Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nespolehlivý
    čekala jsem na nějaké informace vice něž týden.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • sýry precizně zabaleny včetně chladicích sáčků
    • komunikace obchodu

    Obchod předem písemně neupozornil o chybějícím sýru, dozvěděla jsem se o tom pouze telefonicky díky tomu, že účetní chybně vrátila peníze za celou objednávku namísto peněz za uhrazený nedoručený sýr - zbytečné komplikace s vracením peněz, žádná kompenzace.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr
    • Dodací lhůty
    • Neodpovídají na emaily

    Objednávka nebyla ani po týdnu od zaplacení a ve stavu 'převzetí do expedice' odeslána. Na email žádná reakce. Po telefonické urgenci - kdy přišel zajímavý dotaz: do kdy nejpozději to potřebujete, byla doručena v pořádku. No nevím, když si něco objednám, tak to asi chci a asi hned a ne někam volat a doprosovat se jestli by mi to už mohli poslat...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Do dnešního dne jsem zboží neobdržel vinou dopravce Zásilkovna...

    Reakce obchodu Gourmet partners s.r.o.

    Děkujeme za názor, ale Zásilkovna nám nepatří. Dle mého názoru je ale zatím to nejlepší v ČR pro zákazníka.
    Pokud někdo má výtky máme možnost poslaní kurýrem, jen se za to musí připlatit.
    Pokud by bylo něco lepšího, rádi změníme dopravce, dělají nám hodně problém se zasíláním, ale nedá se zatím vybírat v tom monopolním prostředí.
    Co se tyče komunikace mate pravdu, ale jsme radí, že zatím přes to COVID období pořad fungujeme a posíláme objednávky... trvá to ale delší dobu, než obvykle. Za to se omlouvám.
    V.Avanesjan,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží se zobrazovalo skladem, přesto, že skladem nebylo. O tom, že zboží není skladem jsem byla informována poměrně pozdě a poté, co mi přišel mail, že zboží bylo odesláno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka nebyla ani po 3 týdnech doručena, žádala jsem o navrácení peněz, ale nedostalo se mi žadné odpovědi. Obchod rozhodně nedoporučuji!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pošlete email na hodnocení dříve, než zaplacenou objednávku. Hodně velký fail!

    Reakce obchodu Gourmet partners s.r.o.

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste dostal dopis o spokojenosti dříve než objednané zboží. Dopis hodnocení se posílá automaticky zhruba po 10 dnech od uskutečnění objednávky. Objednal jste v neděli 22.12. Objednávky s typem přepravy "Zásilkovna" a "DPD" jsme přijímali do 16.12. včetně se zárukou doručení do Vánoc, o čemž jsme informovali na našem webu. Vaše objednávka je již připravena k odeslání na pondělí 06.01., což je z logistických možností první možný termín odeslání po Novém roce. Tým GOURMET PARTNERS

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • doručeno jiné zboží

    Bylo mi doručeno jiné zboží než jsem objednávala. Místo tří dvou decek, přišla sada s objemy 0,04l. Portské v "panákových lahvičkách" teda nic moc. Vzhledem k objednání "na čas" ale beru, co přišlo.
    V předvánočním shonu, chybu samozřejmě pochopím, bohužel pro mě se objednávka stala zbytečnou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • S tak katastrofálním přístupem se nikdy nesetkala vůbec žádná komunikace,ignoranství na email i telefon .když už konečně jsem se dovolala tak mi bylo po týdnu objednávky sděleno že mi objednávka dorazí za další týden možná dva podotýkám zboží bylo skladem.Prostě katastrofa.
    • Nikdy více všude budu šířit že u vás se zboží nedočkají

    Katastrofa

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • některé položky uváděné skladem nemají
    • mění způsob úhrady a dopravce v průběhu objednávky

    Stejná zkušenost již byla v loni

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neda se platit mezinarodni kreditkou. Obchod je uplne k nicemu!!!!

    Pokud chcete objednat daarek ze zahranici, bezte jinam. Tento obchod nadale neprijima kreditni karty z jinych zemi, cimz je pro potreby lidi v zahranici nepouzitelny.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • skvělá nabídka
    • Nevyjasněný způsob platby, nabízet dobírku a další den telefonicky požadovat platbu dopředu nepovažuji za solidní.

    Reakce obchodu Gourmet partners s.r.o.

    Už v potvrzení objednávky jste dostal toto upozornění:

    Platba při převzetí - u řidiče na dobírku (30 Kč)
    Chlazené produkty jako kaviár, CHATKA, sýry atd., neposíláme na dobírku. Prosíme zvolit jinou platební metodu. Případně budete kontaktováni asistentem eshopu. Děkujeme za pochopení.

    pokud jste to přehlédl a zaskočilo Vás, tak je mí lito.
    Nechceme, aby naše zákazníky dostali zkažené zboží z důvodu logistických průtahu, proto u sýru a kaviáru máme toto opatření, aby každý zákazník byl upozorněn do kdy má převzít balík. Navíc to sledujeme a neposíláme třeba v pátek. Vždy to řešíme individuálně s každým zákazníkem, pokud se jedná o chlazené zboží.

    V každém případě děkujeme za názor a doporučujeme kupovat kaviár někde ve speciálním obchodě.
    S pozdravem, V.Avanesjan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokud zapomenete, že jste zboží objednali, možná budete po několika týdnech příjemně překvapeni. Já jsem ale nezapomněl amtřetí týden čekám. Hole Mikuláš marmeládu nepřinese, uvidíme jestli bude pod stromeček, nebo na Velikonoce ...

    Reakce obchodu Gourmet partners s.r.o.

    Každá negativní recenze je pro nás vodítkem pro vylepšení naších služeb, což ale není v tomto případě, protože je nepravdivá.
    Nevím co Vás k tomu vedlo, ale poučit se z toho nedá, provedli jsme veškeré náležitosti, které máme, posílali informační email a snažili se Vám i volat. Marně.
    Navíc, i když bychom to zboží měli už skladem, nemůžeme to poslat bez ověření správností telefonního čísla a pravosti objednávky.
    S pozdravem, V.Avanesian, +420 775 570 229

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • španá dostupnost, podivný personál

    už bych tam nešla

    Reakce obchodu Gourmet partners s.r.o.

    Není to obchod, ale sklad, takže ta výdejna je jen pro zákazníky, které bydlejí v okolí. Pro ostatní slouží zaslání kurýrem nebo poštou nebo výdejna na Praze 1. V.Avanesian

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zboží dorazilo, ale vypadalo jinak než na obrázku. Dárková krabice vypadala rozpadle a lacině a delikatesy byly tak malé, že cena naprosto neodpovídala.

    Reakce obchodu Gourmet partners s.r.o.

    Těch dárkových sad, kterou jste objednala, jsme prodali stovky, a jediná negativní reakce je ta Váše. Chápu, že z toho obrázku není úplně jasné, jaka velikost sklenic je v tom košíku, ale jediné řešení je dávat gramáže u každé položky, což letos zavedeme. Děkujeme za námět.
    S pozdravem, V.Avanesian

  • zatim nemohu hodnotit,zbozi jeste nedorazilo

    • nevím
    • před 10 dny jsem olivovou pastu objednal s vyzvednutím na Národní, dodal jsem svůj telefon a e-mail, zatím mi nikde nebylo sděleno, že si mohu zboží vyzvednout.

    Reakce obchodu Gourmet partners s.r.o.

    Dobrý den,
    Děkujeme za upozornění, prověřil jsem a skutečně se jedná 100% o naší chybu, zboží je již k vyzvednutí od 30.10., ale Vás jsme neupozornily. V pondělí pošleme kompletní informace o provozní době na Praze 1. Vidim, že ještě máme co napravovat v komunikaci, s pozdravem, V.Avanesian, +420 775 570 229

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Krátká trvanlivost zboží - na konci září jsem objednala ořechový olej, který má trvanlivost pouze do 25.října tohoto roku.

    Reakce obchodu Gourmet partners s.r.o.

    Dobrý den,
    Děkujeme za upozornění. Prověříme tuto položku a vyřadíme jí z prodeje. Máme v pravidlech, že zboží musí mít minimálně 1 měsíční trvanlivost, ale většinou ta trvanlivost je větší než 6-12 měsíců, u některých produktu i více let. V současné době zavadíme pravidlo upozornění u kratší, než 3 měsíční trvanlivosti. Prosím o zaslaní kontaktu na sebe (stačí elektronickou poštu) na email [email protected] a pošleme Vám 50procent z hodnoty tohoto zboží zpět. S pozdravem, V.Avanesian

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Doba doruceni je katastrofalni. A nektere zbozi s proslou zarucni dobou.

    Nespokojena...

    Reakce obchodu Gourmet partners s.r.o.

    Dle naších údajů veškeré objednávky předáme dopravní společností do 24 hodin od objednání. Pokud jste to obdržela pozdě, tak se spojte s námi, zjistíme v čem byl problém a napravíme. Co se tyče záruční doby, tak zboží prochází několika kontrolami, prosím pošlete fotku a pošleme Vám zdarma náhradu.
    Děkují a s pozdravem, V.Avanesian,+420 775 570 229

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednala jsem si husí a kachní játra foie gras - oboje v celku, dostala jsem kachní játra v celku, což bylo v pořádku a husí játra - pěnu z husích jater, o což jsem neměla zájem. Zboží vracet nebudu, ale rozhodně nedoporučím a další objednávky budu směřovat na jiné internetové prodejny.

    Reakce obchodu Gourmet partners s.r.o.

    Dobrý den, tak to je asi nějaké nedorozumění, protože pěnu z husích jater nemáme. Mohlo se stat to, že se nalepila špatná česká etiketa ( husí foie gras v bloku). Podívejte se na francouzskou etiketu. Mělo by tam být napsáno Foie Gras D'Oie entier. Pokud tomu tak není, zašlete prosím foto chybného produktu na [email protected] a pošleme Vám husí Foie Gras zdarma. Každá objednávka je prověřována námi 2x, ale asi se nezkontrolovala etiketa, za což se omlouváme. Ale přes etiketu zboží je pořad kvalitní a jedná se o husí Foie Gras v celku.