Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    tak teď jsem svědkem podivných praktik této firmy. Napsal jsem recenzi na firmu jako Petr B., protože mi neposlali odkaz na hodnocení a pak najednou mi odkaz poslali, abych hodnotil. Ohodnotil jsem tedy znovu, abych mohl zadat, že NEDOPORUČUJI ( to při běžném hodnocení nejde).
    Jaké je najednou moje překvapení, neboť mi původní hodnocení, kde jsem i reagoval na jejich odpověď, smazali, že prý jeden uživatel nemůže hodntit 2x. Přitom ovšem smazali i moji reakci na jejich vyjádření!!!??? ....už si nepamatuji, co jsem tam psal, ale prostě se jim nelíbilo!
    A teď ani nemohu upravit a doplnit své hodnocení.

    Tak tedy musím reagovat takto v diskusi. Snad to ostatním zákazníkům pomůže. Firma ve své reakci na mé hodnocení svoje vyjádření překopírovala z prvního hdnocení, upravila a doslova lže!! Nenabídli mi i proplacení za dopravu zpět, ale napsali mi nejdříve, že mám zboží zabalit do původního obalu a poslat zpět. Že zajistí dopravu zpět vyzvednutím u mě mi nabídli až dodatečně, když jsem protestoval a navrhl slevu a že si zbží nechám. A v jaké lhůtě by si zboží vyzvedli, to neřekli. To bych také mohl čekat i neznámo kolik dní a já rohože potřeboval. Ale tuto nepřesnost neberu jako lež, jen jako nepřesnost. Co je ovšem lží? Mám písemné vyjádření e-mailem, kde mě vyzvali, abych zboží zabalil do původního obalu, jem přelepil a zaslal zpět! Takže někdo tvrdil, že mám použít původní obal a ne, že nikdo netvrdil!!

    Takže manipulace se dá dělat jakkoliv.... Pozor na to!
    Asi by je ta doprava zpět vyšla levněji než kompenzace (48Kč), kterou by mi dali?! A navíc by mi vrátily i poštovné 75Kč za doručení, které jsem platil při nákupu. To je logika, co? Neuvěřítelný přístup.