Přihlásit se a přidat příspěvek
  • reklamace sodastreamu po 60 dne nevyrizena..banda ZLODEJU!!!!NEKUPOVAT!!!!

  • tahajíto z německa-lumpové-delonghi nespresso nemá český návod a pak vás tu nezaregistrují a nelze kupovat kapsle!

  • Jménem internetového obchodu GSMTelefony.cz bych se Rám omluvil za všechny problémy způsobené předchozími majiteli a provozovateli internetového obchodu.
    Od dubna 2012 jsme převzali internetový obchod a snažíme se pro nové a stávající zákazníky zajistit co nejvyšší kvalitu služeb. Všem zákazníkům, kteří nakoupili své výrobky u předchozího provozovatele nabízíme možnost vyřízení reklamace u naší firmy.
    Věříme, že jako nový provozovatel, Vás jako zákazníky nezklameme. A zachováte nám svou přízeň.

  • veliky POZOR POZOR POZOR:: zlodeji a gauneři reklamace neřeši nic NEKUPOVAT

  • jsou to podvodnici tv jsem odeslal na reklamaci a do ted memam penize ani tv .

  • tahají to z německa!!tak se nedivte!

  • STEJNÁ ZKUSENOST - jen kdyby mne nejdrive napadlo precist si Vase prispevky!!!!!
    telefony nikdo nebere na email nikdo neodpovida a muj balik s reklamaci je na ceste zpatky domu - takze vyhozene penize za postovne!!!!
    Varovani pro vsechny - jiz nikdy vice

  • Jitka: a to jeste neznamena ze reklamace bude vyrizena, preji pevne nervy.

  • Petr: Naprosto stejná zkušenost. Zboží jsem poslala poštou, balík nikdo nepřevzal. Prodejce jsem kontaktovala e-mailem s dotazem proč balík nepřevzali. Odpověď byla, že pošta jim balíky schválně nedoručuje a oni nemají nikoho kdo by na poštu mohl zajít. Takže jsem posla přes PPL, kdy byl balík doručen bez problému.

  • Od internetového obchodu gsmtelefony.cz jsem zakoupil kavovar, zboží dorazilo nefunkční. Od jejich reklamačního oddělení jsem dastal email, že mám odeslat zboží na jejich provozovnu do Prahy. Zboží jsem odeslal českou poštou, asi po 14dnech jsem tam volal, jak to vypadá s mojí rekalamací, bylo mě zděleno, že zboží nebylo doručeno. Pídil jsem se po tím kde balík skončil, zjistil jsem, že je na poště v Praze uložen z důvodu odmítnutí převzetí, tak jsem zavolal na poštu, tam jsem byl informovám, že firma gsmtelefony.cz ja na poště známá firma, že tam májí umyslně nepřevzaných balíků desítky. Zavolal jsem na rekalmační oddělení gsmtelefony.cz. tam mě arogantní pán řekl, že pošta lže.. balík mě dorazil zpět. Utratil jsem za poštovné a do Prahy to mám 160km. Tak jak mám postupovat dále při reklamaci, když firma nepřebere zboží odeslané poštou?????????????????????????????????????????????????????

    KDO MÁ STEJNOU NEBO PODOBNOU ZKUŠENOST???

  • Anabáze uzavřena. Hladce to rozhodně nešlo :(
    Vše popsáno zde: http://roboforum.cz/index.php?topic=7.0

    NENAKUPOVAT, NENAKUPOVAT, NENAKUPOVAT zde vůbec NIC!

  • Vyhněte se obloukem. Fakt.

  • Je to galeria amaterov, ktori klamu, este ze mi nestihli dodat tovar 3x slubenom termine !

  • Už jsem chtěl v tomhle obchodě objednat, ještě že jsem koukl na recenze zákazníků. Dneska zrovna o GSM Telefonech mluvili v rádiu, tak už vím, že to není košer obchod...
    Děkuji, nechci, vrátím se ke svým osvědčeným obchodům!

  • Po dlouhé době posun v mém případu. Nakonec to zřejmě skončí dohodou, takže snad pohádka se šťastným koncem?
    http://roboforum.cz/index.php?topic=7.msg275#msg275

  • POZOR-JE TO DOVOZ Z NĚMECKA BEZ NÁVODŮ A BEZ ČEŠTINY JAKO JÁ ESPRESSA DELONGHI.NEKUPOVAT NIC!!

  • I já mám osobně velmi špatnou zkušenost s koupí přes GSM telefony a všechny bych ráda před touto firmou varovala! Nepodlehněte lákadlu nízký cen, jako jsem to udělala já.
    Koupila jsem zde kávovar Saeco Odea Giro, bohužel poruchový. První reklamace čidla plné odpadní nádržky byla už po půl roce. Další (pro změnu napěňovače mléka) za další 4 měsíce. Zákaznický servis příšerný. Pokaždé mě v prodejně nechali velmi dlouho čekat, protože na reklamace zrovna nebyl čas a hledali opravený stroj asi půl hodiny ve skladu. Už jsem byla tak otrávená z čekání, že jsem si kávovar nezkontrolovala a až doma zjistila, že je zlomený držák odkapávače. Samozřejmě se se mnou o tom po telefonu nikdo nechtěl bavit.
    S druhou reklamací mám velmi čerstvou zkušenost dnes. Oprava neproběhla v zákonné lhůtě 30dnů, což mě vlastně potěšilo, protože jsem byla ráda, že mohu odstoupit od kupní smlouvy a nechat si vrátit peníze. Pánové v GSM však o odstoupení nejprve vůbec nechtěli slyšet, ač to je ze zákona. Když viděli, že se nedám, zkoušeli na mě, že mi dají za výhodnou cenu jiný kávovar. Výhodná cena spočívala v tom, že mi nabízeli jiný kávovar DeLonghi za 10.500,-, ač tento typ na jejich e-shopu aktuálně prodávají za 8.900,-. Jestli je ani nenapadlo, že se podívám, za kolik se prodává normálně...? Nechápu... Což jsem odmítla a trvala na odstoupení od smlouvy. Nechali mě tedy dalších 30min čekat, než se konečně dostavil kompetentní pracovník. Mezi tím pořád kolem chodil jiný prodejce a potutelně se usmíval. Na moji žádost, jestli by člověk od reklamací mohl zavolat, protože už čekám skoro půl hodiny, mi arogatně řekl, že má přejímání zboží a že prostě musím počkat.
    Nakonec jsem z nich dostala papír, že chci odstoupit od smlouvy, ale jestli peníze dorazí, v to zatím jen doufám. Podle ohlasů na gsm telefony i z jiných diskuzí na netu, se trochu obávám, že to nebude jen tak samo sebou :-(

  • Nikdy v životě si v tomto obchodě už nic nekoupím. Dnes jsem ho známému úspěšně rozmluvila, a proto mě napadlo sem kouknout. Loni jsem si zde kupovala sušičku a jednání personálu v obchodě bylo tak strašné, že dodnes lituju, že jsem si ji nakonec odvezla.

  • Ti, co se obraceli na ČOI....jak jste dopadli? To by mě zajímalo. Přijde, mi, že ani ČOI to nechce řešit - nedodané návody, nedodržené termíny vrácení peněz nebo vyřízení reklamace atp. Zároveň je zvláštní, že i přes mnohé výtky zákazníků na stav skladu Heuréka stále tento obchod propaguje na svých stránkách - myslíte tedy, že je Heuréka seriozní srovnávač cen?

  • dobrý den chci upozornit všechny co přemyšlíte o nákupu na tomto obchodě je to velký podraz a ty na telefonu jsou ignoranský.nic neopravují a vrací ve stejném stavu.budu se muset obrátit na ČOI.