u kterého psali, že je skladem. Skladem bohužel nebylo, jen mi přišel email, že musí objednat od dodavatele. Přes tři týdny trvalo než zboží dorazilo. Kdybych věděla, že skladem nic nemají, určitě bych zde neobjednávala. Měla jsem si ostatní negativní recenze přečíst dříve.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofa, vedela jsem, ze dodaci lhůta bude ca tri tydny, ale obchod neposlal ani zbozi, ale ani nekomunikuje... Stacilo napsat, ze zbozi neni mozne zajistit a ne zakaznika nechat 8 tydnu cekat. Nikdy vice...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kupoval jsem dřevěný stojan na vánoční stromek s průměrem 55 cm, dorazil stojan s průměrem 45 cm. Jde o podvod na zákazníky. Obchod rozhodně nedoporučuji.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po potvrzení objednávky mi byl zaslán e-mail s tím, že část objednaného zboží není skladem a obchod mi nabízí větší variantu stejné hloubky podmisky za původně uhrazenou částku. S touto variantou jsem souhlasil.
    Po rozbalení zásilky jsem zjistil, že obchod namísto větší varianty podmisky zaslal podmisku plítkou o původně objednaném průměru. Ihned jsem tedy telefonicky chtěl řešit tuto situaci, protože plítká podmiska byla nevyhovující. Pracovnice obchodu na mě po telefonu “neměla čas” a oznámila mě, že odpoví e-mailem. Po té, co žádný e-mail nepřicházel jsem tedy napsat e-mail jako první, s popisem celého problému. Dočkal jsem se však odpovědi, ve které bylo popsané, že v podmiskách není žádný rozdíl a jsou naprosto stejné. Jako důkaz byly přiloženy fotografie z ptačí perspektivy. Když jsem oponoval, že z pohledu z hora jsou samozřejmě podmisky totožné, protože mají shodný průměr, ale z bočního pohledu je viditelný výškový rozdíl, tak mi bylo odpověděno, že zásoba vody v podmiskách je totožná.
    To, že mě tímto obchod namísto výhodnější nabídky zaslal o sto korun levnější podmisku než jsem zaplatil bych ještě nějak překousl, ale neustálé přesvědčování, že v naprosto odlišných výškách podmisek není žádný rozdíl mě přesvědčilo, že v tomto obchodě bych již nikdy nenakoupil a určitě bych obchod ani nikomu nedoporučul……a jak se říká: ani nepříteli bych ho nedoporučil.

    Reakce obchodu Habitat

    I záporná recenze je pro nás motivací, aby k takovýmto zásadním chybám nedocházelo.
    Stále naše služby zlepšujeme , ale bohužel zde došlo k lidskému pochybení a nedorozumění.
    Krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po týdnu žádná komunikace,pouze jedna správa že zakázku nemají kompletní zatím vše na mrtvém bodě.Jedná se asi o nedostatkové truhlíky.

    Reakce obchodu Habitat

    Dobrý den, truhlíky nebyly expedovány z důvodu nedostatečného množství skladem. Zakázka bude expedována v následujícím týdnu.
    Děkujeme za Vaši recenzi. I záporná recenze je pro nás důležitá a motivuje nás k dalšímu vylepšení služeb a vyvarování se chyb
    Přeji krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    zbozi bylo objednano v nedeli 30.1, dnes je opet nedele a za 7 dni nebylo zbozi doruceno. Mimo to dva ze zakoupenych produktu nedodany, prestoze byly uvedeny skladem.

    Reakce obchodu Habitat

    Zásilka se pozdržela z důvodu probíhající inventury. Ve většině případů zásilka odchází do druhého dne. Zákazník byl informován, že některé zboží je již vyprodáno a nebude expedováno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží je neopravitelně poškozené

    Reakce obchodu Habitat

    V případě poškození zboží, zákazníkovi obratem zašleme zákazníkovi nové a poškozené na naše náklady svezeme zpět. Pokud si již zákazník nepřeje nové zboží odeslat, vracíme uhrazenou částku na účet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednane zbozí nebylo k dispozici, coz mi bylo sdeleno az po mem dotazovani. Ochod tedy zrejme objednavku zrusil.

    Reakce obchodu Habitat

    Zákaznice objednala zboží, které bylo na objednávku. Objednávku vedeme do úplného vyřízení, nebo stornujeme až po domluvě se zákazníkem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje

    Měla být vystavena zálohová faktura. Po 10 dnech se nikdo neozval

    Reakce obchodu Habitat

    Zálohová faktura nebyla odeslána z důdovu nepozornosti. Již bylo napraveno.
    Omlouváme se za chybu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Klamná reklama - rozměry výrobku neodpovídají

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • V dodaném balíku chyběl velký květináč, objednala jsem 3 ks, ale došly jen 2 květináče 45 litrů, průměr 44.
    • Objednala jsem také 4 větší květináče s uchy, ale v balíku byly květináče jiné, nežli na obrázku v e-shopu. Dodané květinče mají pouze zvětšený okraj, nikoliv klasické ucho.

    Asi v tomto e-shopu již nebudu nic nakupovat.

    Reakce obchodu Habitat

    Dobrý den,
    chybějící květináč dopošleme. Chyba nastala při vyskladňování. Při upozornění zákazníkem dáme vždy do pořádku.
    Květináč velikosti 27l má v textu upozornění , že tato velikost má pouze madla.
    Přeji krásný den.
    Fijalková Andrea
    Habitat a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží přišlo s prodlevou - ač inzerováno, že je zboží skladem, přebírají od jiného dodavatele. Polovina truhlíků přišla čtvrtý den po objednání, druhá polovina za dalších pět dní. Prý lidská chyba, kterou musím pochopit... V první zásilce chyběly dva samozavlažovací knoty (normálně natržený sáček a část odebrána), ale to už jsem neřešila a raději si obstarala náhradní řešení, abych konečně mohla truhlíky osázet.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Páv za 1000kč byl hrozný!!!oloupané plastové tělo velké kousky lepidla na hlavě,prostě hnus!!! Už nikdy si tam nic nekoupím,je to navoněná bída!!!

    Už nikdy!!!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží, které mělo být skladem, dosud nebylo dodáno. Od objednání je to už 12 dnů.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné

    Bohužel špatná zkušenost s nákupem.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nejvýhodnější ceny.
    • Nekomunikace ohledně zdržení dodávky zboží.Následně dodání ještě později, než bylo slíbeno.

    Výhodné ceny, zboží perfektní bez vad, ovšem dodací lhůta dlouhá, nikdo se mi neozval ohledně zpoždění. Zboží mělo být dárek, který díky tomu nebyl předán na oslavě. Dokonce bylo slíbeno, že zboží dorazí v pátek (což už bylo 5 dní později) a dorazilo až v pondělí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádné jsem nenašla
    • Řekla bych že špatný objednávkový systém.

    Objednala jsem si zboží s tim ze do týdne melo byt u mě. Po osmi dnech mi přišlo oznámení o tom ze je jim lito ale ze si me objednávky nevšimli a ze je jim lito ze mi muzou nabídnout jen zboží jine a tudíž i dražší. ..
    Nepřijde mi tenhle přístup moc profesionální. ..