Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží které bylo skladem jsem si objednal. Objednávka přijata, zrekapitulovana. e mail o přípravě zboží k expedici. O týden později...e mail: zboží které jste si objednal už se nevyrábí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bez odezvy, objednávku jsem zrušil.

    Reakce obchodu Growzone

    Dobrý den,

    upřímně se omlouváme za nepříjemnou zkušenost s vaším nákupem u nás.

    Naneštěstí jsme právě přecházeli na nový systém a prováděli přesun skladu, což se bohužel nezdařilo ideálně. Během této doby se vyskytlo několik problémových objednávek.

    Tento problém je nyní již vyřešen a e-maily o změně stavu objednávek a faktury jsou nyní odesílány bez jakýchkoli problémů.

    Pokud byste nám poskytli další příležitost a uvažovali o dalším nákupu, dejte nám vědět, rádi vám poskytneme výhody jako odškodnění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nezaslal informaci o odeslání zboží, tak jsem informaci žádal na kontaktním telefonu, ale žádnou odpověď jsem nedostal. Zboží po 4 dnech dorazilo. Po týdnu přišel email s tím, že v příloze mám fakturu, ale příloha nikde. Na výzvu ale dorazila i faktura. V obchodě je všechno nějaké zpomalené.

    Reakce obchodu Growzone

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za Vaši špatnou zkušenost s nákupem u nás.

    Bohužel jsme přecházeli na nový systém, stěhovali sklad a celkově se to blbě potkalo. Než jsme systém nastavili, nastalo pár problematických objednávek, kde neodešly faktury.

    Tento problém je momentálně již vyřešen a emaily o změně stavu i faktury již odcházejí bez problémů.

    Pokud byste nám dal ještě šanci a plánoval něco objednat, dejte vědět a přibalíme Vám nějaké promo.

    S přáním všeho dobrého - Adam - growzone

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku na zboží které bylo uvedeno jako skladem jsem provedl 19.10. Obratem jsem obdržel email s číslem účtu na které mám poukázat kupní cenu. Toto jsem také do pěti minut učinil.
    • Druhý den jsem dostal email s požadavkem na uhrazení na jiný účet. Obratem jsem odpověděl, že jsem již uhradil na původní číslo účtu.
    • 24.10 jsem obdržel email, že dosud neobdrželi platbu. (5 dní)
    • Vše jsem řešil telefonicky s obchodem. (může se stát ale nemělo by)
    • 25.10 informace - přijali jsme Vaši platbu
    • 25.10 omluvný email - zboží nemáme skladem, objednáme, do 27.10 dodáme
    • 27.10 - informace obchodu, zboží dodáme do 14ti dní
    • Obratem jsem objednávku zrušil a objednal jinde. Žádost o urychlené vrácení financí.
    • 10.11 vrácení financí na účet. (23 dní)
    • Takový nefér obchod nikomu nedoporučuji.

    Takový nefér obchod nikomu nedoporučuji.

    Reakce obchodu Growzone

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti způsobené kompletním převzetím eshopu s přesunem provozovatele eshopu, změnou skladu a dalšími návaznými kroky. Zhoršená expedice byla dočasně opravdu skutečností a recenzi jsme si zasloužili.

    Věříme ale, že se nám podaří již v tuto chvíli objednávky expedovat tak expresně, jak jste byli zvyklí v minulosti a k podobným prodlevám již nedojde.

    Pokud byste se rozhodl nám dát ještě šanci na nápravu, napište nám a přibalíme Vám nějaké pěkné promo.

    S přáním všeho dobrého, Adam - growzone

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod v e-shopu i na faktuře uvádí ceny bez DPH, DPH a celkovou cenu. Ale společnost NENÍ plátcem DPH. Faktury v této podobě nemohou plátci DPH zaúčtovat a platí pro ně pouze celková cena včetně DPH. Jedná se o neznalost nebo marketingový trik? Tak jako tak je to špatně.

    Reakce obchodu Growzone

    Dobrý den
    Velice se omlouváme za komplikace. Naše firma prochází kompletní transofmací, měníme sídlo, komletní fungování firmy a samozřejmě je s tím spojená i fakturace. Ano momentálně nejsme plátaci DPH a za špatně nastavenou fakturaci se vám upřímě omlouváme. Celou situaci jsme prověřili, opravili a věříme že už se nám to dále nestane a že nadále nebudeme jevit špatný dojem. Děkuji Vám za pochopení a přeji Vám pěkný den. Za tým growzone Martin.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • balík dorazil
    • objednal jsem PH sondu, která přišla použitá a se strženým štítkem s datem výroby. Asi čekali, že nevím jak vypadá nová sonda a prodají nepoužitelný díl nějakému hlupákovi.
    • Takže jestli chcete také podvést rozhodně to zkuste tady.
    • Na opakované emaily nereaguje.

    Jsem zvědavý, jakou výmluvu si tady vymyslí. Kdybych si hodnocení přečetl dříve, rozhodně tady nenakoupím.

    Reakce obchodu Growzone

    Dobrý den
    Děkujeme za recenzi.
    V žádném případě by jsme vám neprodali jak použitou tak nějak poškozenou PH sondu. Přišla vám v originálním balení a samozřejmě nepoužitá. Tedy nevím kde jste přišel na to že jsme vám poslali použitou ph sondu. Bohužel jste nás nijak nekontaktoval ani emailem ani telefonicky, nemáme tu od vás jedinou zmínku na kterou jsme mohli reagovat. Samozřejmě bychom hned reagovali. Pokud máte tedy problém s objednávkou stačí zavolat na tel číslo 773 997 903 a my s vámi situaci hned vyřešíme. Ještě tedy nevím na jaké hodnocení reagujete, možná si pletete obchod těžko říct. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den
    Goga

    • #burani
  • Zboží nedošlo.Asi ho teprve zadali do výroby Číňanům.

    Reakce obchodu Growzone

    Dobrý den
    Omlouváme se za zpoždění. Objednávka byla vytvořena 14.2 a produkt byl na objednávku do 3 dnů, nyní skladem. Expedována byla 18.2 v pátek a dnes 21.2 by jste jí tam prakticky měl mít. Zjistíme bližší informace a budeme zákazníka kontaktovat emailem. Díky víkendu se to bohužel protáhlo o další dva dny, ale nebojte ve výrobě v Číně to není a už je to na cestě k Vám.
    Děkuji Vám za pochopení a mějte pěkný den
    Goga

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodán návod ani záruční list. Telefonický kontakt:velmi arogantní přístup majitele. K mým otázkám patřil laxní přístup a arogance a snaha udělal ze zákazníka pitomce.
    • bez návodu a záručního listu.
    • skleníček zabalený způsobem, že jsem žasla, že nebyl poničen přepravou.
    • spoj od kabelu svařený hodně amatérsky.

    Nedodán návod ani záruční list. Telefonický kontakt:velmi arogantní přístup majitele. K mým otázkám patřil laxní přístup,arogance a snaha udělal ze zákazníka pitomce. Nakonec návod zaslán emailem. Pravopisné hrubky majitele pomíjím.

    Reakce obchodu Growzone

    Dobrý den
    Děkujeme za Vaší recenzi. Je mi opravdu líto že jste byla nespokojená. Z naší strany myslím proběhlo vše v pořádku. Fakturu jste obdržela emailem ihned po expedici objednávky 17.1 ve 13:33. Ta slouží obečně jako záruční list, takže není pravda že jste fakturu nedostala. Návod jste dostala a v Českém jazyce jsem vám ho poslal hned po Vašem telefonátu. Bavili jsme se 12 minut o použití skleníčku. Bohužel ne moc vstřícný přístup jste zvolila sama ihned po přijetí hovoru. Přiznám se že nemáme tolik vysokých škol jako vy, ale za svými produkty si stojíme. Přeji Vám pěkný den Goga

  • Zboží jsem řádně zaplatil a dosud nedorazilo a nevím ani kdy dorazí. Na dotaz kdy dorazí jsem nedostal odpověď. Pokud se tak nestane podám žalobu.

    Reakce obchodu Growzone

    Dobrý den
    Děkujeme za recenzi, odpověd kdy Vám bude zboží dodáno jste dostal ihned obratem v emailu, není pravda že jste odpověď nedostal. Zboží Vám samozřejmě dodáme a nemáme v úmyslu Vám zde držet ani zboží ani peníze, je jen na Vás co s Vašimi penězi uděláte. My nemáme problém u zboží na objednávku poslat peníze obratem zpět když zboží není skladem. Odpověď na to, kdy zboží dorazí jste dostal a potvrdil jste mi to i v telefonickém hovoru kdy jsem vám nyní volal, kdy bude zboží doručeno.
    Omlouvám se ale u nás se o své peníze opravdu nemusíte bát.
    Děkujeme Vám za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zaslal neúplné zboží,chybí dva komponenty,reklamované ,bez zpětné odpovědi .Telefon je pouze na záznamníku.

    Reakce obchodu Growzone

    Dobrý den
    Děkujeme za Vaší reakci a k situaci bych rád napsal toto.
    Na eshopu a v potvrzení objednávky je napsáno že čerpáme do 19.8 dovolenou. Odepsal jsem vám na Vaší sms s tím že bych vás prosil vydržet do zítra 19.8 a reklamaci ihned vyřešíme. Reklamaci jste podala 17.8 a dnes 18.8 jste nám dala negativní recenzi i když vám bylo sděleno že situaci hned 19.8 vyřešíme ve váš prospěch. Bohužel v tuto chvíli se nedalo nic jiného dělat než počkat do 19.8 na konec dovolené. Děkuji Vám za pochopení.
    Mějte pěkný den
    Goga

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nedodán návod k použití, další komunikace nevedla k zaslání návodu, byl jsem odkázán na výrobce, který vůbec nereagoval. Požadavek na úpravu přívodního kabelu při objednávce ignorován. Zřejmě budu řešit stížností na ČOI protože k výrobku není dodáván návod k obsluze, pouze mi na základě urgencí byla poslána technická informace k výrobku. Zejména u elektrospotřebiče, vytvářejícího teplo bych o návod stál.

    Reakce obchodu Growzone

    Dobrý den
    Mrzí nás že jste nespokojený i když jsme se snažili udělat vše pro Vaší spokojenost. Ohledně kabelu, informaci do emailu jsme nedostali, pouze jako připomínku k produktu kam se dotazy nepíšou. Na každý email a dotaz jsem vám ihned odpověděl. Navrhl jsem vám prodloužení kabelu, nebo informaci jak kabel prodloužit, to jste nevyužil. Dále jste dostal velice podrobný popis produktu a jeho použití včetně potvrzení o shodě produktu, kde, kdy a na co ho použít. Za výrobce se omlouvám a dle informací od společnosti malapa.cz vám bylo na dotaz odpovězeno.
    Mějte pěkný den

  • Zatím nemám co doporučit, když zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Growzone

    Dobrý den
    Objednávku jste vytvořila 7.6 v noci a přijata byla v úterý 8.6. 10.6 byla objednávka proplacena a 10.6 Vám byla expedována. Doručena Vám být nemohla, protože jste vybrala doručení do balíkovny kde vám od 11.6 leží balíček a vy jste si ho stále nevyzvedla, tam je ten problém. Proto tuto recenzi bereme jako bezpředmětnou a prosíme Vás o vyzvednutí balíčku na dohodnuté balíkovně kde vám už 4 dny leží bez odezvy. Pěkný den Goga

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • chybí český návod, rozpor v použití mezi inzercí a návodem v chodu čerpadla, žádná odezva na recenzi, po týdnu žádná odezva na dotaz e-mailem
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chybná anotace parametrů zboží (délka šňůry, alarmu)

    Reakce obchodu Growzone

    Dobrý den.
    Děkujeme za Váš názor, nevím jestli zrovna tato chyba má vliv na náš obchod tedy nedoporučovat naše služby.
    Chápu Vaše rozhořčení a proto přikládám naše interní informace. Firma malapa vyrábí produkty zde v ČR a v 99% jejich produkty obsahují přesné paramatry, popisky i rozměry. Po změření, přečtení návodu a popisku jsme došli k závěru že u produktu vt21 je naprosto přesný popis včetně fotografie a délek sondy a kabelu k sondě. Tedy nechápu vaší recenzi, možná jste se jen spletl v parametrech.
    Mějte pěkný den
    Goga

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Potvrzená objednávka k vyzvednutí fyzicky na prodejně není!!!

    NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Growzone

    Zákazník je místní, objednávku udělal, nevyzvedl jí a schválně napsal negativní recenzi, již druhou v řadě. . Já doufám že sem Tomasi už nikdy nepřijdeš ( bohužel si tykáme ) na náš eshop nevlezeš a na náš krám kompletně zapomeneš. Jen pro informaci, objednávka realizovaná 25.4 a dodnes nevyzvednuta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji.Poslali jiné zboží,které sice ochotně vyměnili, jenže...nové zboží bylo otevřeno a již použito (jednalo se o ONA gel) víko od gelu přepásali lepící páskou a hotovo! Absolutní diletanti!

    Reakce obchodu Growzone

    Dobrý den
    Za první chybu s expedicí se velice omlouvám, to bylo pouze nedorozumění které se hned napravilo.
    Druhá věc je rozdělaný ona gel, produkt byl zrovna objednaný, přebalený a expedovaný Vám. Nevidím zde důvod, proč by měla být láhev rozdělaná. Přelepená byla proto, že se dříve stávalo že se víčko rozdělalo a protrhl se vnitřní obal. Přelepujeme každý gel, možná se to jeví špatně, ale děláme to vždy, nebo sundáme víčko a obalíme to strečovou folií a pak to opět zavíčkujeme aby to nepřišlo porušené, přesně takto to chodí i nám. Doufám že vám v lahvi nechyběl jediný mililitr gelu a opět se velice omlouvám za komplikace, hold ne vždy je každý zákazník spokojený, s tím se musí smířit každý prodejce.
    Přeji pěkný den
    Goga growzone.cz

  • Scházeli 2 části tovaru...po urgenci mi dodnes nebylo ani odpověděno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    CDB e-liquid je byl otevřen

    Reakce obchodu Growzone

    Dobrý den
    Omlouváme se za komplikce s objednávkou, ale sem si na 100% jist že CBD liquid nebyl otevřený, jelikož to bylo nové zboží přímo od dodavatele, nevidím důvod balení otevírat, poprosíme příště zjistit jak vypadá originální balení, nebo zakupte takové, které ma lepší jištění krabičky, třeba Cannabigold, tam je pojistka a opravdu můžete říct že bylo, nebylo otevřené, děkujeme za objednávku, omlouváme se za komplikace a přejeme pěkný den
    Tým Growzone